Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 5 iunie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora)25.06.2016
Afara: e soare, se aud sunete din sat (pasarele, gaini)
 Ma gandesc: sa continui sa ma organizez
Am invatat: incerc sa invat sa nu mai iau lucrurile atat de in serios si ca...planul Lui Dumenzeu nu inseamna compromisuri si jumatati de masura, ci preaplin, cu mult peste, trebuie doar sa avem incredere
Sunt recunoscătoare pentru:  terasa
Vreau:  sa mergem la plimbare cu bicicletele
In bucătărie:  frigarui de oaie, ayran, pizza turceasca, revani (o prajitura cu gris insiropata), baclava (ieri au venit prieteni si am avut dupa-amiaza turceasca, am gatit numai preparate turcesti si in plus, este bors de vita absolut nemancabil (am sa incerc sa-l dreg) si aluat si fructe pentru o tarta cu rubarba+capsuni, in curand voi pune aluatul in forme si-l voi da la cuptor. Dupa ce termin jurnalul:)
Ceea ce astept (sper): sa fie o saptamana cu spor
Ce mai mesteresc: nimic, dar am primit o carte cu muuulte cusaturi asa de faina, ma mananca degetele sa incep ceva:)
În casa: e bine
Azi: am fost la Manastirea Barnova care e langa noi, e in paragina din pacate, era un singur calugar, iar preotul care slujea era preot de mir ca avea verigheta, erau cativa oameni, are niste icoane incredibile...vom mai merge
Unul dintre lucrurile mele preferate: marea
Ma gandesc: sa imi gasesc timp din nou pentru pasiuni
Ieri: am gatit, au fost prieteni in vizita
Saptamana care a trecut: vineri am vazut in parcarea de la Carefour o catica Akita Inu uriasa, abandonata, slaaaaaba, slaba si se vedea ca avea pui. As vrea sa o iau eu ca mi-a placut ceva asa din atitudinea ei, dar daca mor puii? Nu sunt genul de om bun care aduna catei de pe strada, dar ea era asa, altfel... Acum ceva vreme voiam si eu un catelus din acesta, dar am citit ca sunt foarte dificili, e posibil ca cel ce a abandonat-o sa nu se fi documentat si nu i-a facut fata
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: manastire, plimbare, cafele, prajituri
Un gand: ...
 Imagini pentru astazi:









-

11 comentarii:

  1. Totul e impecabil! Fotografiile sunt din ce in ce mai reusite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de poze , cata frumusete !!! Revani ....suna apetisant !Eu ma topesc dupa prajiturelele insiropate ! Ai inteles ideea , asa-i ?! Cersesc reteta ( si multumesc anticipat) ! ... Superbe levantica si nemtisorii , de terasa nici nu mai spun ! Ilincuta cred ca e in al 9-lea cer cu atata spatiu de joaca , iar Pepsi si mai si ! ... Am niste vesti pt tine in legatura cu sufletul abandonat. Am vb cu cineva din Iasi , care se chinuie sa o salveze de pe strada de ceva vreme . N-au cum sa o tranchilizeze ca e zona aglomerata . A ramas mirata ca a fost vazuta in acest sfarsit de saptamana , caci a fost cautata de persoana respectiva 2 zile la rand, ca sa fie hranita , si nici c-a dat de ea. E un caz vechi , dar din pacate nu sta sa pui mana pe ea . Se incearca prinderea ei , cu diferite momeli, poate poate vor reusi ! ... Sa sti ca nu-s asa de pretentiosi . Daca a rezistat pe strada de atata timp , iti poti inchipui ca e mai mult decat imunizata . Si s-a aflat ca a fost abandonata pt ca familia ar fi plecat din tara ! ... Am vrut doar sa sti . Va imbratisez dragelor si toate sa va fie cu usurinta si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catica mea azi a ajuns la padoc, dar am aflat ca sunt mai multi doritori, daca nu o ia nimeni pana vineri, o luam noi...eu as fi luat-o fara sa ma gandesc, dar parca nu ma incred ca pot face fata la un caine asa de mare:). Multumesc de informatii:* http://www.laurasava.ro/2016/04/16/revani-prajitura-cu-gris-insiropata/, reteta am executat-o intocmai, cu o singura modificare, la sirop am pus 260g de zahar, ca mi s a parut prea mult. Imbratisari:*

      Ștergere
    2. Cum? Floricica aia galbena se nuemste nemtisor? Eu am cumparat-o ca se numea "Ochii Suzanei"-te pomenesti ca batranica din piata avea studii de marketing si a rebotezat o floare:)

      Ștergere
    3. Nuuu , se pare ca m-am inselat eu ...nemtisorul are frunza mai rotunda ! Are dreptate ...e " Suzana cu ochi negri" ...scuze !

      Ștergere
  3. Anca, te admir atat de mult pentru ca esti foarte gospodina...Nu inteleg de ce mereu negi asta! Cand povesteti de cutare sau cutare mancare, sunt ok, ma simt in stare sa fac si eu, dar la aluaturi ma simt deja pierduta! :) Felicitari pentru tot ceea ce faci! Casa, gradina, terasa sunt superbe! Catalina R.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei as, de unde atata gospodina:), abia am salvat borsul sa avem ce manca urmatoarele zile:)). Ele sunt, cel putin gradina de la Dumenzeu, iar terasa gratie domnului care a facut casa:). Multumesc, Catalina:*

      Ștergere
  4. Eu sunt curioasa ce e in bolurile fumurii. Totul arata delicios, am notat reteta prajiturii cu gris.

    Poza cu terasa e special pentru mine, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este orez cu lapte:)), in Turcia il ard(caramelizeaza mai tare), dar eu n-am avut curaj sa l las mai mult la cuptor de frica sa nu se sparga bolurile, nu stiu daca sunt termorezistente. Da:)

      Ștergere
  5. Cainele Akita este un caine superb ar fi trebuit sa-l iei are caracter bun si isi iubeste stapanul.te pup Violeta

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...