Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 30 aprilie 2016

Ajun

cand ploua pe catifea
De miercuri dupa-amiaza am intrat in concediu pana miercurea viitoare:). Fratele meu a venit si mi-a montat sifonierele:), am unde-mi pune hainele, pe 10 vin cei cu mobilierul de bucatarie (e destul de dificil fara, dar folosesc mult terasa), azi chiar am framantat afara, ce bucurie:). Am spalat, am pus covoarele, e destul de bine, incepe sa se simta aerul de sarbatoare.
Ieri am fost la bunicul meu. Se simte rau si e foarte batran. Vorbeste putin, de parca i s-au terminat toate cuvintele. Este singur, atat de singur incat prefer sa nu ma gandesc ca ma apuca disperarea. El a stiut sa-si ridice ochii spre cer mereu. Cand eram copil si-i aratam cate ceva, mereu avea timp sa se opreasca, sa priveasca, sa se bucure, mereu curios de tot ce era nou, de noi. Ieri ii povesteam ca m-am mutat, vorbeam ca sa nu stau in tacere, la un moment dat m-am lasat rezemata pe sapte, cum statea el si am stat amandoi si am tacut. Mi-a zis ca vede ca i s-a deschis drumul inainte, a spus-o fara nicio emotie.
Miercuri am facut niste cumparaturi la Kauflad si eu, marea postitoare m-am certat cu o doamna care se bagase in fata ca sa cumpere ceafa de porc. Ce imagine groteasca.
Astazi m-am trezit dimineata si mirosea a primavara cum n-a mirosit de ani de zile. Am vopsit oua albastre cu varza rosie, si rosii cu galus, pe unul chiar l-am decorat cu ceara, dar e destul de greu ca-mi tot cadeau picaturi intregi si-mi stricau modelul. Am facut cozonac dupa o reteta noua; in fiecare an incerc o reteta noua, de fiecare data are acelasi gust de paine dulce, la fel si acum:). Azi a inflorit un iris (este floarea mea preferata, atat de gingasa si de puternica, poate sta rupt in praful drumului jumatate de zi si apoi daca il pui in apa isi revine:)
Mielul e la bait in iaurt. Nu stiu cum se face, mereu imi propun sa avem doar friptura, oua si cozonac+pasca, dar mereu avem si sarmale si salata boef (primim, ca eu nu fac nici una din cele doua - cel putin salata nu mananc decat de nevoie).
Am pregatit lumanarile pentru a merge la Inviere - vrem sa mergem la Biserica din sat:). Sa aveti o noapte si zile pline de bucurie si folos! 
inserare
se fierbe jumatate de varza rosie tocata cu 1 litru apa si putin otet 5 minute, se strecoara/arunca varza si se pun ouale fierte in prealabil si racite
ies cam asa (nu sunt perfecte ca cele cu vopsea din comert dar sunt naturale si albastrul e destul de profund)
:)

6 comentarii:

  1. Multa pace sufleteasca ii doresc bunicului tau. E asa greu cand bunicii incep sa ne plece parca in fiecare zi putin cate putin...
    Si eu iubesc irisii, sunt atat de delicati si de maiestuosi si au o culoare atat de frumoasa!
    Sarbatori cu tihna si cu bucurie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi imaginam ca ouale colorate cu
    varza pot avea o nuanta asa de frumoasa de albastru ...
    Bunicului ii doresc multa liniste sufleteasca. Sunt convinsa (mi s-a intamplat nu o data) ca oamenii care au o legatura sufleteasca profunda isi pot "spune", in momente care conteaza, mai multe in tacere decat prin cuvinte. Sufletele lor vorbesc mai mult atunci cand e liniste - e destul sa fie cei doi unul langa altul. Asa si tu cu bunicul ...
    Sa petreceti Pastile cu liniste si bucurie sufleteasca si sa va ajute Dumnezeu sa terminati cu bine tot ce mai este de aranjat in casuta din poveste. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Paste Luminat cu suflet binecuvantat ! Va imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  4. La anul incerc si eu cu varza. E superba culoarea!!!!! Si de natura din jur nu mai zic!!!! Hristos a inviat! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a inviat! Multa putere bunicului tau, aceleasi sentimente ma incearca atunci cand ma gandesc la bunicii mei. Sentimentul acela ca ai vrea sa dai timpul inapoi sa te bucuri cu ei ca atunci cand erau inca in putere..Paste luminat in casuta din poveste, un loc in care revin mereu cu drag.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...