Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 13 aprilie 2016

Perfect:)

Ilinca imi povesteste ca o fetita radea de colegul lor grasut si nu voia sa stea la masuta cu el pentru ca este un gras.
Ilinca: "Si eu i-am zis sa nu-i mai spuna asa pentru ca il doare sufletul, apoi i-am zis _R, tu esti perfect pentru mamica ta"
eu: si el ce a spus?
Ilinca: "Si tu Ilinca esti perfecta pentru mamica ta"

Lucrarile la casa merg incet si sigur, mai mult incet decat sigur:)), cheltuielile sunt exact duble fata de cat anticipasem, am descoperit forta trocului la tara:) (un domn a dus molozul si a si maturat in schimbul bucatariei vechi:)
A inflorit liliacul:), am pus patrunjel si marar si leustean...am prasit aseara trandafirii (am imprumutat o sapa), unii dintre ei au fost omorati de copiii veniti in vizita care se tot impiedicau de ei, unul probabil de frig:), sunt insa destui, abia astept sa vad ce culoare au, sau daca unul e agatator:)
pinterest

8 comentarii:

  1. Mult spor la casa si-n toate!
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, ai un copil intelept, felicitari!
    Catalina R.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos cresc copiii in sufletul mamei. Uneori mai frumos decat cei care au crescut in burta ei...
    Si e si inteleapta Ilincuta....
    Spor sa ai la casuta ta. Asa e cu cheltuielile la amenajari, sunt mult mai mari decat poti estima. Iar cu trocul poti face multe, e unul din avantajele vietii la tara....
    Zile cu binecuvantari sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaa, ce draguta si plina de empatie e Ilinca!
    Vorbele acelea sigur au insemnat mult pt acel copil.
    Succes in continuare cu casa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deosebita , inimioara ta cea mica ! Pupici pe fruntea-i isteata !!! In rest , rabdare si spor ! Ti le vei pune tu la punct pe toate ! Imbratisari draga mea , draga !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb! Draga de ea...
    Trocul e colosal la tara. Sotul repara motoare pe gaini si oua :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,

    Ce zici de puloverul asta:

    https://ro.pinterest.com/pin/16325617378239397/

    Galbenul de la maneci il face intr-adevar deosebit.

    Toate cele bune!
    Natalia

    RăspundețiȘtergere
  8. Va fi o căsuța calda si primitoare, va fi căsuța din poveste, trebuie sa ai răbdare. Ilinca este un copil inteligent si cu suflet bun.
    Weekend plăcut. Ana.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...