Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 28 ianuarie 2016

Leapsa

Leapsa am primit-o de la Anca careia ii multumesc, regula este sa raspund al toate intrebarile:
  • Cum vă numiți, ce vârstă aveți, unde locuiți?
  •  Anca, am 35 ani, in Iasi
  • Ce înseamnă pentru voi propriul blog?
  • un loc unde am intalnit prieteni, oameni de la care am invatat foarte multe:); o cutie unde strang amintiri - uneori revin la postari de acum 2-3 ani:) si mi amintesc lucruri care altfel ar fi de mult uitate. 

  • Ce fel de persoana sunteti? Va rog sa va caracterizati.
  • Sunt entuziasta, fac lucrurile sa se miste, sunt fericita fara motiv (minunata, ai parul frumos, zambesti frumos, ai ochii ca niste fluturasi, ai mana foarte delicata si esti si desteapta - zise copilul meu)


  • Care sunt activitatile preferate?
  • sa stau pe plaja la umbra, sa tricotez, sa citesc, sa beau cafea in aer liber, sa ma plimb cu Ilinca de mana


  • Cum va petreceti ziua de duminica?
  •  Ne trezim si mergem la biserica, mancam, mai stam, Ilinca doarme, eu citesc/ ne trezim si ne bem cafeaua in mall, la pranz mancam acasa sau in oras (de obicei vara), Ilinca dorme si dupa-amiaza stam/ne trezim si avem un program de vacanta


  • A-ti dori sa schimbati ceva la dumneavoastra sau la viata dumneavoastra? Ce anume?
  •  La mine, daaa...as manca mai bine, as face miscare mai multa, as avea mai multa rabdare, m-as organiza mai bine. In viata mi-e mai usor sa fac schimbari decat in mine:)


  • Ce va face fericita?
  •  Totul si nimic:). Ninsoarea, sa stau sa ma uit la mare, sa fie iarna si sa aud pitigoii cantand a vara, sa mananc dulceata de cirese amare, sa beau cafea cu lapte, mirosul painii proaspete si a pepenelui galben, mirosul de praf muiat de ploaie, gainile mergand prin iarba, fire de lana colorate, Bunavestire, lemnul, ca-mi pastreaza Ilinca mereu din prajiturile primite la zilele de nastere de la gradinita, Ajunul Craciunului, sa fac pasca, sa merg prin ger, rugaciunea "Imparate ceresc", mirosul de ger si fum din sate care se imprima in cersafuri, bulinele, soarele care intra pe ferestre...


  • Ce nu va face fericita/nu va place?
  •  Nu-mi place cand sunt neputincioasa si ma lupt cu morile de vant: indiferenta, mitocania, badarania, "ce pot sa fac?" , "nu depinde de mine"


  • Daca a-ti avea ocazia sa-i multumiti cuiva pentru ceva, cum a-ti face-o?
  •  i-as spune "iti multumesc", oprindu-l si oprindu-ma, uitandu-ma in ochii acelei persoane. Cred ca spunem mecanic multumesc, cand el e un cuvant cu adevarat magic si, spus cum trebuie e mai pretios decat orice alta forma de multumire


  • Ce parere aveti despre familiile cu copii multi?
  • :)), nu am vreo parere, dar daca ma gandesc... cred ca parintii au parte de multe momente in care copiii se joaca unii cu altii, cred ca sunt parinti mai buni, devin mai normali, mai echilibrati (nu aud de mame cu 6 copii care cred ca dezvolta personalitatea copilului daca nu-i spun niciodata nu, care il hranesc doar cu brocoli si nu-i dau zahar pana la 16 ani, cred ca lucrurile trebuie sa fie cu adevarat grave ca sa li se para grave:). Iar copii cred ca invata sa fie mai empatici, mai putin egoisti, se dezvolta mai repede (de voie-prin imitatia fratilor mai mari, de nevoie-ajuta in casa dupa putere)

sursa facebook
Cine doreste sa preia Leapsa este invitatul meu:), daca nu a raspuns deja la intrebarile Ancutei

2 comentarii:

  1. Ce frumos te-a descris Ilinca, asa esti tu prin ochii ei vazuta cu dragoste!
    Un sfarsit de saptamana frumos!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce descriere frumoasa a facut Ilinca!
    Moda aceasta covarsitoare de pe net cu psihologia copilului si cu mamele perfecte pe mine ma demoralizeaza, ma face sa ma simt mereu vinovata, ma face sa ma ingrijorez in fiecare secunda pentru viitor si ce efecte are ce fac acum asupra personalitatii lui in viitor ca am ajuns sa nu rezolv nimic acum si sa nu ma bucur de ce este in prezent. Incerc sa evit cat pot de mult articolele de genul... Si accesul facil la informatii uneori dauneaza. Vreau timpurile de demult cand intuitia mamei era primordiala si nu ce scrie in carti. Eu una am obosit!
    Familiile cu multi copii sunt frumoase, grele daca pot spune asa, dar frumoase.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...