Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 3 mai 2016

Zile de tihna

Hristos a inviat! Si astazi suntem libere si petrecem timp afara:), deja Ilincai i s-a schimbat culoarea in obraji. In fiecare dimineata m-am trezit si mi-am baut cafeaua cu lapte pe scari, dimineata e atat de liniste incat albinele venite la florile de salcam fac un zumzet infernal. Apoi in fiecare zi a fost slujba la biserica si am auzit toate cantarile.
Am fost la Inviere la noi in sat, Ilinca s-a fortat sa nu adoarma de bucurie ca mergem:). Am fost singurele persoane care au mers pe jos la Bisericuta din lemn (sunt vreo 500 m), restul toti au venit cu masinile:). Am vrut sa-i organizez o vanatoare de oua, dar pana la urma le-am pus prin iarba fara vreo surpriza deosebita. In prima zi de Paste tot satul a devenit meloman, toti asculta populara, dar la decibeli firesti, putand fi ignorata cu usurinta. Nicio manea, bravo lor. Am si recunoscut Zii Vasile zii (credeam ca e cantec care se pune de Sf Vasile doar:)
Pepsi (cainele e din ce in ce mai simpatic). Shuba e tot mai curios si depaseste perimetrul terasei, Boris insa n-are nicio curiozitate, nu coboara scarile. Shuba a acceptat imediat catelul, se joaca chiar cu el, dar devine violent cu celalalt motan.
Fata de alte dati am mancat mult mai multa carne, avand in vedere ca este un gratar in curte, ceea ce nu e ok dupa post. Ouale vopsite cu vopsea din comert au iesit oribile, incat nici nu le-am scos cand am avut musafiri:). In rest stam de dimineata pana seara afara:) si e minunat:)
inserare
macar cat e pui sa-i fac multe poze:)

decoruri de Paste


27 de comentarii:

  1. Adevarat a inviat!
    Foarte bine ca ai mers cu Ilinca la biserica, la Inviere!
    Peisajul la tine e feeric.
    Multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e f frumos. Si anul trecut am fost:) si a fost foarte impresionata. Si drumul pana/ de la biserica e frumos si erau milioane de stele:)

      Ștergere
  2. Adevarat a inviat!Este foarte frumos la voi....parca tot timpul sunteti in concediu.Aveti un peisaj foarte frumos....chiar daca nu sunt acolo parca ma simt relaxata numai cand ma uit la poze....asa ca astept mai multe poze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asa am si eu senzatia cand vad gradina, ca suntem rupte de oras si de serviciu cu totul:)

      Ștergere
  3. ca in Paradis!!! Pomi, iarba... verde!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da si cum miroase de la florile salcamilor, incredibil:)

      Ștergere
  4. Frumusetea aia de de gradina-padure e a voastra???
    Daca da, m-ai topit, daca nu, tot topita raman, macar ca o ai foarte aproape :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e la noi:) acum cred ca e el mai frumos pentru ca e verde crud si toti salcamii sunt in floare:)

      Ștergere
    2. <3 (tot eu :) )

      Ștergere
  5. Pe băncuța aceea as sta si eu, cu o cafea buna si cu o carte. As citi, as privi, as asculta... E tare frumos la voi! (Ne trimiteți si noua câteva raze? Aici a plouat si e cam mohorâtă ziua...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) dimineata si seara e minunat, oricand gasim o cafea buna sa facem la prieteni:).

      Ștergere
  6. Adevarat a Inviat ! Minunat la voi ! Fara cuvinte ! Va pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) inca ma bucur de toate ca un copil:) astazi de mirosul ierbii cosite:)

      Ștergere
  7. Foarte frumos! Si eu sunt tot mai mult de parere ca merita efortul de a face naveta pentru a sta la curte, la casa! Cum s-a adaptat Ilinca la noua locuinta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum cu sapt altfel si asta n am prea restit naveta:) a fost orasul destul de gol;), dar...da pana acum merita si lacrimile:))

      Ștergere
  8. E o minune ce traiti voi:) Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarat a Inviat!
    Asta vroiam si eu sa spun, ca traiesti o mare minune, dar uite ca mi-a luat-o Claudia inainte :)
    Cred ca acum Ilincuta e fericita, dar cum a reactionat cand ai anuntat-o ca va mutati? Sau ai pregatit-o inainte, v-ati sfatuit? A mers cu tine sa alegeti casuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A mers peate tot chiar si la notar ca n am avut cu cone s o las, oricum stiu si pietrele din Iasi de cand am vazut casuta ca noi ne mutam si ca suntem bogate( ca avem copaci care fac fructe:). Azi a povestit ce au facut de Paste la gradinita si au aplaudat o copiii asa de multe si frumoase a facut( fara mall fara tableta:))

      Ștergere
    2. Partea buna este ca o sa manance fructe romanesti😉, din livada voastră. Zile superbe sa aveti!

      Ștergere
  10. Ce mai treabă grozava ați făcut voi! Sa va bucurați în continuare de liniște, pardon, de zumzait de albine și... sa va fie bine! Uite ca rimează ☺

    Sa știi ca de când mi-ai dat link-ul d-nei Dena m-am reapucat serios de tricotat, mi-am făcut rezerve consistente de fire de stau și ma întreb dacă voi ajunge sa le dovedesc vreodată. Chiar acum am la picioare un colet cu vreun kil și ceva de mohair. Iau ușor, fac întâi un să-l.

    Spor la treburi sa ai, sa le termini cat ai repede!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai si eu am la fireee... Ar trebui sa mai si lucrez ceva cu ele:)

      Ștergere
  11. Eu am culcat fetele seara si le-am trezit cu mai putin de o ora inainte de miezul noptii si au fost odihnite. Am observat ca merge mai bine asa decat cand asteapta cu emotii sa mearga la Inviere si ajung sa picoteasca la slujba.
    Si noi am mers pe jos si am venit la fel. Parca nu are acelasi efect daca nu vii cu lumina in maini acasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi ne am culcat am pus ceasul la 23:15 dar ea s a sfortat sa nu doarma, eu...:). Da e foarte placut drumul cu lumina, vii asa incet si e primavara si minunat

      Ștergere
    2. Fortat nu sfortat ( tel meu face figuri)

      Ștergere
  12. Cata bucurie se simte in vorbele tale ♥ Chiar te inteleg cu casuta pentru ca din noiembrie anul trecut si noi stam la casa :D Nu avem noi decat un pom mic si pricajit, iar curtea este mai mult lunga decat lata, dar suntem tare bucurosi ca putem sta mai mult afara :D
    De doua saptamani avem si catel, deci chiar inteleg :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...