Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 14 februarie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):14.02.2016
Afara: soare stralucitor. Ieri a plouat cu galeata, astazi este minunat:), ca nici intr-un alt an, februarie a fost mai mereu insorit:) (au fost ani in care nu am avut nicio zi cu soare:)
 Ma gandesc: la saptamanile care urmeaza ca sunt destul de grele, de aglomerate, dar Domnul ne va ghida pasii:)
Am invatat: ca linistea este cel mai minunat lucru, aduce cu ea claritate 
Sunt recunoscătoare pentru:  felul in care Dumnezeu are grija de fiecare pas al nostru
Vreau: ...ar trebuis a prioritizez ce vreau:)
Citesc: Daruind vei dobandi...am citit interpretarea pasajului celui mai iubit de mine din Biblie - cu femeia hananeanca care striga dupa Iisus si...n-am mai putut sa citesc nimic altceva, nici sa trec mai departe ca sa nu fac taina sa dispara...daca ar fi sa aleg din Biblie doar o poveste, asta ar fi si a doua...cea cu fecioarele intelepte. De fapt pe primul loc sta un cuvant cu o greutate mai mare decat oricare altul: "Bucura-te":) si apoi acestea doua
In bucătărie: am mancat paine prajita cu unt si dulceata de cirese amare, este carne de vitel si a adus mama o prajitura
Ceea ce astept (sper): Faca-se voia Domnului!
Ce mai mesteresc:  niste patratele si m-am reapucat de poncho meu ieri dupa-amiaza cand am facut un maraton din Hanibal si impleteam in nestire pana m-am prins ca am gresit, am desfacut si am luat-o de la capat:). E in regula filmul, nu e atat de negativ ca Minti criminale, nu te uiti in spate cand treci noaptea prin parcarea blocului:))
În casa: e cam vraiste, m-am apucat de sortat:), aruncat (ceea ce mi face mare placere)
Azi: dupa-amiaza asta vom iesi la o plimbare
Unul dintre lucrurile mele preferate: rasaritul, sa am timp sa ma uit la el (de obicei in timp ce-mi fac/beau cafeaua in week-end, dar luna asta au fost niste rasarituri superbe pe care am avut sansa sa le vad in timp ce o duceam pe Ilinca la gradinita. Saptamana asta a fost la aceeasi particulara la care merge ea in vacante. A invatat ceasul si banii:)-practic si bun
  Ma gandesc: ...:)
Saptamana care a trecut: am rezolvat mai multe chestii, a mers totul bine:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa lenevim:) (Ilinca pregateste un spectacol de papusi pe maine la gradinita, a taiat biletele, acum construieste sceneta)
O imagine pentru astazi
spring time:)
promisiune:)
culoare

5 comentarii:

  1. Sa-ti mai spun de cate ori am intrat de vineri incoace asteptand jurnalul...? ma bucur de toate bucuriile voaste, de pacea si linistea care razbate din casuta voastra din poveste! big big hug! mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. E absolut minunat firul acela!!!
    O săptămână cu realizări!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos se aseaza culorile in patrate....
    o saptamana binecuvantata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. La noi in seara aceasta a ploua torential. Nu seamana deloc vremea cu una de iarna!
    O saptamana usoara si luminoasa sa ai1

    RăspundețiȘtergere
  5. Zile usoare sa aveti desi se anunta grele si aglomerate! Ce bine arata prajitura:)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...