Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 27 noiembrie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  27.11.2015
Afara: ploua
 Ma gandesc: la week-endul minunat si lung care incepe:)
Am invatat: "daca lumea in care traiesti nu este cea pe care-o visezi, Dumnezeu o va crea pentru tine" - uneori Domnul o face brutal, dramatic, rasturnand complet situatia, scotandu-ne din zona de confort, dar...mereu ne impinge atunci cand noi ne-am blazat spre lumea pe care o visam
Sunt recunoscătoare pentru: ca desi am condus ieri cu ochii inchisi pentru 300km am ajuns acasa (era noapte, atat de ceata si ploua atat de tare si apoi ningea incat nu am vazut absolut nimic, pur si simplu eu n-am condus, masina a fost adusa acasa). Si pentru darul asa de frumos de la Maria:* (l-am primit in seara aceasta si...am senzatia ca e deja decembrie, ca...e ziulica mea)
Vreau: sa facem zilele acestea sa fie frumoase
Citesc: am facut o comanda chiar faina de carti vinerea trecuta, dar am uitat cartile la serviciu
In bucătărie: clementine, paine, icre si bors de fasole care se face (nu stiu cand, pentru ca fasolele sunt ca pietrele). Nu stiu de ce am renuntat sa mai cumpar fasole la conserve, deja as fi mancat bors
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  fac niste litere  din carpa pentru un decor cu numele unei bebeluse
Ascult: ploaia care bate in geam, in rest e liniste liniste - Ilinca decupeaza un costum national din bucati pe care i l-am creionat 
În casa: e cald si acasa
Azi: am fost la job, apoi acasa
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa ninga
Ma gandesc:la cat de repede a trecut acest an...as vrea sa opresc timpul...
, nu neaparat sa-l opresc cat sa-l mai lungesc, sa-l mai expandez

Saptamana care a trecut: a fost linistita
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa stam la caldura, sa ne bucuram de zilele libere:)
Un citat:
pinterest



 O imagine pentru astazi:
my super gils:) (mama si Ilinca)


8 comentarii:

  1. imi place mult fetita ta cu super puteri, cum vrea ea sa le duca pe toate in acelasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ma intrebam cum sunteti....

    Pare tihna la voi! Sa aveti zile calde cu fulgi la geam si pe obraji!

    Cand e ziua ta?:)

    Ce facea Ilincuta acolo?

    Ma intrebam daca ai trimis coletul, sa stiu sa il urmaresc. Nu mereu primesc aviz..

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am trimis, te anunt:) cand il pun, nu trimit fara sa anunt, pentru ca eu de ex nu m-am utiat de vreo luna in cutia postala, astept sa explodeze de la atatea hartii cu cate e burdusita:). Week-end plin de daruri!

      Ștergere
    2. Mai am un pic pana il trimit:)), am ceva de finalizat:)

      Ștergere
  3. Mi-ai dat o idee grozava ! Nu ma pricep la croit , dar o sa fie frumoase oricum ! ...Ce de-a baloaneee !!! Si un urs roz ?! Chiar ca super fetita ! Pupici si-un sfarsit de saptamana asa cum va doriti !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si voua la fel, un week-end la caldura si plin de mestereli frumoase, sanatate micii domnisoare cu ochelari :*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...