Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 30 decembrie 2015

2015

A mai trecut un an prin noi... un an cu de toate, adunate, amestecate, invalmasite, cu bucurii, cu frici, cu momente furate si momente traite pe indelete, cu lacrimi de bucurie, cu tristete, cu credinta si momente duale, de indoiala feroce, cu zgomote si liniste perfecta, cu iubire, dar si cu relatii aricite...Toate una peste alta, au insemnat un an in care am mai crescut un pic, am mers inainte, uneori drept, alteori orbecaind. Am fost eu, in fata Domnului, in fata celorlalti, am fost eu in viata mea, a familiei, a prietenilor si mai ales in viata copilului meu.

Cuvantul anului trecut a fost viata simpla, planuiam sa:
- sa lucrez mai putin bifat:), am lucrat mai putin, nu pe cat mi-am propus dar mai putin
- sa castig mai putin, evident, lucrand mai putin am castigat mai putin
- sa cheltui mai putin, cred ca da...am mai exagerat cu atele si cu materialele de croit dar...pana la urma in ce sa investim daca nu in pasiunile noastre?. Am facut progrese in cateva domenii: haine, papuci, lucruri pentru casa
- sa consumam mai putin. Nu am reusit sa-mi planific meniul pe zile, pentru ca nu stiu sa apreciez cantitatea de mancare pe care sa o gatesc sau care se va manca, dar am pus in cos materie prima pentru felurile principale si asta a ajutat foarte foarte mult (inainte puneam de toate si ajungeam acasa cu nimic de mancat:)). Am consumat mai putin, am aruncat muuult mai putin spre deloc
- sa cumparam mai putin. Am bifat, am rarit vizitele la supermarket la 1 maxim 2 pe luna si atunci ne-am incadrat intr-un buget clar. Am cumparat produse de baza, carne spre deloc, mezeluri poate de 2 intr-un an, insa n-am facut rabat la lucrurile care ne produc bucurie (o ciocolata, un ulei de masline tulbure, oua ecologice, legume, fructe). Am folosit mult piata vara si toamna, am gasit alternative mai sanatoase si mai ieftine pentru carne, lactate. Haine, papuci, jucarii am cumparat numai cand a fost necesar. Sunt deficitara la carti si fire de tricotat:))
- sa aruncam mai putin - bifat:), cumparand mai cu cap am aruncat mai putin
-sa fim nervosi mai putin, asta e mai greu, incerc sa nu iau lucrurile foarte in serios:), sa am mai putine asteptari, am facut eforturi sa-mi schimb starea de spirit, sa-mi controlez nervii si suparatea, uneori mi-a iesit, alteori nu
-sa petrecem mai putin timp inauntru si mai mult timp afara. Nu cat mi-as dori, dar am petrecut week-endurile cel putin, afara
- sa petrecem mai putin timp la job/pentru job si mai mult cu Dumnezeu, cu noi si cu cei dragi.Reusit partial, in curs de imbunatatire
-sa ne imprastiem mai putin si sa ne costruim mai mult (sa ne rugam, sa invatam, sa finalizez facultatea, sa ne hranim, sa ne miscam, sa vizitam, sa citim -pentru noi). Uf partial si asta, imbunatatim:)
- sa folosim aparate electrice/electronice (tv, laptop, telefon) mai putin. Da si se poate imbunatati, au fost zile intregi in care acasa n-am deschi tv sau laptop, tel nu mai spun, oricat este de folositor fac alergie la el. Ce linsite era inainte de telefoanele mobile:)
-sa ma critic mai putin. Inca mai am de lucru
-sa invat din nou sa vad, sa ma rog, sa respir, sa ma bucur, sa imi fac timp,sa  visez, sa traiesc, sa...am o viata mai simpla. Desi mereu sunt pe fuga si, am senzatia cand fac ceva ca de fapt vreau sa fac altceva si ca pierd, ca scap printre degete momentul, ca se ascunde de mine, cred ca tricotatul/crosetatul, cu monotonia si repetitia lui m-a invatat sa incetinesc ritmul...
 A fost un an frumos, care ne-a adus multe momente minunate, pe care-l inchei cu un dor de bun si frumos si Dumnezeu pe care-l resimt tot mai tare, pentru ca ma tot indepartez de meiz:)
Va las cu cateva imagini din ultima zi a lui 2015:)
am terminat calendarul de advent:), mai bine mai tarziu decat niciodata;))
Cetatuia vazuta de la geam:)
mic dejun de sarbatoare

cafea cu lapte si cozonac:)
Sa aveti o zi minunata! Pregatiri cu spor si bucurii!

3 comentarii:

  1. ce fetita frumoasa are mama! Sa aveti un an asa cum va doriti si ceva in plus! LA multi ani mantuitori si sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul viitor sa termini ce ai facut doar partial si sa ai parte de multe bucurii alaturi de fetita ta draga! Va pup si va imbratisez pe amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce s-ar mai putea spune... Decat multumesc, Doamne! Citindu-ti realizarile, m-am gandit si eu la ale mele, pentru ca eu nu am facut asa o " lista" . Si slava Domnului, am iesit pe plus. Cat mai multe bucurii si lucruri bifate pentru la anul va doresc!Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...