Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 20 noiembrie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  20.11.2015
Afara: e foarte cald, astazi parea ca a venit primavara
 Ma gandesc: ca week-endul viitor avem o mini vacanta in care as vrea sa facem ceva deosebit...sa facem o lista pentru decembrie si poate sa mergem la parada militara, as vrea sa ne imbracm in ii si sa facem mancare romaneasca,sa ascultam Ciocarlia...sa vorbim despre Romania:)-cred ca lipsa unor activitati faine incepand de la gradinita cu tenta nationala ne face sa importam toate sarbatorile comerciale care n-au nimic de a face cu noi
Am invatat: sa fiu mai ingaduitoare
Sunt recunoscătoare pentru: puiul meu atat de vesel si de destept, atat de intelept si de descurcaret:)
Vreau: sa avem zile frumoase
Citesc: aseara am luat din biblioteca o carte de Sfantul Teofan Zavoratul pe care mi-a imprumutat-o o colega acum multa vreme:) -pentru toate este un timp
In bucătărie: struguri, clementine, ardei umpluti de post (chiar buni), si se face o fripturica (bio) la ceaun pentru copil.
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  Crosetez o bluzita pentru o fetita si am cusut primele 2 litere din numele bebelusei la al carei botez vom merge de Craciun
Ascult: Ilinca canta un cantec 
În casa: e bine
Azi: am fost la job, apoi acasa. A fost black friday si am comandat niste carti:)  (cum altfel) si cadoul de Craciun al Ilincai (o bucatarie care chiar era redusa de la 170 la 70)
pinterest
Unul dintre lucrurile mele preferate: ugg-urile (tare scumpe sunt, dar...nu exista papuci mai caldurosi si mai faini) si fularele/esarfele/gulerele supradimensionate

pinterest
Ma gandesc:ca la tara, la curte altfel intelegi natura. Ma intreb daca e seceta, parca n-a mai plouat de mult...ce departe sunt de glasul pamantului, in supermarket toate sunt proaspete si din abundenta

Saptamana care a trecut: a fost una...inca una care s-a dus fara sa se mai intoarca

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine mergem intr-o mica excursie, iar duminica ilinca are concurs de dans cu gradinitele la mall

Un citat: 

 O imagine pentru astazi:

cer de la fereastra mea:)

11 comentarii:

  1. Si eu vreau sa ii iau bucatarie lui Teo dar tare ma tem ca se cearta cu baietii pe ea....

    Frumos ce vrei sa faceti de 1 decembrie!:)

    Timp frumos si fulgi va doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* sa fie fulgi macar de Craciun:). La gradinita au cumparat niste casute (trei mai exact pentru fete), toti baietii sunt calare pe ele (la propriu), abandonand jucariile lor. Ei fiind trei macar o sa scapi de "datoria" de a manca sute de portii :). Imbratisari copii frumosi:*

      Ștergere
  2. Si noi tot bucătărie vrem de la Mosu' dar nu am găsit nimic la oferta din variantele pe care le vroiam asa ca tot la pret întreg va trebui să cumparam.
    Intr-adevăr, e seceta, cel Putin in unele zone daca nu in toata tara. Părinții mei, într-un sat de munte, au rămas fără apă in pompă pentru prima dată în ultimii 20 de ani. Si nu doar ei, toti din localitate. Mă gândesc că la câmpie e si mai greu sau s a instalat seceta cu câteva luni înainte.
    Un week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu initial ma uitam la unele din lemn...dar apoi vazand cat costa (cat un aragaz adevarat), mi-a venit mintea la loc si m-am orientat spre ceva din plastic, cu lumini si sunete si cu pret bun:).
      La mine frica de a ramane fara apa este...spaima de-a dreptul, desi am auzit ca sunt solutii cel putin in orase/pe langa orase (cuburi de apa, cisterne de apa)...dar la munte sa nu fie apa este de neconceput, mai ales ca oamenii au animale, si o vaca bea, un cal, un vitel...consuma niste litri buni de apa.
      Week-end placut si tie:)

      Ștergere
  3. Este un pic de seceta-cel putin in zona noastra...aici este mereu un pic de seceta...AM inteles ca weekend-ul acesta va ploua...asteptam si noi...O saptamana minunata sa aveti..
    Ah...imi plac planurile voastre pentru 1 decembrie...imi plac mult...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O saptamana cu bucurie! Si la noi e seceta, probabil cand va ploua/ning ne vom plange de prea mutle precipitatii.
      Sper sa-mi iasa, sa facem ceva frumos:)

      Ștergere
  4. De unde ati luat bucatarie?Vrem si noi de ceva timp si nu gasim ceva la reducere.Un sfarsit de saptamana asa cum va doriti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat de pe emag, a fost singurul care avea reduceri:); eu urmaream un set de picnic cu ceinic si canite din tabla si nu a avaut reducere nici 1%, asa ca Mos Craciun vine cu bucatarie:)

      Ștergere
    2. Multumesc,m-am uitat dar nu am gasit asa ieftine,poate s-au dat toate,mai cautam.

      Ștergere
  5. Si eu ma pregatesc de Craciun, am cumparat deja niste globulete de sticla pictate manual pe care vreau sa le ofer celor dragi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca aveam varsta Ilincutai de acum, poate sa fi fost putin mai mare... cand mi-a adus Mosu' o bucatarie de jucarie. Providential, as zice, caci acum statul in bucatarie ma relaxeaza cel mai mult :) La vremea aia era din piese din lemn, diferit colorate. Nu mi-o amintesc prea bine, dar am pe undeva o poza cu mine si bucataria aceea sub brad. Multumesc ca mi-ai amintit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...