Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 1 iunie 2016

Copilarie

Imi amintesc de copilaria mea:
dulceata de cirese amare cu unt si paine si lapte, paine si biscuiti muiati in lapte, paine in bors (si acum tot asa mananc), miros de cozonac, gogosi, mirosul mainilor dupa ce mananc muschi afumat, cirese, multe cirese si harbuz si fragi, verile miroseau a fragi parfumati. Si carti, multe carti, si mana fratelui meu din patul alaturat pe care o tineam serile inainte de culcare si povesti inventate si mama in rochie bleo atat de tanara, cum eu parca nici nu am fost. Si bunica mereu ocupata, mereu pe fuga, mereu avand treaba si bunicul care mereu avea timp sa priveasca lumea din jur si sa fie uimit si serile cu miros de fan cosit si cele mai frumoase zile din an (Ilie, Ilie Palie si Foca-cand stateam fara sa facem nimic, un fel de Craciun de vara) si padurea din fata usii pe care-o deschideam in fiecare dimineata
Imi amintesc de copilaria Ilincai:
desene pe asfalt si o poveste cu multe repetitii inventata de mami si acadele si uimirea in fata marii si bucuria tuturor sandalelor noi si jumatatile de bomboane ascunse in dulapul de la gradinita pentru mine si baloanele de sapun, multe baloane peste tot si desenele si bucati de lego si de puzzle peste tot si bucuria fara motiv, orez cu lapte si cantecul nostru secret :) (cantecul pe care-l canta toate mamele-nani nani puiul mamii, dar care de copilul meu e apreciat la adevarata lui valoare pentru ca timp de 4 ani nu a stiut ca exista brate si cantece si mangaieri). La multi ani copii si mamici incredibile care ma vizitati si pe care va vizitez :-)
Cirese in copaacul nostru:)

15 comentarii:

  1. La multi ani Ilincai si copilului din tine! Catalina

    RăspundețiȘtergere
  2. Meritată toata fericirea din lume!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, copil si mama minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani copii frumosi si veseli!ce face clopotelul si fratiorii?

      Ștergere
  4. Tiii...aveti copac in care cresc cercei! :)
    La multi ani fete minunate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va indragesc din sufletel! Sper din inima sa ne cunoastem. Daca vii pe aproape macar o noapte sa va opriti la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mergem la mare laa noi...

      Ștergere
    2. Daca mergem la mare laa noi...

      Ștergere
  6. Sunteti minunate!Violeta

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai facut sa plang...va imbratisez copilarii minunate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...