Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 12 iunie 2016

JURNAL

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 12.06.2016
Afara: ploua, stam pe terasa, eu bloguiesc, Ilinca deseneaza
 Ma gandesc: sa mi fac timp sa trimit un pachet, sa ma organizez
Invat: sa fiu mai relaxata, sa fiu mai ingaduitoare cu mine si cu cei din jur
Sunt recunoscătoare pentru:  sunetul si mirosul ploii
Vreau:  sa ma schimb
Citesc: Obiecte pierdute (de fapt nu am citit nimic saptamana asta, pur si simplu nu mi-am gasit timp)
In bucătărie:  niste pulpe la dezghetat care vor deveni o reteta cu vin si ierburi dupa Julia Child, briose facute de dimineata pentru finul meu si surioara lui (dar cand sa plecam sa-i luam mi-am dat seama ca nu-mi functioneaza stergatoarele, asa ca am coborat din masina si ne-am intors), cartofi noi cumparati de pe drum si cirese
Ceea ce astept (sper): sa termin toate la timp la job, am o stare de amortire, de oboseala cronica, ma culc obosita, ma trezesc obosita, la mine astenia este de vara:)
Ce mai mesteresc: crosetez ceva inceput acum vreo doi ani...cred ca va fi o sacosa de piata, sau orice altceva, ce va iesi:) si vreau  sa incep sa cos din cartea primita cadou:) (o carte minunata cu punct cruciulita)
În casa: e bine, noi stam numai afara
Azi: vom avea o dupa-amiaza de duminica ploioasa, acum imi scriu jurnalul, Pepsi doarme pe picioarele mele care mi-au amortit, dar nu le misc ca sa nu-l deranjez, mi-am terminat cafeaua nr. 2, ma duc imediat sa-mi fac un ceai(mama mi-a cumparat ceai negru exceptional de bun)
Unul dintre lucrurile mele preferate: linistea din curtea noastra
Ma gandesc: ca imi doresc foarte tare sa mergem la sfarsitul verii la Mamaia si nu in afara, pentru ca mi-e dor de marea mea, dar...nu prea ne permitem
Ieri: am fost pana pe Rarau intr-o excursie de o zi, n-am urcat pana sus ca incepuse sa ploua si-mi era frica sa nu alunecam pe pietre, mai ales ca eram in tenisi ca toti iubitorii de munte
Saptamana care a trecut: am fost intr-o stare de inertie, catica din parcare a fost luata de cineva care va avea grija de ea (imi dadusem termen pana vineri ca daca nu o ia nimeni, sa o iau eu), Ilinca a avut serbarea de sfarsit de gradinita, ce copil mare am; am cumparat de 10 lei de la o batranica trandafiri de dulceata, am facut 3 borcane si niste otet cu petale (stau la macerat intr-o sticla fumurie petalele acoperite cu otet pentru frectie pe vremea febrei)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa stam pe terasa si sa ascultam ploaia, sa facem ce ne place
Un gand: ...
 Imagini pentru astazi:
picnic la marginea drumului
capite


o surpriza minunata:)



14 comentarii:

  1. Ce mare si frumoasa s-a facut!Violeta

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru micuța absolventă și mult, mult succes la școală! Ție îți doresc sa te odihnesti, astfel încât sa te poți bucura din plin de toate minunile pe care le aveți în jurul vostru! Mi-ar plăcea sa va vad în Mamaia. Poate, poate... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu credeam in astenie pana anul asta cand m-am dus la medic tot asa, ca eram vesnic obosita. Mi-a dat un complex de aminoacizi, am mai luat eu niste magneziu si m-am repus pe linia de plutire. Asa tranzitie grea de la primavara la vara n-am trait niciodata. Ce mare s-a facut Ilincuta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu:)), ma gandeam eu ca sunt aia lenesi:)), dar uite ca m-a izbit din plin. De o saptamana iau calciu sandoz si parca e mai bine, de astazi iau spirulina...toate la recomandarea mea, daca nu ma lasa am sa merg la medic

      Ștergere
  4. Treaba cu oboseala cronica sunt fff curioasa cum se rezolva... in ultima vreme tot mai des aud in jurul meu despre acest subiect.
    Ilinca e tare frumoasa in costumul de la serbare. De unde e? Cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am imprumutat de la o scoala :), ia este una falsa, cumparata de noi:)

      Ștergere
  5. P.s. juniorul meu a spus ca e "tae dagutica" :) hihihi

    RăspundețiȘtergere
  6. sa ti traiasca romancuta absolventa! va imbratisez cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca, meriti un premiu pt bun simt, sinceritate, harnicie si multe altele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pentru harnicie chiar nu, pentru altele primesc:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...