Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 10 aprilie 2016

Primavara cu fluturi si flori

din livada:)) noastra
Week-end ul acesta am stat la tara, am vazut atatia fluturi cati am vazut in ultimii zece ani la un loc si albine si am auzit picaturile de ploaie lovindu-se de iarba si copaci atat era astazi de liniste. Au inflorit copacii si am putut sa i identific dupa flori: avem meri si doi ciresi si visini si pruni si caisi si un gutui mic cu o singura floare perfecta:). Sunt veverite si pisici care vin ca la ele acasa si...mai e un animal care mi-a mancat bujorii, nu sunt viermi/omizi, asa ca presupun ca e un iepuras:)
Lucrarile la casa au inaintat:)-nu mai avem baie (e la ciment), la bucatarie a inceput domnul sa puna faianta, dar pentru ca eu mi-am dorit de acum vreo 10 ani niste placute mici si nu le-am pus atunci, am cumparat acum si cred ca se pune greu ca a pus-o si scos-o de vreo 10 ori...
Copilul e frant si doarme neintoarsa, astazi a dormit in mansarda si la ora 17 am tras de ea sa o trezesc:)
Saptamana cu spor si bucurii!

7 comentarii:

  1. Wau , cat de frumos ! E divin la voi ! .... Veverite ?! Splendid !!!... Cata liniste si la ce aer curat aveti acolo , e si normal sa doarma asa de profund ! Ma bucur pentru voi , tare, tare mult! Imbratisari , Anca !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu iti poti imagina cat de mult ma bucur pentru voi!
    Acum chiar vor fi articole de blog din casuta din poveste... Nimic nu e mai placut decat statul in curte cu ceasca de cafea, asa-i?
    Sper ca voi sa jungeti la mine mai curand :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Da! Asta-i viata la tara! Inconjurata de pomi infloriti, floricele si animale de toate felurile si mult aer curat. Iar somnul copilului va fi mai bun si linistit. Aata cand vrea sa lase jocul pe-afara ca sa doarma. La noi e cam greu sa-i conving...
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  4. am citit intamplator (la parintele arsenie papacioc, daca nu ma insel cumva), ideea cum ca, in zilele noastre, tare mult ajuta pentru dezvoltarea armonioasa a unui copil locuitul la casa, si nu la bloc, din atatea puncte de vedere care sunt usor de inteles...:)
    copilarie minunata-minunata o asteapta si in continuare pe Ilinca, in casuta de poveste, cu o mamica ca in povesti :)

    cu drag,
    o cititoare

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa ne mai spui! Sa ne mai arati! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Anca! Te citesc aici cuminte cam de un an :) Si nu-ti poti inchipui cat de bine imi prinde. Imi traiesc visele prin voi (si eu as vrea la tara, si eu as vrea sa adopt un copilas dar din anumite motive inca nu se poate... si eu as vrea sa am puterea si curajul sa-mi simplific viata, sa fiu mai chibzuita, sa muncesc mai putin si sa visez mai mult) Si sa stii ca nu e atat de trist pe cat ar putea parea :) Chiar sunteti o oaza de liniste si frumos pt mine. Multumesc si astept nerabdatoare continuarea minunatei povesti :)
    Cu drag,
    Gabi

    RăspundețiȘtergere
  7. sa va fie tzara! Nemaipomenit cum povestesti tu- ma faci sa visez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...