Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 26 februarie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):26.02.2016
Afara: e gri, dar e un aer de primavara. Ieri si astazi am stat cu geamul de la bucatarie larg deschis. Miroase intepator a otet la noi in casa si incerc sa aduc aer curat:)
 Ma gandesc: la tot felul de lucruri:)
Am invatat: ca nimic nu e intamplator. Astazi m-am dus la o farmacie la care nu merg niciodata ... dupa 30 ani am aflat un raspuns dintr-o conversatie absolut banala:) 
Sunt recunoscătoare pentru:  ca am putut sa-mi iau 3 zile de concediu de odihna sa stau cu copilul bolnav (sunt foarte relaxata, e ca o vancata desi copilul e febril de 3 zile si 3 nopti:) si nu prea am dormit, dar!!! pot sa ma concentrez pe copil si sa nu lucrez nimic de acasa:)
Vreau: ...am o lista cat o rola de fax, dar doar cateva puncte importante:)
Citesc: Daruind vei dobandi...n-am mai citit nimic, dar fiind in asteptare consider ca inca o citesc:)
In bucătărie: ieri am facut supa de gaina de tara-am fiert carnea 6 ore si nu se putea manca, asa de tare era. Acum fac niste pulpe cumparate din supermarket in cuptor - cred ca in 30 min sunt moi ca untul:)
Ceea ce astept (sper): Faca-se voia Domnului!
Ce mai mesteresc:  incerc sa termin poncho-ul de toamna ca sa il port primavara aceasta
În casa: curat, am spalat draperii, cuverturi, am dat si covoarele toate la spalat 
Azi: vom boli, ne vom alinta
Unul dintre lucrurile mele preferate: mugurii primavara, asteptarea, promisiunea unui moment magic cand vor exploda in frunze
 Ma gandesc: ...:)
Saptamana care a trecut: a fost una buna
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa lenevim/bolim si duminica sa mergem la o zi aniversara:)
O imagine pentru astazi



11 comentarii:

  1. Insanatosire la copil!.
    Si ce frumoasa e impletitura! Culorile sunt nemaipomenite, iim aduc aminte de toamna in gradina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:). A fost programat ca un poncho de toamna, dar m-am plictisit de el asa ca va deveni de primavara:)

      Ștergere
  2. Ca de obicei... liniste placuta transpare din randurile scrise de tine. Inca o data sanatate multa fetei cu obrajori buni de papat!
    De abia astept sa vad ponchoul!
    Te imbratisez! Poate reusiti la vara sa ajungeti pana in delta si sper sa faceti acest lucru cand nu sunt aglomerata ca sa ma pot bucura de voi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si eu :)). Poate chiar venim:), ar fi tare tare fain:)

      Ștergere
  3. o sa fie adorabil poncho acela la toamna! multa sanatate!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum spun fetele mele, orice lucru urat are și o parte buna, trebuie doar sa o cauți și sa te bucuri de ea. E foarte neplăcut sa ai copilul bolnav, dar dacă reușești sa stai cu el și sa îl cocolosesti și sa faceți lucruri faine împreună, e un timp câștigat.
    Sănătate multa și weekend fără febră!

    P.S. ȘI Și mie îmi place cum ai asortat culorile la poncho ☺

    RăspundețiȘtergere
  5. Sanatate multa bulinutei tale ! Pup fruntea infierbantata si palmutele ! Sa va refaceti repede , cu usurinta si bucurie , dragele mele dragi ! !

    RăspundețiȘtergere
  6. ce culori frumoase!!! sanatate multa,micutei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sanatate multa! Frumoase casti, roz si cu bufnite Happy!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multă sănătate ilincai!
    Foarte frumoase culorile alese, spor în continuare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...