Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  23.01.2016
Afara: e  gri, au curs cativa fulgi, pret de cateva minute si a fost minunat
 Ma gandesc: la multe:), amestecate, rasucite, dar le voi descurca curand
Am invatat: ca frica te face static, te impietreste la propriu...pana la urma accesul de nebunie si curaj ne aduce progresul (incepand de la lucruri marunte pana la cele mari). Momentan eu sunt la cele marunte:)
Sunt recunoscătoare pentru: faptul ca nu fumez (nu mi-as permite un viciu atat de costisitor)
Vreau: :)
Citesc: Iubirea nebuna a Lui Dumnezeu-Paul Evdokimov si Secretele succesului - e destul de greoaie...sunt la un capitol despre efectele stresului prelungit din viata copiilor asupra starii de sanatate a adultilor de mai tarziu...stres insemnand parinte alcoolic, abuz, lipsuri... desi unii dintre acei copii adulti au ajuns foarte bine, din patura de mijloc spre sus, nu au o adictie spre droguri, alcool, mancare, shoping si duc o viata aproape perfecta, cu toate acestea, sansele ca sa sufere de un atac de cord sunt la fel de mari ca cele ale drogatilor, alcoolicilor, homlessilor, obezilor... Chiar vazusem o propozitie zilele trecute pe facebook care spunea ca ai ajuns adultul care esti nu datorita mediului ci in pofida mediului din care provii. Si mai explica in carte si motivele pentru care copiii din case de copii, familii dezorganizate nu pot invata, creierul lor e atat de setat sa managerieze stresul, sa fie in alerta incat nu se poate inchide la comanda si deschide la lectii. Cand esti haituit nu poti sta sa savurezi poezii... Titlul cartii e idiot, pare o carte motivationala, pana acum nu este:)
In bucătărie: lapte fiert (am un coleg care are o vacuta de rasa ce da un lapte minunat:), are un gust bun de tot,  de ani de zile nu mai bausem lapte de tara pana sa aduca el. Acum ne-am abonat:)
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  acelasi fular de lana 100% in culorile curcubeului...fac uneori doar un rand pe zi, alteori nici macar atat. Imi place tare sa il tricotez, e o terapie ocupatonala si o terapie prin culoare:)
În casa: e chiar bine :)
Azi: ne-am intors de afara, acum ne savuram cafeaua:), ne jucam:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: soarele care intra pe ferestre
Ma gandesc: ...
Saptamana care a trecut: a fost una ok, am facut unele, le-am ratat pe altele:), daca trag linia sunt mai multe facute:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa iesim:)
Un citat: despre tacere si nadejde..."Tacerea este Post al Craciunului, timp al asteptarii "desi e noapte", pandire a neasteptatului, caci asa cum spune Heraclit: "Daca nu speri, nu vei intalni nesperatul". Prin lipsa nadejdii, gura capata gustul neantului, dar deznadejdea sta deja in pragul sperantei"Paul Evdokimov
O imagine pentru astazi
la o intersectie:)

9 comentarii:

  1. La mine a fost atât de frig încât am adoptat vrăbiile din fața casei și le las mâncare în balcon, câtă vreme e zăpadă și gheață peste tot de unde să găsească săracele ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) la noi nu e zapada deloc, e doar ger si gri:)

      Ștergere
  2. Intr-adevar, nu se poate compara laptele provenit direct de la vaca cu cel din magazin. Si eu le dau copiilor numai lapte proaspat. Anul trecut am luat si de capra, direct de la sursa. Un deliciu pentru baieti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...asa este, eu mai incercasem din diverse surse, ar nu-mi placea gustul, pana am dat peste acesta:). Acum cel din supermarket mi se pare steril...desi mai folosesc la cafea pentru ca nu se strica:)

      Ștergere
  3. O saptamana usoara, draga mea, in care sa ti se descurce toate asa cum doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai făcut un chef sa cumpăr andrele si lâna pentru fular... Cu toate ca, nu stiu daca am răbdare si timp sa tricotez un fular întreg. Nu stiu de ce nu mai am răbdare. Si e așa de importantă răbdarea, dar parca mi-am epuizat toată resursa de rabdare. :)) Ana

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti urez o "intersectie" de rabdare! :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.sabiocosmetics.ro/produse/balsam-solid-cu-musetel-pentru-bebelusi-chamomile-solid-lotion-bar/
    Am vazut bufnita si m-a dus cu gandul la tine.Poti arunca o privire pe site, eu am devenit de mai bine de jumatate de an, clienta fidela la Sabio. Folosesc balsamul de par si este de departe cel mai bun balsam care l-am avut pana acum. Ma bucura faptul ca sunt naturale.
    Toate cele bune,
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa pagina de jurnal!
    Te asteapta o leapsa pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...