Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 2 februarie 2016

Totul e frumos la tine:)

Ilinca aseara: mami, imi place asa de mult de tine, imi place ca esti asa grasuta si ai fata asa frumoasa si razi asa frumos. Totul e frumos la tine:)
Astazi m-am simtit exact asa, ca si cum totul ar fi frumos la mine:)
pinterest

11 comentarii:

  1. "grasuta" ........ =))))) pana si asta suna frumos, in alta situatie te-ar oripila =))) (probabil :P )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca esti grsuta=moale, pentru un copil e o calitate:)) sa fii pufos. Copiii pot iubi si aspectele pe care noi le detestam, uneori declaratiile de genul acesta sunt ca un amsaj, ma reaseaza in pielea mea:)

      Ștergere
  2. Cea mai frumoasa declaratie de dragoste vine din sinceritatea inimii de copil! Asa-i ca te simti intreaga de cand nu mai esti Anca, ci mami?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt tidimensionala:) de atunci, am o parte din mine care mi a crescut instant, s-a nascut odata cu Ilinca

      Ștergere
  3. Foarte frumos! Copilașii ăstia ai nostrii ne țin în baloane de sapun:) eu simt ca trăiesc cei mai frumoși ani de când o am pe Irinuca mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce sentiment minunat trebuie sa fie :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Stie copila ce spune! Felicitari pentru un asa copil!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat si delicios! Si noua ne place asa de mult de voi! Totul e frumos la voi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! sunt un pic off topic, dar tare voiam sa-ti spun ca toata ziua am intrat sa vad daca ai postat jurnalul.ma bucur de toate postarile tale...ca un copil.si azi chiar mi-a lipsit jurnalul tau! te pup cu drag! mihaela

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...