Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 1 februarie 2016

Mozaic Ianuarie

Boris a ramas la noi:)) in curand devin o femeie dintr-aceea nebuna care are casa plina de mate:))
Subita e tot mai argintiu:)
mi-am organizat andrelele :), loc nu i-am gasit organizatorului - sta deasupra plantelor (am un fel de palmier, 5-6 orhidee si o craciunita care pur si simplu refuza sa moara desi a suferit mult la viata ei). Nu mai suport niciuna, dar nici nu lepot arunca, mai ales ca 4 sau 5 orhidee au boboci:). Oricat de mult imi plac plantele in curte/gradini, in casa nu le vad rostul. Imi plac totusi zambilele la ghiveci si cred...plantele suculente
am o noua lana 100% suvita indigo si un nou plan:). Am facut un fular circular si o pereche de sosete luna asta, sunt multumita de cat am lucrat:)
am cumparat cartea Juliei Child - femeia asta era un fel de inginer in bucatarie:)), nici n-am stiut ca iti trebuie atata stiinta si efort sa faci mancare:). Am facut retete noi, nu in fiecare saptamana, dar am compensat cu 2 in alta, voi persevera:)
Am citit o carte complet si am inceput alte 2-3, ieri am inceput Daruind vei dobandi, in continuare sunt fascinata de Nicolae Steindhardt:). In rest am alergat mult, m-am stresat mult, inca o fac, dar pentru toate este un timp si toate se vor aseza cu voia Domnului:).
Sa aveti o luna februarie asa cum va doriti si un pic mai mult:)

15 comentarii:

  1. Bun venit atunci , noului membru al familiei ! E bine ca se inteleg baietii intre ei ! Cred ca Ilincuta e tare incantata !!!...si NU , nu esti nebuna si nici nu o sa devi daca ai pisici mai mult de una ! Drept e, ca-i cam greu la apartament ...dar sunt sigura ca n-ai putut rezista tentatiei . ....Organizatorul e superb ! De unde ai luat sablonul pentru el ?...Sau e facut asa din ochi !?... Mie-mi plac tare mult orhideele . Nu necesita cine stie ce ingrijire si unele cahiar infloresc mai toata perioada anului ...la fel si violetele ! Daca tot vrei sa scapi de ele , pai vine acus martisorul si cred ca ai avea cui sa le dai in dar ,pe langa micutul si traditionalul cadou legat cu ata alb-rosie ! ..Sper ca stresul si alergatura sa aiba finalul asteptat de tine ! ...Liniste-ti doresc si vise implinite ! Va pup dragele mele , dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Organizatorul l-am primit de Craciun, de la o prietena, care nu i-a vazut utilitatea, dar a vazut bulinutele:), e cumparat, dar cred ca e f simplu de realizat. Daca buzunarelele se lasa mai largi, se poate folosi si pentru prosoape:). Imbratisari:*

      Ștergere
  2. Boris si Subita arata atat de... pufosi! Eu cand nu mai am unde atarna, ma uit atent pe lateralele dulapurilor. Pe acolo se mai gaseste cate un locusor...
    O luna februarie frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu in mod normal am atatea dulapuri incat sa nu se vada nimic afara, dar uneori nu ma pot abtine sa le expun:)

      Ștergere
  3. Vai:) eu nu pot vedea nici o casa fara plante verzi:)

    Mi se par ca dau viata unui colt banal din casa. Plus ca au multe de oferit. Iedera o iubesc si e atat de binefacatoare intr.un spatiu inchis!

    Frumos la voi! Sa.l cresteti sanatos pe Boris, desi mai bine il trimiteai la SV:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mie nu imi plac in casa, decat in perioada cat sunt inflorite. Oricum sunt unele pe care nu le suport deloc: ficus, trandafir japonez, craciunita. Mi se apr urate prin excelenta, ca niste buruieni:), orhideele au meritul ca infloresc des si de asta le tolerez:)

      Ștergere
  4. Motanii sunt superbi! Eu zic sa nu mai primesti altii in vacanta, ca nu se stie... :)))
    O luna minunata, dragele mele fete frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca in primii ani nu reuseam sa am o pisica mai mult de 5-6 luni, de ceva timp am mai mult de 2 pisici, noroc ca stau la curte si isi petrec majoritatea timpului pe afara.Abia astept sa vad ce bunatati mai pregatesti si ce faci din firul indigo. O luna linistita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut ca a ramas Boris la voi de tot, cred ca si spera asta, micutul, in inima lui pisiceasca.
    Eram sigura c-ai facut tu organizatorul si voiam sa-ti spun ca arata tare bine, ca si cum ar fi fost cumparat. Mi se pare ca e stilul tau 100%, ca prietena iti stie bine gusturile.
    Plantutele nu-mi plac nici mie in casa si nu pentru ca nu ar arata mai bine casa cu ele, ci din motivul ca mie mi se par chinuite sa traiasca fortat, intr-un ghiveci mic, intr-un pamant pe care "stapanul" il schimba cand are chef, pe cand afara au tot spatiul sa se intinda in pamant cat poftesc. Apoi, cate plante am mai omorat eu fara sa vreau, pentru ca n-am stiut sa le ingrijesc bine (sunt spaima florilor) ... De cativa ani am doar trei violete pe pervazul de la bucatarie, le merge bine si par a fi fericite - ma ignora cu gratie si cred ca sunt prietene, iar in perioadele in care nu am timp de ele decat numai sa le ud, par a fi cele mai fericite - deci e clara treaba. ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubesc pisicile! Am tot auzit de Julia Child și am văzut filmul de vreo 4 ori, dar nu am încercat nicio rețetă din cartea ei...

    RăspundețiȘtergere
  8. Am văzut filmul, cred că la un moment dat voi cumpăra și cartea și o să repet oarecum povestea din film numai că nu vreau să le fac într-un an, parcă mi-ar șua din bucurie să alerg așa prin ele. Și nu mă văd făcând-o pe aia cu racii dau homarii sau ce erau ei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pur si simplu vreau sa fac retete noi noute, pe care nu le-am mai icercat:) si cum citisem ca orice bucatar are cartea ei... Am vazut filmul abia apoi filmul, acum vreo doi ani am inceput sa citesc cartea:). Femeia face inginerie, nu stiu daca as vrea sa el fac pe toate:)...

      Ștergere
  9. Daca la un moment dat va hotarati sa renuntati la Boris, il vreau eu.. Va rog sa ma treceti pe lista cu doritori. Cu toate ca motanul nu cred ca vrea sa se mai desparta de amicul lui, Shuba. 😊 Ana.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...