Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 24 februarie 2016

Miercurea fara cuvinte

Copilul meu a facut febra toata noaptea, acum doarme cuminte invelita in doua paturici:), din care una de la o fata tare draga mie. Azi am stat acasa si, ca sa manance ceva i-am facut clatite:), iar eu m-am rasfatat cu paine prajita, urda sarata si rosii.
Aseara m-a sunat o prietena ca vine pana la mine sa-mi aduca ceva (primul meu gand a fost ca imi aduce un caine sau o pisica - mamica ei a murit si cum statea la casa imi inchipui ca avea niste pet-uri). Dar nu:), ea a gasit cosul de lucru al mamei ei si s-a gandit la mine:); cosul de lucru cu o sacosa de ate si andrele. Ca un copil m-am bucurat:). De mult tot voiam sa-mi iau un cos, dar...din diverse motive nu am finalizat gandul :)
De citit n-am mai citit nimic, am fost foarte ocupata, dar tot Nicolae Steinhardt este pe masa mea;)
a plouat dar e cald, e o prospetime incredibila in aer:)

:)
"Totul, in pildele, invataturile si indemnurile lui Hristos, e spre bogatie, seceris imbelsugat, blagoslovenie, belsug, rodire, prea plin, har peste har, rasplatire "clatinat si indesat si cu varf", iar celui ce are i se mai da, celor ce aduc cinci ori zece talantibli se dau cinci ori zece cetati, pe sluga cea buna stapanul se incinge si o slujeste, cel ce bine s-a purtat nu cu faramituri ori cu bacsis se va alege, ci cu poftire la cina imparateasca!" N Steinhardt

15 comentarii:

  1. E atât de frumos coșul că îți stârnește pofta de lucru cum îl vezi. Să-l folosești sănătoasă. Mi-ai făcut poftă de urdă cu roșii. Sănătate Ilincăi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da este mult mai frumos decat oricare alt cos dupa care ma uitam eu si are si o poveste in spate:)Multumesc:*

      Ștergere
  2. ce frumos e cosul de lucru! sa te inspire si sa faci multe lucruri minunate, asa ca voi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate micutei! Si noi suntem virusati rau de tot! Mergem inainte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatate pui mici. E o viroza groaznica, ieri au fost la gradinita cativa copii doar zicea educatoarea. Noroc ca am reusit sa-mi iau 3 zile de concediu sa stau cu ea:)

      Ștergere
  4. sanatate ilincutei! super cos dar bne ca ai scris ca deja ma ingrijoram ! pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost mai aglomerata si n-am avut timp de scris. Multumesc:)

      Ștergere
  5. Sanatate multa, multa sa aveti!
    Ce frumos e cosul! Vai ce fire frumoase!!! Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, poate n-vjung virusii l voi. ;) da e fain...eu incerc sa termin poncho meu inceput asta toamna;))-un poncho de toamna s-a transformat intr-unul de primavara:)

      Ștergere
  6. Sanatate Ilincai ! Cat despre cos... Stii cate invidii ai starnit. Constructive, binetinteles ! Adica sa ne facem si nooooi !Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, imi place si mai mult ca a apartinut cuiva fain inainte ;)

      Ștergere
  7. Sanatate Ilincutei sa-si revina repede sa va bucurati de weekend! Frumos cosul, la fel si firele.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...