Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 26 decembrie 2015

Franturi de Craciun:)



Sper ca ati avut un Craciun plin de speranta si bucurie. Imi doresc sa fi simtit magia nasterii Domnului si mai putin praful stralucitor (care de multe ori ne pacaleste a fi magic) din nebunia care inseamna acum Craciunul. Cum cantam singura colinde si pregateam masa pentru prieteni, dintr-o data am fost atenta la versuri..."Pe Fiul cel din vecie, ce l-a trimit Tatal mie" , mi l-a trimis mie, un fiu pentru noi... Ce minune, ce liniste, ce speranta, ce rugaciune sa fie in fiecare din noi...
Mi-am dorit un Craciun in pijamale, dar am furat momentele de liniste si singuratate:), am incercat sa pastrez minunea, tandretea si linistea, bucuria, pacea de langa Ieslea Sfanta, dar am reusit foarte putin. N-am fost martora la Nasterea sfanta, dar am aflat de minune si nu a trecut pe langa mine, a ramas aici sa rodeasca, n-am avut singuratate, dar am avut prieteni aproape:), n-am avut fulgi, am avut parte de un sore minunat, am scos aparatul de fotografiat si am surprins cateva momente:) pentru care multumesc.
Ajun:) (bradul e asa de necajit pentru ca a fost rasturnat de cateva ori:) de pisicile care se fugareau si partea fumoasa este inspre perete, in incercare de a-i gasi un echilibru:)

Craciun
bunatati
prajitura de dus cu colinda
:)
esenta de Craciun: mac si portocale
legume
coapte pentru tarta
o coroana cu ingeri
inainte (cadru de lemn, panza canvas imprimata, vioara, capsator cu capse pentru tapitat)
dupa (un tablou de dus in dar)
zile de Craciun cu pijamale noi, o carte buna si joaca de copil frumos:)
Craciun cu pace si bucurie maine:*

25 de comentarii:

  1. Sarbatori linistite si fericite, fete frumoase! Chiar daca ne mai fura iuresul din jurul nostru,trebuie sa incercam sa mai salvam cat putem din autenticul sarbatorilor,pentru a-l transmite si copiilor nostri (asa cum faci si tu cu fetita ta). Imi sunteti dragi, chiar daca nu ne cunoastem, dar imi face bine sa iti citesc blogul si am vrut sa iti spun asta acum, de Craciun. Multumesc! Irina H

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina:*, sa ai zile senine si un an frumos si bun:)

      Ștergere
  2. Greu cu echilibrul, sincer am inceput sa doresc asa tare linistea ca imi pare ca devin asociala, tocmai pentru ca presiunea din exterior e asa mare. De aceea am urat tuturor anul acesta Liniste, Poate e si dorinta noastra de a ne intoarce la noi insine, la oamenii buni si generosi in simtire.Sarbatori linistite pentru tine si ai tai, zic.Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  3. Esență de Crăciun: casă, liniște, familie, iubire. Restul nu contează

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ar fi trebuit sa fie, cand colo a fost aglomerat cu multi oameni, noroc ca sunt prieteni sis unt dragi, dar...mai mult decat oricand de Craciun simt nevoia de singuratate:). Oricum au fost zile senine, cu bucurie si momente tihnite furate, care, poate le sporesc farmecul:)

      Ștergere
  4. Craciun fericit cu sanatate si liniste!!! ce imi place la tine in casuta!!!! totul minunat si pui atata suflet!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana, pacat ca n-am apucat sa pozez bradul:))inainte sa-l vandalizeze pisicile:) , asa de frumos il aranjasem:))

      Ștergere
  5. Sarbatori fericite fete cu suflet curat! Prin postarea ta ne-ai transmis ca de obicei linistea, bucuria, pacea si chiar magia care ar trebui sa ne insoteasca pe toti de Craciun. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Danuta, la fel sa aveti draga mea;*

      Ștergere
  6. ce culori minunate in forografiile tale! Un Craciun de poveste, cald, galben-ocru, rosu, cu puzzle, cafea buna si o carte ce te-a facut sa multumesti cu siguranta pentru toate aceste bucurii!

    Frumos frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaa, a fost atata soare! Si vreme de plimbat, momente tihnite furate si zambete si bijuterii noi;) primite si purtate cu mare drag. De multumit multumeam si inainte si eram constienta de miracol,insa doar de lucrurile evident bune si frumoase, dar...acum sunt treaza, sunt aici, nu stiu cum, parca sunt atenta mai mult, vadmai mult, simt mai mult si...chiar intr-o situatie in care inainte luam foc...am reusit sa vad motivul din spatele a ceea ce se vedea la prima vedere si era unul bun si frumos. Din pacate mi-a reusit doar o data...de asta am comandat cartea, sa o studiez:)).Avem o vecina catolica la parintii mei si mi-a dat o carte de invataturi pentru tineri cand eu eram adolescenta imi amintesc ca imi copiasem un citat"omul din fata ta si ceea ce faci acum sunt cele mai importante din viata ta". De multe ori sunt zombie...

      Ștergere
  7. Nu e corect! Am fost ieri pe la voi cu scrisul si nu l-ati primit, vad ca nu apare postarea. Asa ca s-o luam de la capat- La muuulti ani, sarbatori fericite, cu bucurii si soareee ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E corect, astfel ai venit si astazi:) La multi ani draga Ana! Sa ai un an bun, cu sanatate, bucurie, frumusete:*

      Ștergere
    2. Io viu mereu, da'scriu putin, ma prind astia la serviciu si ma dau afara !!! Glumesc,problema este timpul, dar tot imi fac timp sa-mi iau doza de liniste si frumos de la tine. Multumesc !

      Ștergere
  8. Morovii arata delicios! Cum faci tarta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fac aluat clasic de tarta(il folosesc la orice tarta, niciodata nu da gres: 280g faina, 140 unt, 8 linguri apa (untul si apa sa fie reci, se framanta putin, cat se amesteca). O intinzi intr-o tava de tarta, cat faci umplutura, o dai la frigider. Umplutura de data asta am facut -o cu spanac congelat: in ulei 3-4 catei de usturoi sfaramati (la sfarsit sunt scosi si aruncati), pui spanacul apoi torni lapte o canita de cafea si 2 linguri faina, sare, piper. Cand spanacul e facut il amesteci cu branza grasa si 2 oua batute cu o furculita, branza sa fie mai grasa(feta de preferinta), eu am avut insa o galeata de Philadelphia cumparata pentru prajituri si am folosit ce am avut, am pus si vreo 3 linguri de urda sarata. Am turnat crema rezultata peste aluat, am pus morcovii si rosiile chery (pe care le-am copt tot in cuptor cu sare si ulei de masline) si pentru ca sa nu fie prea fada, am pus si cate o anchois din loc in loc (1 pe felie), dar este in regula si fara. Mereu are succes la prietenii mei:)si mie imi place mult, este mai buna decat orice quiche mancat oriunde;))

      Ștergere
    2. Multumesc mult, nu suna foarte greu de facut! Va trece pe lista cu "de incercat".

      Ștergere
  9. Viori micute avem si noi, dar nu le-a venit timpul sa fie pozate!
    Ma bucur ca ai reusit sa furi un pic de timp pentru sufletul tau!
    Sarbatori minunate, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaaaai, cum arată prăjitura aceea! Yummyy! Și tabloul cadou, și bradul vesel. Totul frumos pe acolo, la voi!
    Zile senină s-aveți!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place Craciunul din pozele tale. Imi place coronita cu ingeri, mult de tot! Imi place bradutul, e tare dragalas. Imi place tabloul cu vioara, imi plac morcovii caramelizati, imi place de voi :)
    Va doresc un an 2016 frumos de tot! Noul an sa vina cu bucurie si sa va fie bun-bun-bun! Imbratisari cu drag, fete frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunate imaginile din casuta ta! La multi ani si un an fericit sa aveti! Prajitura arata grozav, pe deasupra are boabe de rodie, nu? E cumva cheescake? M-as bucura daca ai scrie reteta, as vrea s-o incerc :), prea arata bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am uitat sa ma semnez, scuze... Mihaela

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...