Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 5 martie 2016

Pink and grey

Una din combinatiile mele favorite este roz cu gri si alb, daca are si buline e absolut perfect :). Am terminat poncho-ul si a iesit un fiasco absolut. Este foarte greu si l-am tricotat foarte larg la baza gatului, asa ca are un aspect de patura care se prelinge:)). De corectat nu stiu sa-l corectez pentru ca eu sunt novice. Am zis sa renunt la tricotat o perioada si sa ma apuc de cusut ceva usurel si cu finalitate imediata, pentru incurajare, asa ca ieri am facut un mic tablou in ton cu aceste zile :)






8 comentarii:

  1. Cautam butonul de like :))
    Roz+gri e cea mai tare combinatie!
    Foarte frumos tabloul!
    Daca pui un snur la gt nu se mai strange ponchoul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu sa-l repar:), astept sa ne vedem ca sa ma inveti;). Si mie imi place tabloul, e asa girlish:)

      Ștergere
  2. Frumos mesajul și tabloul cu totul! ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai cusut de mână toate literele alea? Pfuai... îmi place mult. Da'... se mai rup și nasturii și tot avem nevoie să ne coasă cineva la loc, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)avem da,din pacate uneori(foarte des) uitam:)

      Ștergere
  4. La poncho, chiar daca e inceput de la gat, tai imediat deasupra unde e problema, culegi ochiurile, atadezi firul, folosesti andrele progresiv mai mici, eventual faci niste scaderi si termini cu un bind off cat mai elastic(de ex. Icelandic bind off, cauti pe youtube). Am incercat eu si iti garantez ca merge.
    Cu drag, Silvia, Iasi

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau, ce fain! Si ce repede l -ai terminat! Ai spor, nu gluma!!!!!! Super fain!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...