Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 2 aprilie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):02.04.2016
Afara: e soare dar bate vantul, e primavara cu miros de ierburi, de urzici si de copaci infloriti
 Ma gandesc: la cate minuni vad si simt in fiecare zi
Am invatat: a mia oara!!! ca Dumnezeu iti ofera cu varf si indesat, ca darurile iti coplesesc bratele, ca nu vrea firimituri sau compromisuri pentru tine
Sunt recunoscătoare pentru: tot, pentru fiecare mic detaliu, pentru brad si pentru liliac si muscari si pentru narcisa galbena, pentru apusuri si pasarelele care canta si pentru linistea care se lasa seara si luminitele de pe dealuri si de deasupra noastra
Vreau:  sanatate si liniste
Citesc: nimic :), mi-a promis colega mea de birou ca-mi aduce o carte, ale mele sunt in cutii, sub alte cutii, sub saci
In bucătărie chipsuri si ciocolata neagra, humus si halva, legume la cuptor care vor deveni o supa crema de legume si fasole pe aragaz
Ceea ce astept (sper): :)-nimic, toate- s bune si cum trebuie sa fie
Ce mai mesteresc:  azi am plantat patrunjel si saptamana viitoare as vrea sa dau barele de la terasa cu vopsea (au o culoare cacanie si le-as face albe) si copaceii cu var:). Pana nu termina cu varul macar mansarda nu prea avem ce face in casa:). Intentionez sa mai plantez leustean si cimbru si cam atat de mancare. Niste mure si capsuni...
În casa: cutii, mobile desfacute, saci...astept varuiala ca sa fac loc sa avem pe unde trece
Azi: incepe primul week-end in casa noua (de fapt in curte noua)
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa beau cafeaua la soare
 Ma gandesc: la cate lucruri mici dar sacaitoare trebuie facute, dar ca mie imi vine sa stau la soare si atat:)
Ieri:  pe gard era un afis cu vaccinarea gratuita a animalelor impotriva rabiei si o poza cu o vulpe turbata (dau piept cu realitatile de la tara), am fost la magazinul din sat unde doamna era bucuroasa ca primise lighene cu capac:), au destule produse primare gen: apa minerala, ulei, otet, paine, faina, becuri...si e foarte aproape. Ce mi-a placut tare mult - pe drumul din fata lui era plin de copii de varsta Ilincai si putin mai marisori care se jucau foarte fain. Sper sa invete si Ilinca sa fie atenta la masini si sa aiba singura grija de ea sa poata iesi la copii:)
Saptamana care a trecut: a fost una buna
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine timp cu pieteni
Un citat: "there are people who have money and people who are rich" C Chanel
O imagine pentru astazi
in fundal casuta viitoarelor gaini:)
:) singura narcisa"Voi nu semănaţi întru nimic cu floarea mea, voi încă nu sunteţi nimic – le spuse el. Pe voi nimeni nu v-a îmblânzit, precum nici voi n-aţi îmblânzit pe nimeni"-Micul print




11 comentarii:

  1. Doamne, de mult nu m-am mai bucurat asa pentru cineva! Draga mea, sa va fie binecuvantata casuta si traiul vostru in ea! E minunat! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos!!!
    Sa devina visul realitate...minunat!!!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare frumos si bine la voi ! Greu putin pana ti le asezi , dar o sa treaca ! Sanatate si spor in toate , Anca !...Absolut minunata curtea !

    RăspundețiȘtergere
  4. ce ma bucur pentru tine!
    spor la amenajat, asezat, acomodat!
    e foarte frumos la voi!

    RăspundețiȘtergere
  5. sa va ajuta Dumnezeu sa fie totul asa cum iti doresti! spor la treburi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa fiti fericite, sa aveti casuta si fericire trainice!
    Shuba ce zice? ;))
    (sa ne povestesti mai des, nu esti scuzata de faptul ca viata la curte e solicitanta :P )

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ce ma bucur pentru voi!
    Sper la povesti si poze multe, multe, multe! Ce bine va fi cand te vei obisnui si o vei lasa pe Ilincuta singurica la copii.
    Sa fiti fericite!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anca, ma bucur din suflet pentru voi! Este un pic mai greu pana ajungi sa ai lucrurile la locul lor, dar merita toate eforturile! Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur din suflet pentru voi! Motanii ce părere au? Cred ca sunt in culmea fericirii. :) Doamne, ce veste buna! Felicitări si sa o stăpâniți in pace si bucurie! Ana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...