Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 16 martie 2016

Noua mea geanta de primavara/vara

Am vazut la Catrinel super geanta pe care a primit-o de 8 martie si m-am gandit sa va arat si geanta mea:)
In decembrie anul trecut, cei de la ChicBags mi-au propus sa le testez un produs si sa-mi scriu parerea despre acesta pe blog. Mi-am ales dintre toate gentile  frumoase o geanta de primavara/vara, intr-un roz prafuit dulce si placut, suficient de incapatoare pentru toate prostioarele pe care le car zilnic dupa mine:)
Geanta mi-a ajuns prin curier fix in ajunul Craciunului, mi-am pus-o chiar sub brad, dar fiind o gentuta delicata ca o floricica, am asteptat zile mai insorite ca sa v-o arat si sa o port.

Inainte sa o primesc, aveam oarece prejudecati, pentru ca in genere folosesc genti din materiale naturale, dar felul in care arata, atentia la fiecare detaliu, pana si modul de ambalare m-au surprins tare placut.
Mi se pare ca se asorteaza foarte bine la geaca de blugi si balerini cum sunt acestia, abia astept sa plec in vacanta si sa o iau cu mine:) sa vada lumea.
Mi-ar placea si una bleumarin  pentru atunci cand ma imbrac colorat, sau una asa pentru cand vreau sa fiu eleganta.

 Pana una alta este o geanta frumoasa si utila. Imi place compartimentarea simpla, are doua buzunare pe laterala pentru lucrurile mici/importante, si un compartiment mare pentru de toate, care la mine inseamna agenda, ochelari de soare, pixuri, parfum, carti, lucru de mana, surprize pentru copil sau chiar cumparaturi mici. Imi place ca inauntru este la fel de frumoasa ca pe dinafara. Imi place ca o pot pune pe umeri si am mainile libere si cel mai mult imi place culoarea ei moale care se asorteaza cu serile de vara la cafele cu fetele.

17 comentarii:

  1. sa o porti sanatoasa,e f frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, imi place ca este simpla si mare incat sa mi incapa toate:)

      Ștergere
  2. Mie-mi plac manerele ei lungi si chiar ca-i frumoasa prin simplitatea ei ! Sa o porti sanatoasa peste tot in drumetiile tale, scurte sau lungi, in interes de serviciu ori ba ! Mi te imaginez , margand agale prin oras , cu geanta pe umar si o esarfa gri-suav legata la maner , sau purtata la gat frantuzeste . ( Nu ma intreba de ce te vad asa !... ) ...Te pup draga mea, draga ! Si pupici dulci , dulci printesei !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, dar prefer esarfele lungi:), si da ma plimb cu ea peste tot:)

      Ștergere
    2. Ok ...gata am rectificat imaginea ....Pup !

      Ștergere
  3. F faina si culoarea si modelul! Sa te bucuri de ea!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este super!
    Eu am ales una pe care in mod obisnuit nu as alege-o. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar ce frumoasa este:), numai buna pentru toate sandalele cu tocuri inalte pe care ni le arati:)

      Ștergere
  5. foarte fruumoasa! Eleganta prin linie si simplitate! sa te bucuri de ea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este exact genul meu de geanta, mare si simpla. Imi place foarte mult si culoarea, se asorteaza cu aproape orice tinuta. Sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si al meu:) Daaa...merge si la blugi si la rochite ;)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...