Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 15 decembrie 2015

Miercurea fara cuvinte:)


Aceasta e felicitarea pe care mi-a facut-o Ilinca de ziulica mea. Mi-a placut asa de mult cum ne-a pus in inimioara:) (ea e cea din stanga, eu cea din dreapta:). Dragoste, cadouri, un tort transparent prin care se vede farfuria (stie ca ar trebui sa mananc numai torturi din aer), baloane, cocktailuri... Ce poate fi mai fain?

23 de comentarii:

  1. La multi ani , draga mea, draga !!! Multa sanatate cu liniste in suflet si dorinte implinite, repede si cu usurinta !! ...Foarte priceputa in a-si exprima sentimentele prin desen ! ...Sugestiva privirea ta , asa din semiprofil ! ...Nimic nu poate fi mai fain de-atat ! ...La multi ani inca o data si zile cu multe zambete va doresc ! Pupici dulci manutelor pricepute !!! Va imbratisez cu drag !!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani , cu multa sanatate si numai bucurii alaturi de cei dragi! Foarte frumoasa felicitarea & tortul transparent pare foarte yammmiiii!!!!:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un tort perfect, nu ingrasa deloc:). Multumesc, sa fie pentru toti:)

      Ștergere
  3. La multi, multi, multi ani! Va imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara gluma, am vrut sa te intreb ce-i cu OZN-ul acela in desen =)) De tort e vorba =))
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Multa sanatate, pace si iubire. Felicitare este superba, sa o pui in rama! Ilinca stie ca a crescut in inima ta si ca tu cresti in inima ei. La multi ani in Iubirea voastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si mie imi place foarte tare:)

      Ștergere
  6. Cat de frumoasa e felicitarea!!! La multi ani! Sa te bucure Dumnezeu cu ocrotirea tuturor sfintilor Sai si sa iti daruiasca sanatate si toate cele de folos!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani luminosi si fericiti! E minunata felicitarea...atat adevar e in ea....sunteti o singura inima.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu, si eu , mai tarzior, la multi ani cu bine si sanatate ! Copilul asta minunat ma uimeste de fiecare data, ce imaginatie si ce suflet prea plin !In afara de lucrurile inerente pentru un party reusit, inima aia comuna, ca sa zic asa, inglobeaza toata dragostea lumii. Frumos de tot.

    RăspundețiȘtergere
  9. Puiul tau e de acolo, parte din inima ta. nici nu putea sa faca o altfel de felicitare!
    Te imbratisez!
    La multi si fericiti ani!
    De ziua ta poti sa mananci o felie mare de tort care nu e din aer! :)))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...