Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 30 noiembrie 2015

Welcome December

A venit...cea mai frumoasa luna din an, cand...ne amintim de Domnul, de noi, de bucurii mici, de traditii, de impreuna cu, de familie, de voie buna, de prieteni, de cei sarmani, de cei singuri, de bucuria de a bea o cafea calda, de manusi si fulare, de zapada, de miros de brad si portocale, de Sfantul Nicolae, de Sfantul Spiridon, ziulica mea, Mos Craciun, anul nou, colinde, cozonaci, cadouri, filme plangacioase...

In acest Decembrie as vrea:
- sa facem felicitari de Craciun - ma gandeam la ceva cu nasturi pe post de globuri si fundite, usor de facut, sa le poata face Ilinca singura sau cu putin ajutor
- scriem o scrisoare lui Mos Craciun
- sa ne punem o dorinta pentru 2016, sau mai multe pe care sa o/le pastram intr-un borcan si sa le citim la sfarsitul anului urmator :) (am mai facut asta la masa de Craciun cu mai multi prieteni acum cativa ani, doar ca le-am scris pe o agenda, imi vine sa zambesc cand vad ce ne doream...ce copii eram)
- sa citim povesti de Craciun - Cei trei magi si Povestea primelor daruri (acestea sunt superb scrise)  Ingerasii de Craciun, Bradutul de Craciun, Rime de Craciun (din asta citeste Ilinca cate o poezie in fiecare seara:) si e foarte incantata si Vine Craciunul. O sa vi le si arat intr-o postare viitoare:)
-sa povestim mai mult despre nasterea Domnului (Ilinca e marisoara si intelege). I-am explicat ce sarbatorim de Craciun si faptul ca, Domnul e asa de generos incat in loc sa primeaca cadouri de ziua, trimite el tuturor prin Mos Craciun (nu e cea mai buna varianta, dar am auzit prea mult ca il iubesc pe Mos Craciun). Ieri Ilinca m-a intrebat daca Mos Craciun chiar exista (ca cel de la gradinita nu e cel adevarat, nicic el din mall...)
- sa coloram o carte magica de Craciun  de la Usborne (pe care o va primi de Mos Nicolae, o carte magica cu o carioca care, bagata in apa si plimbata peste desene scoate la iveala magie:)

- sa coloram un calendar de advent si sa il expunem la sfarsit (tot de la Usborne l-am luat, este prima mea experienta cu produsele lor). Daca voi fi incantata de ele voi impartasi:)
- sa cumparam bradut
- sa impodobim bradutul (chiar ma gandeam sa-l fac pe cel de plastic de pe acum si apoi cand ia Ilinca vacanta pe cel adevarat si sa-l strangem pe acesta). A avut cineva o experienta pozitiva cu un brad in ghiveci? (care a supravietuit? si dupa Craciun?)
- sa ascultam colinde (sa-mi fac un playlist de colinde pe care sa-l pun sa mearga in fiecare seara)
- sa invatam o colinda despre nasterea Domnului (Ilinca a invatat anul trecut la gradinita "Eu sunt renul lui Mos Craciun...", anul acesta as vrea Trei pastori...care mie-mi palce foarte tare, problema este ca nici una dintre noi nu are voce si taman la aceasta iti trebuie voce:)
- sa mergem cu colindul (la cativa prieteni)
- sa mergem sa vedem luminite
- sa ne facem fotografii de Craciun :) - nu am facut pana acum, dar imi place sa le vad la altii, asa ca e timpul sa le avem pe ale noastre
- sa facem pelincutele Domnului - cu pita arabeasca insiropata si nuca
- sa facem biscuiti pentru Mos Craciun
- sa facem o prajitura speciala sa o ducem la prieteni cand mergem cu colindul, si biscuiti si briose
- impachetam cadouri
- sa iesim afara...la zapada:)
Lista ramane deschisa:)
La multi ani, romani!

12 comentarii:

  1. Ce de frumuseti!

    Mie Astazi S-a nascut Hristos mi se pare usor de retinut si de cantat!:)

    Si eu as avea multe planuri, insa mai greu de organizat cu trei pitici mici si rasturnatori de planuri!

    Trece pe lista: venit la Sv, vazut luminitele din centru si bradul maaare, mers la muzeul satului...dormit la Claudia o noapte:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de sugestie:), pe asta o sa o cantam:). Nici nu conteaza planurile ci voia buna:). Ce mi-ar placea:*

      Ștergere
  2. Citindu-te mi-a venit in cap urmatoarele ( razi , dar fix astea au venit ) " Draga mea , ce vitamine iei ??? De unde atata energie , atata POFTA DE VIATA ?? Pentru mine esti supra-om !!! " Esti magica si primesc atata energie citindu-te !!! Multumesc pentru asta ! ....Pelincutele Domnului ??!!?? - se refera la turte ?.... La multi ani, romani frumosi !!!! Va imbratisez cu MARE ,MARE drag , frumoaselor !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu iau vitamine :)), dar decembrie imi da asa o stare de bine:) Da la turtite umplute cu nuca macinata si insiropate cu sirop de apa si zahar. Dar eu ca sa nu pierd vremea sa fac turtitele cumpar pita arabeasca, o insiropez, pun nuca intre si gata:) La multi ani romani frumosi!

      Ștergere
  3. Buna, si mie imi plac foarte mult brazii adevărați si când miroase toată casa a brad. Am vrut si eu sa cumpăr brad la ghiveci, insa din experiența altora, stiu ca brazii aceștia țin foarte puțin, maxim o săptămana, se usucă foarte repede, chiar daca sunt in ghiveci. Nu stiu de ce... Așa ca am spus pas.. Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pana acum am cumparat brad natural taiat, dar anula cesta ma gandeam sa iau unul sa-l plantez, unul de la o florarie, de la o pepiniera. In rest...am vazut cu ochii mei cum plantau brazi fara radacini in ghiveci in curtea unui supermarket...

      Ștergere
  4. Ai mei braduti au supravietuit. Cel de acum 4 ani e de-a dreptul falnic. Trebuie insa luati de la magazinele speciale de gradinarit, nu de oriunde.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate planuri frumoase ai! Pare ca va fi un decembrie magic, cu multa veselie!

    RăspundețiȘtergere
  6. sa vi se implineasca toate dorintele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, frumoasa lista, deja vad lucrurile umpland de lumina si culoare ochi si obraji . Am intrebat la florarie cum e cu bradul, mi s-a explicat ca in anul urmator, cel mult 2 ani sta in ghiveci, apoi trebuie pus in pamint ca nu i se mai dezvolta radacina. Eu am avut un bradut care in vara s-a uscat, ca era destul de mare si nu am fost atenta sa-l replantez. Poate se usca oricum... nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa ti se implineasca toate cate le vrei.
    Unele lucruri sunt si pe lista noastra, desi eu inca nu am scris-o efectiv pe hartie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acesta este singurul blog pe care îl urmăresc. Îmi place ce şi cum scrii, este una din plăcerile săptămânii să văd ce mai faci, ce ai mai scris. Şi eu sunt tot o Anca (de fapt Ancuţa) din Oradea. Îmi place stilul tău, felul în care gândeşti şi vezi lucrurile, ne asemănăm din multe puncte de vedere din câte am observat :))
    Legat de brăduţi, să ştii că rezistă, acum câţiva ani am avut unul cumpărat în ghiveci de la Praktiker cred, am pus pe el puţine ornamente, beteală şi câteva globuri mai mici, după sărbători l-am scos pe balcon, iar mai în primăvară l-am plantat la mama în grădină.
    Să aveţi sărbători liniştite şi fericite !!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...