Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 7 februarie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora): 07.02.2016
Afara: soare, foarte placut afara
 Ma gandesc: la unele treburi administrative care trebuiesc rezolvate saptamana care vine si e numai bine ca Ilinca e la gradinita particulara pentru ca termina mai tarziu si nu trebuie sa o tarai dupa mine pe la diverse institutii
Am invatat: ca oricat imi folosesc ratiunea, , oricat incerc sa rastorn situatiile sau sa le construiesc artificial se intampla asa cum imi spune instintul si nu cum mi-as dori
Sunt recunoscătoare pentru:  felul in care Dumnezeu are grija de fiecare pas al nostru
Vreau: ...
Citesc: aceleasi carti ca si saptamana trecuta (de fapt saptamana asta n-am citit deloc)
In bucătărie: ciorba de fasole cu afumatura, o reteta chinezeasca cu carne si spaghete de orez, rodii, clementine, portocale
Ceea ce astept (sper): Faca-se voia Domnului!
Ce mai mesteresc:  am invatat sa fac un model nou de sal, dar dupa ce am lucrat ceva la el, l-am desfacut pe tot, acum fac niste patratele. A si am facut niste forme din gips pentru martisoare:). le-am decorat cu servetel si vedem ce facem cu ele, as vrea sa cumpar fimo si sa decupam/decoram niste ii, am vazut o idee undeva pe net
În casa: e bun oricum
Azi: dupa-amiaza asta vom lenevi
Unul dintre lucrurile mele preferate: cand se trezeste Ilinca si vine cu corpuletul cald si se cuibareste la mine in brate si sta asa linistita si moale, cand inca nu s-a trezit de tot:)
  Ma gandesc: ...am eu oaresce planuri...le voi impartasi in curand sper:)
Saptamana care a trecut: am primit multe lectii, am invatat sa vad mai clar oamenii de langa mine, de parca mi s-a luat un solz de peste de pe ochi...am avut ocazia sa vad 3D si nu doar 2D, cand deja etichetsem omul si totul imi era clar. Dintr-o data nimic nu a mai fost clar
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: week-end liber de planuri
O imagine pentru astazi: una dintre cele mai frumoase lucruri de pe pamant este papadia cand e puf... efemera si delicata, ca o amintire a ceva magic:)



3 comentarii:

  1. Si eu iubesc momentele de dimineata, de tinut la piept pui moi si calzi! Si cele de dinainte de somn, cand genele se lipesc usor usor sunt delicioase.:)

    Of, noi oamenii, tare ne mai inselam in privinta altora si pe altii cu privire la noi uneori...cu voie sau fara voie. Oricum in viata se cern multe, raman doar oamenii cu adevarat importanti pt fiecare dintre noi, dar orice om pe care viata ni-l scoate in cale are rolul lui la un moment dat.

    Zile cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm..daca iti place puful de papadie, iti vor placea bijuteriile de la Felicity Store. Eu am facut de acolo cadouri de Craciun si au fost un succes. sa arunci o privire ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce minunatii, Ingrid ... n-am putut sa rezist, mi-am comandat acum o pereche de cercei delicati, cu puf de papadie. Imi plac mult si bratarile, parca ar fi de inspiratie celtica (ma duc cu gandul la filmul meu preferat, "The Lord of the rings"), pacat doar ca nu port bratari.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...