Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 13 decembrie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  13.12.2015
Afara: pare frig, noi ne pregatim sa iesim sa cautam o rochita pentru mine poate sunt reduceri
 Ma gandesc: la zilele care urmeaza
Am invatat: ca este un timp pentru toate:), unul sa fii urban, altul sa te retragi in natura, unul sa fii un taifun altul sa slow down, unul sa te rasfeti, altul sa faci eforturi, unul sa muncesti, altul sa te relaxezi. daca fortezi, daca nu te asculti,  te vei simti frustrat:)
Sunt recunoscătoare pentru: tot ce ma inconjoara in general, in special oameni frumosi;), bradutul cumparat vineri seara si impodobit noaptea, ugg-urile aduse de Mos Spiridon si Mos Niculita, prietenii frumosi frumosi pe care ii am
Vreau: ca diseara sa mergem sa vedem luminitele:) in centru (pe strai sunt asa de urate de parca ne-am intros in anii 90, sunt cele mai urate din ultimele 15 ani)
Citesc: http://www.libris.ro/secretul-succesului-paul-tough-LIT978-606-741-898-9--p927582.html am citit o recenzie faina despre ea. Am citit cateva pagini, nu-mi dau seama inca in ce directie bate:), nu e motivationala, nu e prost scrisa
In bucătărie: clementine, paine, icre si bors de fasole ciocolata cu sare de mare, portocale, humus...
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  n-am avut chef de nicio mestereala zilele acestea
Ascult: masini pe bulevard, tv in surdina pe un canal culinar
În casa: e cald si acasa
Azi: mergem in oras, apoi stam in casa si pictam figurine de gips
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa ninga
Ma gandesc: ca sunt la jumatatea vietii... N-am de unde sti cand voi muri, dar 35 e jumatate din 70:), (70 mi se pare varsta de la care incepi sa scazi , asta daca nu esti Tina Turner). Multumesc Doamne pentru 35 ani, 12779 zile, 306687 ore, 18,401,792 minute
Saptamana care a trecut: a fost ok cred
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: am cumparat vineri seara bradut, pe care l-am si impodobit vineri noaptea, am iesit cu prieteni aseara, sa mergem sa vedem luminitele, sa stam in casa la caldura:), sa citim, sa ne bucuram de bradut:). Mai sunt mai putin de doua saptamani pana la Craciun.
Un citat:

pinterest
 O imagine pentru astazi (mai multe):
o carte plina cu...flori






30 de comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele!!!!O duminica placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult ma bucur sa va vad! :*
    La multi ani! Sa te bucuri de fiecare minut si secunda din viata ta!
    Noi facem bradutul in Ajun pe nou si il strangem dupa Anul nou pe vechi. :)
    Ce minunatie de aranjament floral!
    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:* sa dea Domnul pentru toate:). Eu il strang pe 1-2 ian maxim. Cand eram copil, tot in ajun seara il impodobeam (petreceam Craciunul la bunici si acolo...regulile erau mai clare:), parca si mai frumos. Si mie imi place, cartea e o cutie si o pot folosi sa depozitez lucruri dragute:))

      Ștergere
  3. La muuuuuulti ani, Anca! (În avans...) Ani mulți, frumoși și cuminți să ai! Îmi place brăduțul vostru! Am luat și noi și abia așteptăm să îl împodobim! Duminică faină să aveți! Salutări de la mal de mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Maria Irina:) Cred ca norml este sa fie impodobit in Ajun, dar...eu lucrez si intre Craciun si rev si atunci simt ca ma bucur prea putin de el... Zile cu spor si bucurii!

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunteti fetelor!!!!!! Ancuta ai o culoare mai deschisa la par? Iti sta fooooarte bine! Ce carte interesanta, mi-ar placea si mie una. Bradutul e impodobit cu globulete asa dragute, abia astept sa-l vad fotografiat intreg. Saptamana frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...sunt blonda:))Am cateva globuri la care tin, de cand eram copil, sau de la prieteni, sau aduse de mine din calatorii:)

      Ștergere
    2. La multi ani Ancuta!!!! Sa ramai la fel de frumoasa, vesela, copilaroasa, fericita mult, mult, timp de acum incolo!

      Ștergere
  5. La multi ani frumosi si sanatosi alaturi de cei dragi! frumoase pozele iar cartea cu flori e atat de deosebita!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana draga:*, sa ti se intoarca gandul bun:)

      Ștergere
  6. cat sunteti de frumoase!! Si bradultul e tare fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ce multi brazi frumosi am vazut! Erau perfecti, ca din filme cu 129 lei in ghiveci in parcarea la Carrfour. Noi am luat ara ghiveci, poate la anul... Multumim, eram vesele si de asta:)

      Ștergere
  7. La multi ani, Ancuta! Frumosi, veseli si fericiti sa-ti fie! E minunata cartea cu flori, superba!
    Si voi ce frumusele sunteti amandoua! Tu esti asa de radioasa si de luminoasa! Asa sa fii mereu :)
    Imi place bradutul vostru, sper sa gasim si noi unul la fel de bogat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur gasiti bradut frumos:), oricum ar fi tot frumos e ca e impodobit si intampinat cu bucurie. Sa dea Domnul la toata lumea:), multumesc.

      Ștergere
  8. Buna, iar intrebare off-topic :) ai fost multumita anul trecut de firma de spalat covoarele?? sprint-car cumva? sunt minunate decorurile! si voi frumoase frumoase :)pun pariu ca daca ne-am intalni pe strada ne-am zambi ca si cum ne-am cunoaste deja :) pregatiri fara stress va doresc si bucurii la fiecare pas!! :) Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...ale mele nu sunt pretioase si le-au spalat, au socs praful, le-au improspatat ceea ce eu nu puteam face cu aspirator normal.Eu oricum nu sunt foarte pretentioasa :). Mai mult ca sigur:)

      Ștergere
  9. Foarte frumos bradutul. Va pregatiti de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea reusesc sa intru in atmosfera...tot astept ninsorile:))

      Ștergere
  10. Frumoaselor , sa va dea Domnul liniste si bucurii la tot pasul ! Deosebita cartea cu flori,frumos bradutul !! Va imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul tuturor, multumesc si mie mi-a placut mult.

      Ștergere
  11. LA multi ani Anca! Sa iti dea Dumnezeu mai mult de 70 sa te bucuri si de stranepoti ;), Bucuria, Pacea sanatatea si fericirea sa te insoteasca tot restul vietii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin, multumesc:). Cati vor fi sa fie buni;)

      Ștergere
  12. La multi ani!
    esti tanara si foarte frumoasa!
    Sa te bucuri ani multi ;i buni de tot ce ai!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani! Sa fii sanatoasa si sa ai cat mai multe bucurii, pe noi ne bucuri de fiecare data cand scrii pe blog.
    C.H.

    RăspundețiȘtergere
  14. La mulți ani frumoși, femeie frumoasă cu fular galben absolut minunat!
    Ești un om așa frumos, te admir așa de mult și îți doresc din suflet să mergi cu seninătate pe drumul tău. Cu Ilinca ta dragă! Muah! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc mult fata buna si frumoasa:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...