Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  16.01.2016
Afara: e  inca gri si cald, abia astept sa ninga:)
 Ma gandesc: la cate provocari ai ca mama. Cred ca fiecare trebuie sa-si gaseasca echilibrul si sa se incarce, sa roage sa stea  tatal/bunicii/prietenii/vecinii/locul de joaca cu copiii daca se poate, sau sa fure cand doarme copilul (asta daca nu cade si ea) momente in care sa iasa sa se plimbe, sa sa duca intr-un supermarket singura, sa bea o cafea cu o prietena, sa completeze un formular, sa mearga la biserica, sau...orice numai sa nu aiba presiunea constanta si atentia distribuita . Sa respire linistit, sa nu-si forteze mereu auzul:)) (sa auda ce face copilul/copiii in cealalta camera). Sa-ti duci gandurile pana la capat fara sa fii intrerupt de 40 ori pe minut poate fi un privilegiu, care ajuta la pastrarea linistii si a echilibrului oricarui om. O data pe luna, 1 ora-2 poate fi mana cereasca. Te incarca si te face un om mai bun, o mama mai buna...Am o prietena are mi-a spus ca in ultimii 6 ani nu a avut nici 5 minute singura...iar in cuplu a avut doar o seara la o nunta, alta cu copil mic m-a zis ca nu mai stia sa mearga pe strada, i se parea ca toata lumea se uita la ea, sau eu, care uneori simt ca imi explodeaza capul cand trebuie sa-mi iau copilul la 5 fix de la gradinita si am multe de finalizat la serviciu, sau cand are febra iar eu a doua zi nu pot lipsi...Mama mi-a spus, atunci cand avea grija de bunica dupa atacul cerebral, ca s-a dus pana la Lidl singura intr-o seara si i se parea ca e in vacanta. Luati-va cate o scurta vacanta:). Sa ai un blog poate fi una:)). Iar daca copiii au crescut... oferiti-va pentru o prietena sa stati jumatate de ora cu copilul ei mic sa poata sa...faca o baie:)
Am invatat: sa pretuiesc linistea, oare cat de sanatos e sa stai la tara sau intr-o zona lipsita de trafic, la sanatatea mentala ma refer...
Sunt recunoscătoare pentru: carti
Vreau: sa ma misc, la propriu si la figurat
Citesc: Iubirea nebuna a Lui Dumnezeu-Paul Evdokimov si Biblia (inainte de culcare) si...am citi ieri jumatate din Limbajul florilor , o aveam de multa vreme in biblioteca, ma intreb de ce nu am deschis-o pana acum. Am inceput operatiunea biblioteca -citesc tot ce n-am citit, pastrez, donez, arunc:))
In bucătărie: bors de fasole, briose cu ciocolata (facute aproape numai de Ilinca:), carne la dezghetat
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  acelasi fular de lana 100% in culorile curcubeului si m-am apucat de niste sosete si mai colorate:). In ultima vreme am tot mai multa nevoie de culoare
În casa: e bine :)
Azi: as vrea sa termin macar o soseta impletita si sa o incep pe cea de a doua
Unul dintre lucrurile mele preferate: dulceata de cirese amare (am fix cu gustul acela, facuta de bunica mea).  Paine prajita+unt+dulceata de cirese amare+lapte=mic dejun cu care sa te rasfeti in fiecare zi:)
Ma gandesc: ca mi-e tot mai greu sa ma opresc. Sa stau, sa fiu atenta la clipa asta, aici
Saptamana care a trecut: a fost linistita, am lucrat, am respirat, a fost bine
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: imi plac week-end-urile fara planuri, parca am toata ziua la dispozitie, nu o trunchiez inainte de ora X cand facem Y si dupa
Un citat: " Civilizatia actuala nu se intoarce defel impotriva Lui Dumnezeu, dar alcatuieste  o umanitate "fara Dumnezeu"...Fiintele traiesc la suprafata lor insele, acolo unde, prin definitie, Dumnezeu este absent. In zilele noastre a deveni ateu nu inseamna a alege si, cu atat mai putin, a nega, ci a te lasa condus, pentru a trai in rand cu lumea". Paul Evdokimov
O imagine pentru astazi
cine nu are suport pentru ghem sa-si cumpere

16 comentarii:

  1. suport pentru ghem am crezut și eu că am, bine marcă și culoare diferite, dar s-a dovedit că mi-am luat mașină de tricotat chestii avangardiste, cu ai idee ce îi iese din lăbuțe dacă prinde lâna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pisica mea e atat de lenesa incat prefera sa doarma oricarei activitati:)

      Ștergere
  2. Da, pentru mine ai scris tu acolo sus....Si eu am simtit si inca simt ca o iau razna uneori pt ca nu am timp sa imi ascult gandurile. Dar, da, am invatat sa imi acord mici bucurii, iesiri, plimbari, furate chiar, dar care imi fac atat de bine!

    Citatul din Evdokimov e atat de adevarat! Mi-a recomandat un prieten bun sa citesc prin facultate Evdokimov....nu am mai apucat. O fi si randul lui candva...

    Si eu simt ca week.endurile trebuie sa aiba ritmul lor, sa le simtit mai mult, sa le traim mai pe indelete, ca parca prea se imparte viata asta a noastra numai intre dead-line-uri :(

    Te imbratisez, om destept si frumos, care isi pune atatea probleme, tocmai pt ca stie ca le poate rezolva:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) am sa-ti trimit Evdokimov, eu tot in facultate l-am descoperit:)

      Ștergere
    2. Si eu te imbratisez:*, astazi am tricotat si m-am batut cu pisicile de la paturica de la tine:)

      Ștergere
  3. Partea cu mersul pe strada si senzatia ca toata lumea te priveste o cunoasc atat de bine. Din pacate in lipsa unor "vacante", efectiv ajungi sa o iei razna. Ma simteam atat de vinovata cavoiam o zi numai pentru mine. Mai tarziu am inteles ca nu inseamna ca sunt o mama rea daca vreau o pauza si nu e nimic grav daca ma simt bine si fara copil uneori.In prima vacanta fara Andrei m-am simtit initial ciudat, iar apoi ziceai ca l-am apucat pe Dumnezeu de picioare.
    Imaginea e adorabila :D Are obrajori bucalati precum Ilincuta.
    Trebuie sa inveti sa faci doua sosete dintr-odata si va fi mai rapid.
    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan incerc sa termin prima pereche si apoi am sa incerc cu 2 odata, dar am pe andrelele lungi ceva inceput:)), acestea au firul f scurt:)

      Ștergere
  4. Mereu imi place sa citesc jurnalul tau pentru ca ai un fel de a privi lucrurile in profunzime si de a merge simplu, dar direct la esenta. Si eu citesc Biblia seara, inainte de culcare. Cateva versete, alese la intamplare, unde se deschid foile. Si se deschid mereu unde trebuie, stii tu... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici dacă mă straduiam nu mi-as fi descris mai bine gândurile asa cum ai facut tu in rândurile din jurnal.
    Eu am doi copii, unul sugar, fără niciun ajutor pe timpul zilei ( iar noaptea dorm cu amândoi in aceeași camera uneori in acelasi pat) si am ajuns sa mă bucur când ajunge sotul seara acasa mai devreme de 8 si sta el cu fetele in timp ce eu ma relaxez dand cu aspiratorul :))
    Azi am fost sa mă tund Putin si cum programare nu pot sa- mi fac ca nu stiu programul celei mici nu am gasit loc la niciun salon in apropiere de casa. Am intrat într-o frizerie ca cele dinainte de '89 si m- am tuns cu doar 10 lei. Cand m- am întors acasa aveam impresia ca am fost la salon SPA :)) Pensatul, epilatul, manichiura...rămân pentru lunile viitoare. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Provocari de mamica... Sa gasesti echilibrul... si eu sunt tot in cautari... Incerc sa vad cele doua fatzede ale monezii: pe de o parte jertfa de sine pe de alta binecuvantarile lui Dumnezeu... O sa retin autorul. Cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  7. Locuitul la tara ofera copilului mai multa libertate intr-o oarecara siguranta , iar tie mai multa liniste ,in functie de tipul de gospodarie pe care-l deti. Plusuri si minusuri ca peste tot , desi personal zic ca-s mai multe plusuri . Cheia traitului in prezent este echilibrul , cum bine spunea in comentarii Ioana !...Frumos foc botosul tau ! Pupici Ilincutei ! O duminica linistita , draga mea draga !

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase gânduri! Ai o pisică tare drăgălașă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma gândeam așa: suportul vostru de gheme este de împrumutat? Gheme nu am, dar mi-ar place un suport blănos, măcar pt câteva ore, așa, de joaca. (Bineînțeles ca stiu: motanul nu are chef de joaca, este un ocupat..:)) Ana

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai ce bine ai descris!!! ma regasesc in postarea ta :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...