Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 12 martie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):12.03.2016
Afara: e gri, dar primavara:)-exista ceva in aer asa, ca o asteptare, ca o promisiune, ca ajunul unei sarbatori. E un gri care asteapta sa fie populat de culoare
 Ma gandesc: la tot felul de lucruri:)
Am invatat: de fapt invat sa fiu eu:)
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate. Ce miracol si mereu avem impresia ca ni se cuvine
Vreau: ...
Citesc: ieri mi- am cumparat o carte noua: Un fel de basm
are un nume fain si o coperta faina:) - eu judec cartile dupa coperta, dar mai ales dupa nume. Am citit-o toata pana azi:), chiar la rand la supermarket abia asteptam sa ajung acasa sa citesc:). Recomand:)
In bucătări supa crema de legume si fierbe a treia oala de fasole pentru saptamanile care urmeaza:). De lene, fierb in kukta cate un kg si le pun la congelator in pungute. Sunt multe legume si frute si o cutie de Rafaelo care trebuie terminata pana maine seara:))
Ceea ce astept (sper): Faca-se voia Domnului!
Ce mai mesteresc:  nimic, as vrea sa cos doua sorturi-mama/fiica, sau sa brodez niste vulpite, acum ca am terminat cartea pot face ceva
În casa: asa si asa, nici nu conteaza prea tare, primavara are obiceiul sa ma arunce inspre afara 
Azi: nu mare lucru, supermarket, gatit, citit:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: trandafirii (nu atat florile cat parfumul si gustul)-orice miroase sau are gust de trandafiri e minunat:). A, de fapt imi plac si tradafirii din gradini:), cei roz in special
 Ma gandesc: ...:)
Saptamana care a trecut: a fost una buna
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine vom merge intr-o vizita:)
O imagine pentru astazi
miracolele se vad si de la geamul bucatariei


inger


inca un inger:)

8 comentarii:

  1. ce minunat! Ati fost la manastire :) Unde sunt frumusetile astea? Va imbratisam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost duminica trecuta, imi era dor de o iesire,am avut noroc de soare si foarte frumos. Secu, iar traseul din padure e vis a vis de Sihastria:)

      Ștergere
  2. Mi s-a parut ca recunosc locurile in special scarile de lemn. Foarte frumoase pozele.
    O saptamana minunata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa bucatarie sa tot ai!!!! Trandafirii sunt florile tale preferate sau doar uneori?
    Idea cu sortuletul mi se pare geniala. Mi as face si eu unul pt gradina... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar cei agatatori, si tot ce insemna parfum sau mancare cu gust de trandafiri:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...