Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 8 ianuarie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  08.01.2016
Afara: alb, este zapada peste tot: pamant, copaci, case, garduri, masini. Strazi banale au devenit drumuri magice
 Ma gandesc: sa ies maine cu Ilinca afara, tare mult ii mai place la zapada (carui copil nu ii place), si...imi place si mie in egala masura
Am invatat: invat in fiecare zi sa fiu o mama mai buna, un om mai bun...incerc cel putin, daca as putea sa am inima deschisa, sa las indarjirea si gravitatea clipei deoparte...mai ca mi-ar reusi
Sunt recunoscătoare pentru: cea mai frumoasa jucarie din luma: zapada, pentru linistea si bucuria pe care mi-o aduce, pentru plamanii care inspira viata, pentru gustul de praf al zapezii
Vreau: sa incetinesc ritmul...sa pot sa vad, sa pot sa simt, sa pot sa aud, sa pot sa iubesc, sa pot fi vie si prezenta. Azi stateam in curte la serviciu si asteptam un curier si totul era alb si era liniste si eu parca eram asa de departe, la un moment dat te obisnuiesti cu imaginile 2d si nu mai poti surprinde realitatea. Mereu ma grabesc sa termin ce fac ca sa fac altceva, altceva-ul care imi va aduce bucurie e imediat dupa ce termin ce fac acum, sunt ca un soricel in roata:)
Citesc: Iubirea nebuna a Lui Dumnezeu-Paul Evdokimov si Biblia (inainte de culcare), asa ca bunicile:)
In bucătărie: tocmai mi-am facut ceai de portocale, maine voi incerca sa fac Boeuf bourguignon dupa Julia Child si duminica sau intr-una din zilele urmatoare coaste de oaie marinate in iaurt si condimente indiene (am spus ca vreau sa gatesc lucruri noi noute:)
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  acelasi fular de lana 100% in culorile curcubeului...e asa de frumooos:)
Ascult: Ilinca canta, masina de rufe stoarce
În casa: e bine, cred ca maine aruncam bradul pana la urma (i-am scos podoabele, a mai ramas instalatia), pare incremenit in timp, nu i s-au scuturat acele
Azi: am fost la serviciu, la supermarket, am asamblat scaunele comandate de la Ikea (si-au imbunatatit mult magazinul on-line, e ca orice alt magazin, in 2 zile mi-au venit scaunele prin curier)
Unul dintre lucrurile mele preferate: lemnul, lemnul poarta in el memoria anotimpurilor prin care a trecut, a ploilor, a soarelor, gustul pamantului
Ma gandesc:...nu vreau sa ma gandesc la nimic, as prefera sa fie liniste in mine, trebuie sa exersez avalansa de ganduri fara rost
Saptamana care a trecut: oare in 2016 timpul s-a comprimat si mai tare?
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:ne vom face programul din mers:)
Un citat: " Intr-o lume dependenta de viteza, manjesc clipele si le amestec intr-o invalmaseala din care sfintenia lipseste" O mie de daruri (am comandat-o si eu si am si imprumutat-o colegei mele de birou, e o carte medicament, o carte care trebuie sa circule)
O imagine pentru astazi
jucarii din brad
o morsa :) - in realitate are aprox 3 kg, dar Boris are blana atat de pufoasa, incat pare gras:). Prin comparatie Suba are 9 kg, dar blana scurta il face sa para mai suplu
asistenti tamplari (in timp ce asamblam scaunul :)

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :) sunt asa de banale, din viata de zi cu zi;)

      Ștergere
  2. atat de mult imi place "nu vreau sa ma gandesc la nimic, as prefera sa fie liniste in mine, trebuie sa exersez avalansa de ganduri fara rost" si atat de mult ma straduiesc si eu sa fac liniste in mine, insa de prea putine ori reusesc, imediat ma ia valul gandurilor.
    Daca nu te superi asa vrea sa-mi imrpumuti si mie cartea "O mie de daruri", dupa ce o citeste colega ta. Tare mi-as dori si eu s-o citesc, insa nu prea mai vreau sa adun carti, de fapt nu mai am unde sa le pun. Bibliooteca e plina de carti de copii. Multumesc!
    Liniste si sanatate sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur:), cum termina te anunt, trimite-mi un mail ca sa te anunt pe mail:)

      Ștergere
  3. Motanii m-au cucerit pentru a mia oara. Ii ador!!!
    Am inceput Biblia...Vrchiul Testament si m-am blocat fiindca nu e deloc cum credeam. Mai incerc o data, dar mai intai cu Noul Testament...
    Esti o mamica senzationala! Dar toate ne dorim sa ne perfectionam... :)
    Va pup pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu incepe de acolo... eu am citit o singura data complet Biblia, cand eram in vacanta dintr-a 5 a. Incepe de la Pildele lui Solomon...mie acelea mi-au placut atunci si acum:) cel mai mult:)
      Important e sa citesti, deschide la nimereala, citeste unde iti place, unde vorbeste pe limba ta :), chiar daca citesti un singur pasaj, de fiecare data are alte intelesuri, mai profunde:), e ca un caleidoscop:*

      Ștergere
  4. Cred ca am sters niste comentarii din greseala, imi cer scuze. Corina spui sa ma uit mai atenta la lucrurile mici, credeamc a sunt experta in asta, cand am inceput lista de o mie de daruri, mi se parea ca o voi scrie intr-o zi, ca o mie e un numar infim...dar nu stiu cand s-au schimbat toate si lista e blocata de o saptamana la nr. 30. Am devenit ca un robot...
    Ce fel de scaune de la Ikea de vopsit? din cele lemn natur? Eu am cumparat unele albe, dar mi s-au parut scumpe 160lei, chiar ma gandeam sa cumapar natur sa le vopsesc eu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai tin minte comentariul, scaunele mele au fost aproape 80 de lei bucata, par să fie din lemn dar erau negre si imi intristau casa. Aici ai fotografiile cu ele și cum au venit și colorate https://doarunleu.wordpress.com/2015/11/25/scaunele/

      Ștergere
  5. La multi ani cu bucurie si impliri! cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce minunat. Mie mi se pare ca starea sufletului tau e una linistita. Eu asa vad mereu printre randuri.

    Doamne ajuta la slefuirea partilor de inima pe care le vezi tu imperfecte!

    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* frumusetea e in ochii privitoului:). Sa dea Domnul sa slefuiesc, sa slefuim ce e grosolan si ne desprate de delicatete:*

      Ștergere
  7. Ce frumoase sunt ingeritele alea multe care au fost in bradul tau! Eu credeam ca Boris si Suba sunt aceeasi rasa. Sau sunt dar au blana diferita? Oricum sunt superbi amandoi. Duminica frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, sunt asa grasute si simpatice si au avantajul ca nu se pot sparge:). Nu sunt din aceeasi rasa, Boris pleaca din rasa lui Suba la origini, dar i-au cultivat o eroare genetica aparuta spontan - urechile blegi si apoi le-u tot incrucisat cu diverse rase:). Suba e rasa taraneasca englezeaca, Boris e mai elaborat:)) si cred ca are si ceva pufos de tot in gene:)

      Ștergere
  8. Un an nou bucuros si sanatos sa purtati pe umeri.Incerc sa ma reintorc in timp...pagina de jurnal si pozele sunt minunate! O Duminica placuta sa aveti Anca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un an la fel sa aveti si voi:* Duminica cu folos si veselie!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...