Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 8 aprilie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):09.04.2016
Afara: e innorat dar cald, primavara
 Ma gandesc: la ce sa fac mai intai azi si maine, cum sa mi organizez timpul
Am invatat: ca oameni pe care crezi ca ii cunosti foarte bine te pot surprinde
Sunt recunoscătoare pentru:  alergatura zilnica, ca adorm obosita in fiecare noapte si ca incepe sa prinda contur casuta noastra. Aseara a decopertat domnul gresia si faianta si am putut sa-mi vad bucataria:). Imi place din ce in ce mai tare. Aseara tarziu am dus niste saci cu ciment suruburi, glet si alte lucruri gingase de doamne :) si cand am coborat din masina mirosea tot satul a copaci infloriti, era magnific:)
Vreau:  sa ne mutam acasa
Citesc: diverse bloguri
In bucătărie nimic:), nici nu avem bucatarie. Ma intreb daca sa fie alba sau...o culoare calda a lemnului
Ceea ce astept (sper): sa terminam toate si sa ne linistim
Ce mai mesteresc:  nimic, aseara am plantat niste floricele, as vrea sa organizez camerele de la mansarda, pentru ca sunt finalizate:)
În casa: haos:)
Azi: urcam sacii de jos sus si asezam dormitoarele, vin cei de la telekom sa ne puna cablu+net, instalatorul sa faca instalatiile
Unul dintre lucrurile mele preferate: librariile
 Ma gandesc:as spune ca zilele astea prefer sa nu ma gandesc, sa-mi golesc mintea si sa traiesc ziua pas cu pas
Ieri: a fost ziua Ilincai, a sarbatorit la gradinita si acasa cu o prajitura,am umblat prin magazine cu mat de constructii...nimic important sau interesant
Saptamana care a trecut: a fost una buna
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: duminica vreau sa stau, mi-am cumparat capsule pentru espresor, asa ca pot sa mi fac cafea la mine acasa:)
Un citat:

O imagine pentru astazi

copil iubit de 6 ani


25 de comentarii:

  1. La multi ani Ilincai!!! Sa fie sanatoasa si sa-ti bucure toate zilele vietii!
    Spor la treburile gospodaresti!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani printesei! Sa fie sanatoasa si fericita! Felicitari pentru casuta, draga mea Anca! E un colt de rai! Visez si eu la o casuta in afara orasului, intr-un satuc in care domneste pacea, dar parca nu am curaj, inca... Te imbratisez, Catalina R.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:). Nu e momentul inca, sau poate gasesti intai o alternativa pentru week-end... Nu e chiar totul idlilic in sate, dar dupa ce incui poarta si intri la tine in curte...pana acum asa pare sa fie:)

      Ștergere
  3. Se întrezăresc niște jurnale total diferite, se întâmplă atâtea la voi acolo în perioada asta... Va doresc sa va liniștiți repede, sa terminați cu bine ce mai aveți de aranjat ca sa va vedeți în tihna de viața voastră "nouă"!
    La multi ani, copilului din poveste! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)), da pai viata mea acum e printre saci de ciment si gresii si tevi si instalatii si...:) Sper sa se finalzieze repede ca sa va povestesc de gradina si de iarba si de liliecii ce stau sa infloreasca si de gainile pe care le voi cumpara si de psiici si de catel si de toata viata la tara:)

      Ștergere
    2. Abia aștept. Un pic, un pic sunt geloasa pe voi☺, dar pe de alta parte ma și incurajeaza povestea voastră, zic uite ca se poate, pana la urma poate o fi posibil și pentru noi, la un moment dat...

      Ștergere
    3. :*, primul pas e mai greu, apoi totul vine a un tavalug:)

      Ștergere
  4. La multi ani , Ilinca! Sa fii bucurie pentru cei de langa tine!

    P.s. sunt invidioasa, Anca!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Invidioasa? Tu? Pe mine?:)) Multumesc:)La multi ani Filip!

      Ștergere
  5. Draga Anca,
    esti o mare bucurie pentru cei care sufera de singuratate.
    de mult timp te admir pentru modul tau de viata si pentru alegerile tale. Dumnezeu sa te tina sanatoasa.
    este oboseala mare cu mutatul (si noi ne-am mutat de curand) dar aerul, linistea de la tara si sentimentul de acasa compenseaza.
    sa aveti o primavara frumoasa,
    cu drag Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este destul de obositor acum si zilnic fac calculele si apoi el refac:)), dar imi place acasa tot mai mult:)

      Ștergere
  6. La multi ani Ilincuta, copil frumos! Sa-ti fie viata lina si plina de bucurii.
    Ancuta, spor la treaba! Sunt egoista, recunosc, imi doresc sa termine mesterii mai repede ce au de facut acolo, ca sa iti lase timp sa ne povestesti si sa ne arati :) Spor la treaba si bucurii in casuta din poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sper din tot sufletul sa termine pana week-endul viitor:), asa mi-au promis domnii:), de azi avem net si cablu, baie si bucatarie nu avem:))

      Ștergere
  7. La multi ani Ilincai! spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  8. cu sanatate si bucurii si fericire in noua casuta din poveste :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani Ilincai !...mi-a placut privirea ei din poza, usor sfioasa...:)
    Si felicitari, anca, pentru ca ai avut taria sa iti urmezi si sa iti implinesti visul de a avea casuta voastra.
    asa de tare ma bucur pentru voi... si mai e si sentimentul asta dragut, cand te citesc, ca parca EU m-am mutat, parca e vorba de casuta MEA, de bucuria MEA... :) e si putin ciudat, si nostim... dar asa de tare m-am identificat cu bucuria ta, si asa de frumos ne faci partasi la ea, inca bucuria ta e SI A MEA... :)
    si si eu astept poze :)

    cu drag,
    o cititoare

    RăspundețiȘtergere
  10. Copil nou de 6 ani, la multi ani, intr-o casa noua cu o viata noua, toate minunate, toate pentru tine !. Sa -ti traiasca copila , Anca, doar bucurii sa aveti! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani , raza de soare ! Sa cresti mare , simtind iubirea in fiecare zi ! Te pup dulceeee !

    RăspundețiȘtergere
  12. Cum spunea cineva mai sus, si eu ma identific cu bucuria voastra! Si noi ne rugam sa ne lumineze Doamne-Doamne si sa ne apara in cale cea mai buna varianta. Ne dorim si noi o casuta si chiar am vazut un mic semn si in faptul ca uite, si altii pot, atunci ar fi posibil si pentru noi! Asa ca esti o inspiratie!

    Cel mai greu a fost sa ne dam seama de ce ne dorim noi, si am realizat ca pentru o curte, copaci, gradina, terasa acasa la tine, as face compromisul drumului sau al conditiilor "perfecte" dar rigide de oras.

    RăspundețiȘtergere
  13. "Acasa la noi" am vrut sa scriu mai sus! A iesit ciudat! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. la multi ani Ilinca! Esti o lumina pt mami, dar si pentru noi, ne identificam si noi cu bucuria voastra!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...