Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 3 martie 2016

Azi

Azi mi-am inscris copilul la scoala, care face parte din acelasi liceu la care a invatat si mama mea:). Frumos.
Azi mergand sa o inscriu am vazut ca a venit primavara, ca sunt muguri mici si iarba verde si ghocei in curtile din jur. Eu am fost cam bolnava, inca sunt tare virusata, din masina intru direct la serviciu si apoi iar in masina si acasa. Am sa-mi fac niste analize luna viitoare ca vad ca ma imbolnavesc mai ceva ca un copil si ma si doboara. Cred ca ultimele analize mi le-am facut in liceu :)-acum am vazut ca au niste chestii smechere cu care te leaga la mana, pe vremea aia aveau un furtunas de latex, pe mine ultima oara m-a legat cu cordonul de la halat:))
Azi am citit ca Regele Mihai e bolnav. Involuntar am zis o rugaciune. Am auzit ca trebuie sa ne rugam pentru cnducatori, nu stiu daca as putea sa ma rog pentru altcineva:), cred ca am mai plans cand a murit Coposu si m-am rugat si pentru el:). Din 20 in 20 ani gasesc pe cineva pentru care merita sa ma rog :)
Azi sunt aproape de niste schimbari pozitive in viata mea si am niste frici... iar starea de asteptare aproape ma doare.
Zilele trecute a fost ziua martisorului :). am facut martisoare, am si cumparat cateva si a dus Ilinca la gradinita. Mie de ani de zile imi aduce un coleg niste ate:), atat de mici si delicate, este singurul maritsor pe care-l port :). Daca ar fi dupa mine as interzice (asa cum s-au interzis serbarile de 8 martie in gradinite si scoli), ca martisoarele sa fie obiecte, tinichele, cutii de bomboane si altele. Am cumparat ca sa fiu in rand cu lumea si sa sarbatoresc primavara, cand am alimentat la benzinarie o cutie de Rafaelo si ne-am rasfatat acasa cu ea:))-sunt singurele bomboane pe care nu le dam, le mancam:))
Am din ce in ce mai putin timp de blog:), de citit va citesc dar de la distanta, simt nevoia sa tac:), desi Claudia a scris o postare la care nu m-am putut abutine sa nu zic chiar nimic, Irina de la Handmadeina mi-a facut un sirag cu oite si gheme absolut minunat, iar Corina are niste ieduti, cel putin unul......pe care mai ca n-am intrebat-o daca e de vanzare. Oare capritele nu pot fi pet-uri?
Sa aveti o primavara ca un quasar:)
pinterest

8 comentarii:

  1. Cine te tine sa nu te plimbi cu capra prin oras? :)))) Unde mai pui ca da si lapte :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ei de plimbat nici cu un caine nu m-as plimba, ca sunt prea comoda:)). Dar asa imi plac mieii si iedutii cand sunt moi si miros a lapte:). In lumea mea ideala, unde as avea gadina de cel putin un hectar:) as avea si o caprita si oite:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am venit în fiecare zi, sa știi, la căsuța din poveste, sa văd ce mai e nou. M-am gândit eu că ceva nu e în regulă. Ce păcat ca noi oamenii nu ne putem instala un antivirus, asa ca la calculatoare ☺
    Mie iarna îmi place mult, dar ce sa înțelegi din ea dacă stai numai în casă fiindcă ești... vurusat?
    Multă sănătate, și ție și Ilincăi! Presupun ca ea s-a făcut bine intre timp, ca n-ai mai zis nimic.
    Luni trimit oițele, sper sa va înveselească.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Si mie imi place iarna mult, chiar ma gandeam ca...daca va continua sa nu mai ninga la noi sa nu mai mergem vara cin concedii ci iarna, intr-o tara unde ninge. Sa stau 5 zile sa ma uit cum ninge:) Da, ea e bine. Abia le astept:)

      Ștergere
  4. sa mergi la analize! Si sa fii bine, da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur sunt bine, doar ca...ori am imbatranit, ori m-am neglijat total si uite ca organismul nu e un perpetuum mobile. Mai are nevoie si de pauze si de energie:)

      Ștergere
  5. Multa.sanatate, draga mea!
    Si succes in noile schimbari din viata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...