Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 19 martie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):19.03.2016
Afara: e soare, dar bate un vant rece
 Ma gandesc: la tot felul de lucruri:)
Am invatat: as vrea sa invat sa tac.Tare intru in bucluc aparand adevarul in conditiile in care acesta nu aduce niciun beneficiu si de multe ori ii supar si pe cei din jur...
Sunt recunoscătoare pentru: faptul ca pot hotari pentru mine. Stiti cate milioane de femei din lume nu pot face asta? Si nu ma refer la tari din Asia/Africa neaparat, ci la femei de langa noi, care stau in casnicii otravitoare, care nu pot iesi din relatii care le fac lor si copiilor lor un rau imens, zi dupa zi, clipa dupa clipa si nu vad nicio iesire...
Vreau: ...
Citesc: am citit luni Tatal celuilalt copil .
E o carte care ar trebui citita de toti parintii, bunicii, invatatorii, educatorii, profesorii...
In bucătărie sa fost conopida pane si orez, acum este humus si lapte cu cacao pentru Ilinca. Mai departe n-am idee:), probabil o supa crema (copilului ii pun la servire si smantana si i se pare minunata)
Ceea ce astept (sper): Faca-se voia Domnului!
Ce mai mesteresc:  ieri si astazi am pictat:). Ilinca a inceput, eu am finalizat...facem tablouri in tandem:) si e placut e o activitate care ne bucura pe amandoua:). Ea deseneaza si coloreaza mai grosier, eu ajustez:)
În casa: cam vraiste, scriu jurnalul si ma mobilizez:)
Azi: am iesit putin afara, dar frigul ne-a facut sa ne regandim planurile
Unul dintre lucrurile mele preferate: copacii infloriti, cantecul pitigoiului
 Ma gandesc: ca ar trebui sa-mi spal masina, inclusiv tapiteria, arata ca presurile de sters picioarele, de atatea ori s-a varsat apa Ilincai sau diverse ghivece cu flori ale mele s-au rasturnat...
Saptamana care a trecut: a fost una buna
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ...
Un citat: "Supravieţuim din ce primim, trăim din ce dăruim" C.G.Jung
O imagine pentru astazi

8 comentarii:

  1. Foarte frumos pictati voi, dragele mele...Da, intr-adevar e un soare cu dinti aici, nu te imbie deloc la iesit...Sa aveti un weekend minunat! Va imbratisez, Catalina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumim, nu avem cine stie ce talent, dar ca mod de a petrece timp impreuna, de terapie:)) pentru mine ...

      Ștergere
  2. Ai un copil tare talentat!
    Cat despre "a tacea din gura", stau si eu cam prost la partea asta. Dar desi in cele nai multe situatii nu castig nimic, tot cred ca e mai bine sa spun ce am de spus decat sa tac!
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel. Da, are oaresce talent, mereu spune ca vrea sa se faca pictorita, nu cred ca are suficient talent pentru asta, dar o decoratoare cred ca poate oricand deveni:)

      Ștergere
  3. Sunteti doua minunate, care se impletesc perfect, si in tablou, dar mai ales in afara lui :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos sunteti voi doua impreuna - in realitate, pictand una langa alta, dar si in desenele facute (ca sigur si oitele sunt mama-fiica sau cel putin la asta m-am gandit eu de prima data).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:) tot mama si fiica sunt si oitele:), altfel cum?

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...