Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 19 ianuarie 2016

Miercurea fara cuvinte sau Hai sa dam mana cu mana...


Am facut prima mea pereche de sosete, sunt foarte incantata:) de reusita. De citit am citit in doua zile "Limbajul florilor"-despre o fata orfana care reuseste sa se salveze invatand un limbaj al florilor din epocca victoriana, despre repere, despre faptul ca exista un om pe lume la care s-a putut raporta si despre flori, fragilitatea ufletului si puterea lui, despre viata.
As vrea sa scriu o postare dragalasa despre pisici, sosete, carti, dar nu pot. Ilinca a venit ieri de la gradiita revoltata peste masura ca atunci cand va creste mare le va da cate una la  "dusmanii"care ne au furat pamantul nostru negru pentru ca ei aveau pamant rosu si nu crestea nimic pe el, ca tara noastra e cea mai frumoasa. Ii explic ca fiecare tara e frumoasa, ca Dumnezeu a lasat ca fiecare tara, ca si oamenii sa aiba cate ceva frumos si bun si nu se poate una fara cealalta. Ca noi avem pamant negru, altii au diamante, altii petrol, altii cacao, altii cafea, altii bumbac... Ca nu ne ia nimeni pamantul noi il vindem. N-am avut argumente,asa a spus doamna, ca a noastra e cea mai frumoasa. Ii propun sa viziteze 100 tari si abia apoi sa spuna care e mai frumoasa. Nu si nu, doamna a zis ca a noastra e cea mai frumoasa. Imi ies din pepeni si intreb: cate tari a vazut doamna? Azi a venit si mi-a explicat cat de rai erau boierii, rai de tot si ce rau faceau in tara, bine ca nu mai sunt boieri. Ii explic ca si acum sunt un fel de boieri, toti oamenii lucreaza la un fel de boieri, doar ca pe atunci aveau un cod al onoarei si ca doctorii si pianistii si scriitorii erau boieri... Ca nu toti boierii erau rai :), cum nici toti taranii buni. Uneori ma simt depasita:)) de informatiile cu care vine de la gradinita, mi se apre ca trebuie sa corectez si nu am control ca nu va ramane cu anumite pareri pe care si le va insusi in viitor, asa cum si doamna si-a insusit probabil din clasa a 2-3a ca tara noastra e cea mai frumoasa si ca noi avem munti mai frumosi ca in Elvetia, cum spunea tovarasa mea. Diferenta este ca eu m-am dus acasa si i-am spus mamei care m-a adus cu picioarele pe pamant. Eu iubesc tara asta si stiu ce are bun si ce are rau...poate daca s-ar pune accent pe ceea ce ne diferentiaza cu adevarat pozitiv de ceilalti n-ar trebui sa ne mintim de mici. Si boierii nu erau naiba, decat daca ai studiat istoria comunista...Sper sa treaca cat mai repede saptamana cu unirea principatelor...ma intreb maine despre ce se va vorbi. Poate despre revolutia bolsevica? Cum ne-au salvat comunistii de jugul mosierilor?
Acus incepe povestea iepurasului plin de cadouri:))

15 comentarii:

  1. Vai , da ce ocupata e doamna ! Nitica engleza nu ?! Un joc de indemanare , nimic ?! ... Am si eu prietene educatoare , da zau ca asa povesti n-am auzit ! Plina de zel doamna ! ...Frumos tare firul si se pliaza bine soseta pe picior ! Eu pe andrele circulare nu am facut pana acum. ...O sa vina si timpul postarii dragalase cat de curand ! ...Va imbratisez dragele mele , dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase sosete, iar culorile sunt superbe. Si eu mi-am luat ate minunate, de abia astept sa impletesc cu ele! Spor sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt făcute numai pe un circular? Întotdeauna am fost descurajată de cele 5 andrele de șosete pentru că nu mi-am cumpărat.
    Cât despre Ilinca, o să treacă prin toate fazele și asta cu țara noastră e cea mai frumoasă și aia cu țara asta de cacao, dar o să-și găsească până la urmă o cale de mijloc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://valentina-lucrudemana.blogspot.ro/2013/10/sosete-lucrate-cu-2-andrele-explicate.html, da uita-te aici, pas cu pas:)

      Ștergere
  4. In situatia aceasta nu poti decat sa lupti din rasputeri ca increderea in tine sa fie mai mare decat in doamna...oricare doamna. :) Povesti dintr-acestea am tot auzit si din pacate va trebui sa te obisnuiesti si sa ai mereu raspunsul potrivit. Cred ca ti-am mai povestit de Andrei care era ingrozit ca va muri fiindca a zis o minciuna si doamna asa le-a zis dupa ce le-a citit Praslea cel voinic si merele de aur...
    O doamna invatatoare dintr-un liceu din Iasi, care are si clase de I-IV (unul bun din cate am inteles), le-a zis copiilor ca crocodilul este mamifer, iar Turcia nu are deschidere la Marea Mediterana. Cand copilul a incercat sa explice ca nu e asa, ca el si-a facut vacanta fix in Turcia pe malul acelei mari a fost anulat si pus la punct.
    Sosetutele sunt superbe! Uite AICI cum sa pui ochiurile pentru doua sosete lucrate in acelasi timp. La inceput e un pic ciudatel, dar dupa aceea merge treaba grozav si e fain ca nu mai devine plictisitor cand trebuie sa faci perechea. In plus amandoua ies perfect egale.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va avea tot timpul sa se elibereze singura de erori si prejudecati. Pana la urma in asta consta invatarea temeinica.

    RăspundețiȘtergere
  6. draga mea,e greu de luptat"" cu :doamna"caci la varsta asta ceea ce spune dansa e sfant, eu faceam pe la 1-4 asa: tovarasa spunea gheveta in loc de chiuveta si eu refuzamspre disperarea mamei sa spun corect cuvantul doar pt ca äsa a spus tovarasa ca se zice"mama ,colega fiind cu invatatoarea o ruga discret sa spuna cuvintele corect si abia poi le ziceam si eu cum trebuie.... superbe sosetutele!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Of ai atins un subiect sensibil. Fiecare generatie este datoare sa rescrie istoria cat mai neutru posibil. Doamna vorbea, daca nu ma insel, despre istoria nationalista scrisa si pusa in slujba statului comunist. Intrebarea este: cine scrie astazi istoria noastra si in slujba cui o pune (de vazut conceptul de corectitudine politica) si cine mai citeste si este la curent cu noutatile ?...
    sper ca nu te-am plictisit, ca eu as tot vorbi!!! :))
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac sosetutele,ti-ai iesit frumoase si imi place ca sunt si colorate.

    RăspundețiȘtergere
  9. iiiii :D ce colorit au sosetutele :D weekend fain :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce șosete vesele ai! De câte ori vad fire din astea așa în degrade îmi zic gata, îmi comand și eu, ca uite ce simpatice sunt, dar nu știu cum se face ca tot din alea "cuminți" comand. Trei feluri de fire am comandat de unde m-ai îndrumat tu și toate trei sunt serioase. Tre'sa fac ceva sa nu mai fiu asa cuminte, când vine vorba de fire, bineînțeles ☺
    Cu învățăturile mai mult sau mai puțin valoroase de la gradi nu prea ai cum te lupta, e bine ca Ilinca îți povestește și măcar mai poți îndrepta cate ceva, dar de obicei ce spune doamna e lege. Cel puțin o vreme. Când mai creste se mai schimba situația. Fiică-mea a mare vine frecvent revoltată de la școală din cauza cate unei inepții spuse de vreo profesoară. Ultima data era vorba ca o profesoara o invidia pe Monica Columbeanu, ca a fost deșteaptă ca s-a măritat cu unul bătrân și bogat, ca nu și-a tocit coatele pe băncile scolii pentru vreun salariu de mizerie. Copilul meu a venit acasă revoltat: "pai asta ne învață ea pe noi? Ca dacă e una mai slaba de înger, nu e cazul meu, chiar crede ca asta e cheia succesului în viață, sa te măriți pentru bani. Dacă și profa de fizica a zis... "

    Hai ca mai aveam un pic și scriam un roman.
    Weekend plăcut și vesel sa aveți !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))pentru anumite fete asta este cheia, dar cred ca pentru nici una pe termen lung:). Doamna saraca o fi fost frustrata, adevarul este ca atunci cand ti-e foame si n-ai bani de un covrig, sau vii la scoala cu papuci prin care intra in voie apa de ploaie, ti se pare ca e o afacere sa te mariti cu un bogatan. Mda...doamnele au parerile lor, foarte clare, uneori foarte fixe:). Eu numai la colorciuni ma uit:)

      Ștergere
  11. Cat de dragute ti-au iesit.
    WAW
    Imi place si firul nespus de tare.
    L-ai luat de pe net?daca da..un link se poate?
    O saptamana frumoasa si spor in toate draga Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=429327367223635&set=a.346716292151410.1073741899.100004391262119&type=3&theater Nicoleta Dena o cheama pe doamna:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...