Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 23 aprilie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 23.04.2016
Afara: e soare si pare caldut, asa sper sa tina vremea
 Ma gandesc: la saptamana viitoare
Am invatat: ca zilele trebuie luate asa cum sunt, una dupa alta, daca toate adunate dau pe plus inseamna ca e bine:)
Sunt recunoscătoare pentruca sunt sanatoasa si puternica fizic: pentru ca pot cara moloz si galeti cu apa pline si mobile si psihic: pot sa trec peste marlanii, badaranii, rea intentie, furt, micime, prostie si pierderi
Vreau:  sa avem cateva zile de respiro, sa avem mobila montata si sa pun hainele si toate in ea
In bucătărie: am adus cuptorul in bucatarie si putem gati la el. Inainte sa ne mutam am aruncat cuptorul cu microunde pe care-l tineam in debara, ca nu-l vom mai folosi. Ce bine ne-ar fi prins acum...
Ceea ce astept (sper): sa se rezolve toate cele astringente si deranjante
Ce mai mesteresc:  mai nimic, aseara am pus cartile in mica biblioteca, si totul asa colorat mi a dat o stare de bine si de acasa.
În casa: incepe sa prinda contur, sa para acasa, incep sa o cunosc
Azi: mi-am baut cafeaua, am colorat :)), am intins rufele ramase de aseara, gatesc apoi asteptam parintele, apoi voi citi si voi sta la soare cat Ilinca doarme

Unul dintre lucrurile mele preferate: sa vad o biserica de la geam, imi da o stare de bine, de siguranta. 
 Ma gandesc: la solutii

Ieri: a fost o zi faina:)

Saptamana care a trecut: a fost una cu urcusuri si coborasuri
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:maine dimineata ma gandeam sa mergem la piata de animale

Un citat: "In fond, tata avea inima buna si tinea la mine, desi eram fata" Cel care ma asteapta

O imagine pentru astazi
dimineata de sarbatoare-batoanele cu seminte sunt suuuper bune (de la bucuria)
avem si doua ratuste :), desi Ilinca le chinuie si le pune jucarii, muzica, le plimba si le arata lumea, ele devin tot mai vioaie:))
ranunculus:)

o bucatica din casa noastra:)), carti care dau sentimentul de acasa (nici prizele, nici intrerupatoarele nu sunt schimbate, nici mobilele asamblate, dar avem carti:)
gradina e plina de flori de fragi:)




14 comentarii:

  1. Foarte frumos acolo la tine!
    Mult spor în toate!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Căsuța voastră chiar este un loc de poveste! Să aveți spor în toate și sa le finalizați cu bine! Îmi aduc aminte ca anul trecut noi am terminat de renovat în Sâmbăta Mare, la 18, cu puțin înainte de a merge la Biserică. Deși eram obosiți, era minunat sa știm ca am pus lucrurile la punct.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sper sa fie si la noi asa, daca nu, e timp si dupa Paste:), m-am mai relaxat putin::)

      Ștergere
    2. Ohoooo, mereu va apărea către ceva de făcut! ;) Spor în toate să aveți!

      Ștergere
  3. sa va mearga din plin! e frumos la voi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt mail, esti draguta ca mi-ai raspuns atat de repede. Numele blogului tau a fost predestinat, chiar ti-ai gasit si ai o casuta ca in povesti. Este super gradina cu pomi si iarba. Sa fiti sanatoase si fericite acolo. Anca din Oradea :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Anca, nu te mai stresa. Ai timp sa amenajezi noua căsuța, pana in Paste sau după, nu contează.. E frumos, cred, atunci când te muți in casa noua, casa pe care ai visat-o de mult timp. Imi doresc si eu tare mult sa am o căsuța si stiu ca la momentul potrivit, se va ivi exact căsuța care trebuie. Mult spor la treburi si o duminica liniștita. E minunat ca ai manastirea peste drum, esti o persoana binecuvântata si iubita de Dumnezeu, eu asta văd. Totul va fi bine, sunt sigura. Cu drag, Ana.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mereu astept sa mai citesc cate o fila din jurnal..e asa frumos..si ma inspiri atat de mult:D
    Dorinta mea de mic copil e sa stau la casa, cu gradina, cuptor afara, pasari, liniste..si am incredere ca la un moment dat se va intampla si asta, daca as avea si manastire langa, cum zice Ana sus, as simti ca sunt si eu binecuvantata de Dumnezeu.
    Si nu plange dupa cuptorul cu microunde, ca e foarte nociv.
    O duminica frumoasa va doresc.Cum spune mama, cu Dumnezeu inainte, orice ar fi !:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ahhh, creezi dependență cu poveștile de casă nouă. Să nu te oprești ca intram în sevraj! ☺☺☺

    RăspundețiȘtergere
  8. Motanelul? Unde este?
    Minunate poze! Imi dau o stare de bine si de liniste pentru care iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. O fetita mica care se joaca cu ratuste in poienita plina de flori de fragi...de-a dreptul idilic :) Pe tine te simt mai obosita decat altadata. E grea mutarea, e greu sa suporti casa cu fundu-n sus si mesteri trebaluind parca la nesfasit. Dar vor trece toate, lucrurile se vor aseza pe fagasul lor si te vei bucura de casuta ta din poveste. Inca putina rabdare. Si spor in toate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...