Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 15 mai 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 15.05.2016
Afara: e frig, bate vantul tare si ploua, chiar ma gandesc sa dau putin drumul la centrala:)
 Ma gandesc: la ce am de facut zilele urmatoare
Am invatat: ca varsta iti aduce anumite avantaje - de ex, eu in week-end evit intalnirile, cel putin sambata este ziua mea si prietenii mei s-au obisnuit cu asta, nu trebuie sa mai fac eforturi de socializare:) - am mare nevoie de timpul meu, de singuratatea mea, de pasiunile mele ca sa pot fi eu:)
Sunt recunoscătoare pentrugradina si linistea de aici :)
Vreau:  sa nu las lucrurile in voia sortii, ci sa le misc eu
Citesc: Cum devenim parinti mai buni. Mi-am dat seama ca am devenit cam cicalitoare (cam e un cuvnat lejer:)
In bucătărie: pizza, briose, tort de la ziua unor prieteni de-ai Ilincai, voi face o salata tabouleh doar ca eu inlocuiesc quinoa cu cuscus (am facut-o de multe ori de cand am descoperit-o:) si de data asta am si menta.
Ceea ce astept (sper): sa ma schimb:), fac eforturi zilnic, zilnic pierd batalia, dar perseverez
Ce mai mesteresc: nimic, dar planuiesc o perdeluta la geamul de la bucatarie:). De cand m-am mutat n-am mai mesterit nimic, desi aveam planuri mari
În casa: e destul de bine, chiar am observat ca, stand numai afara in casa nu prea se face haos, doar praf mult
Azi: am baut o cafea, imediat imi fac alta si vreau sa lucrez putin. Ilinca se joaca cu catelul: Pepsi esti pedepsit patru zile. Ii spun ca nu poate pedepsi un catel patru zile ca nu tine minte, la care ea: nu-i nimic, tin eu si-i reamintesc:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: bujorii roz
 Ma gandesc: la ce trebuie schimbat, la ce trebuie imbunatatit
Ieri: a fost o zi faina:) 
Saptamana care a trecut: a fost una destul de intortocheata
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: lucrez, ma organizez in pseudo bullet jurnalul meu, multumesc Irina, am trecut printr-o perioada cam... Cred ca cel mai intelept lucru, atunci cand totul pare fara control este sa incerci sa te organizezi. Te fereste sa-ti pierzi mintile. Cu cat mai dezordonata e lumea din tine, cu atat mai ordonate trebuie sa fie toate din viata ta si din jurul tau. Asa ca, am cautat, citit, documentat metode cat mai alambicate de organizare pentru a-mi tine mintea ocupata, care, culmea, au functionat pana acum de minune:), mi-au eliberat mintea de tot felul de post-it uri inutile, liste...
Un citat: "parintii ar trebui sa tinda intotdeauna mai degraba spre ameliorare decat spre perfectiune"Cum devenim parinti mai buni
O imagine pentru astazi:
ecografia alb negru din fundal este poza unei prajituri rusesti cu branza absolut minunata, dar n-am apucat sa-i fac poza ca s-a mancat:). In supermarket, o domnisoara oferea salam. Ilinca se duce ia o bucata si ma intreaba ce e ala:), desi privitorii m-au privit cu mila, mie mi-a crescut inima, copilul meu nu stie ce e ala salam pentru ca nu mancam, nu cumparam decat de vreo 2-4 ori pe an cand facem pizza. Asta nu inseamna ca mancam foarte sanatos, dar nu mancam mezeluri:)
bucatile albe sunt de mascarpone...care mie mi se pare cea mai buna branza din lume, apoi halumi, apoi urda romaneasca sarata, apoi branza cu mucegai


primele cirese:)




5 comentarii:

  1. E frumos la tine!
    Cred că în definiţia mamei intră undeva şi cuvântul "cicalitoare".:-!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu drag, cu drag...si eu trec printr-o perioada aiurea, incerc sa ma adun

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult acel suport pt cartea de bucate, are stil si e roz ;) caut pe net dar nu gasesc model asa de frumos :(
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa atmosfera la tine!
    Nici noi nu cumparam mezeluri (avem alte escapade); iar fiica mea le-a descoperit la scoala :D
    Mergeti asa in continuare, e drum bun :)
    Cum la noi e mai apreciata pizzasimpla, o sa incerc si eu combinatie de mozarella, mascarpone, parmezan ;).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...