Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 6 decembrie 2015

Cartile noastre de Craciun

Mereu mi-au placut povestile de Craciun si cartile pe aceasta tema. Cand nu aveam copil, cumparam carti de Craciun pentru copiii prietenilor, poate si pentru ca generatia mea nu a avut astfel de carti minunate. Dar o aveam pe bunica care-mi povestea despre Iisus. Imi amintesc si acum cum aveam 4 ani si povestea despre nasterea Lui si eu imi inchipuiam ca totul s-a intamplat in fundul grdinii noastre, pentru ca acolo era..foarte deprte. I-am spus si eu povestea Ilincai, apoi am citit din Biblie, la Luca e foarte frumos povestit totul. Cu ocazia asta i-am introdus Biblia, ca fiind cea mai importanta carte din lume, ca acolo e scris Cuvantul Lui Dumnezeu prin niste oameni speciali, foarte buni si credinciosi.
Cea mai frumoasa poveste de Craciun e cea adevarata, spusa acasa, de bunici, mamici, tatici, fratiori mai mari:)
Totusi avem si niste carti foarte frumoase:), pe care le si recomand:
Prima pe care o recomand si pe care o consder cea mai faina poveste citita de noi despre Craciun, generozitate, simplitate, bunatate este Povestea primelor daruri de Craciun. Anul trecut cred ca am citit-o in fiecare seara din preajma Ajunului...

Pe aceasta a primit-o astazi de Mos Nicolae. Am citit-o insa, de vreo doua ori anul trecut in librarie:). Mi-a placut povestea si felul in care este scrisa:)

o carte foarte frumos ilustrata: http://www.librarie.net/p/157029/Ingerii-Craciunului-CLAIRE-FREEDMAN Am cumparat-o pentru desenele minunate:)
inca un detaliu:) 





O carte pentru cititorii incepatori:) o poveste simpla si frumoasa primita de la Mos Niculita, Bradutul de Craciun
 O carte magica: spiridusii au desenat si colorat cartea, apoi au ascuns culorile ca sa le gaseasca copiii:). Ilinca este in extaz (este cel mai frumos cadou, n-am crezut ca exista carti asa faine, oare cum de a gasit Mos Niculita asa o carte?). Nu se dezlipeste de carte, presupun ca o va termina... Cartea contine o carioca care bagata in apa si trecuta pe deasupra desenelor scoate la iveala culorile:). Cartea am cumparat-o de aici Micul cititor
 si un calendar de advent din aceeasi sursa, Mos Niculita vine si la mami:)

 cat mi-am baut cafeaua am tot colorat:)

Am colectia Lucia Muntean de dinainte de venirea Ilincai. Este prima carte pe care o citeste ea, in fiecare seara citeste cate o poezie. Ilincai ii plac mult cartile ei:)
detaliu
o carte cu poveste dar si cu activitati de facut impreuna cu copiii Vine-Craciunul-Marie-Duval-Alain-Jost



ultima...o carte ca de pe vremea noastra:) costa 4 lei si un pic, dar are atatea versuri frumoase!
Sa aveti ciubotelele pline de bucurii, sanatate, intelegere, liniste! Si ceata prin care a venit Mos Niculita in oras la noi:)
dimineata de Mos Niculita:)

9 comentarii:

  1. minunate! Sa le cititi/ folositi sanatoase,fete cuminti si frumoase

    RăspundețiȘtergere
  2. Mininate cartile! Multumim de prezentare!
    Am comandat si eu Christmas magic painting book...o vom primi săptămâna viitoare.
    O săptămână liniștită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilinca a terminat-o intr-o zi, pe ea a incantat-o foarte tare:). Si povestea culorilor ascunse de spiridusi special ca ea sa le descopere;)

      Ștergere
  3. Esti o mamica minunata! Ne uitam cu copiii la carti si incercam sa citim si noi din pozele postate:-) FF frumoase cartile!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase! multumesc de inspiratie! pupici! :)Ioana

    RăspundețiȘtergere
  5. ce carti minunate! cea cu poezii imi aduce atatea amintiri frumoase, cu emotii de serbare de copil și fulgi de nea pe ghetute! Si noi avem parte din ele:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ultima carte prezentata de tine o avem si noi :D Ia sa o scot la vedere :D Doar doar o pacalesc pe junioara sa citeasca ceva tiparit pe hartie :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...