Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 30 noiembrie 2015

Minivacanta

:) Saptamana care incepe imi doresc sa fiu mai blanda:, ceea ce e foarte greu avand in vedere ca eu sunt tare apriga si iau foc imediat.
:) Astazi e soare si frumos, am facut niste briose pentru ca vom avea musafiri dupa-amiaza (prietena mea din copilarie s-a remutat in Iasi impreuna cu sotul si cei trei copii si vin in vizita. De mancare vom comanda pizza (cu peste pentru postitori si cu de toate pentru micuti) ca sa nu pierdem vremeacu gatitul:)
Mi s-a terminat bateria la cantarul de bucatarie, asa ca a trebuit sa caut o reteta care foloseste ca unitate de masura cup-ul (am un set foarte folositor). Am gasit una cu crumble deasupra, care arata foarte bine, la gust Ilinca spune ca sunt bune:)
Am lipit fulgi (sunt la Lidl autocolante cu 4 lei si un pic - nu au lipici, se dezlipesc foarte usor (pentru cand vreti sa scapati de ele) si cica sunt si refolosibile). Ilinca spune ca nu a vazut ceva mai frumos:))
Am terminat literele pentru bebelusa la a carei botez vom merge a treia zi de Craciun (am folosit arial 600 parca, data viitoare voi face litere de tipar, sau mai ascutite, pe acestea, in momentul in care le-am intors, acolo unde sunt rotunjite s-a strans materialul cam inestetic). I-am facut si o mica bluzita din lana merinos, moale moale:), pe 60 ochi lant(10, 10, 20, 10, 10) dar pe care cred ca i-o voi da mai devreme (am senzatia ca este foarte micuta (nu stiu prea bine dimensiunile unui bebelus de 2 luni) .




abtibilduri:)

o bluzita ca de papusa

:)

am primit vineri rama asta frumoasa cu un citat foarte fain, care a ramas in spatele pozei:)
sa fie...roz:)
o zi senina, vacanta minunata:)
La mutli ani de Sf. Andrei:), ne auzim maine cu lista de Craciun!

17 comentarii:

  1. Magic la tine , absolut magic !!! Frumoase foc literele ....!!! Policioara cu poza si acea sculptura e de poveste !!! Mi-esti tara draga Anca !!! Tare draga !! Va imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc :*, sunt simpatice literele, desi au multe defecte, si poza si statueta le simt foarte intime:). Imbratisari

      Ștergere
  2. Minivacanta voastra sa fie speciala dragelor...Sa zambtiti mult si sa mancati multe brioase...
    Sa fiti vesele si sa aveti zile minunate..pentru toate activitatile pe care le aveti in plan...
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* briose si clementine (e plina casa de mirosul lor):* Imbratisari:*

      Ștergere
  3. Câte frumuseți aveți voi! Mă bucură fiecare postare a ta și îți mulțumesc pentru ca împarți cu noi bucuriile voastre! Să petreceți timp frumos azi, alături de oamenii dragi vouă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) frumusetea e in ochii privitorului:) Eu iti multumesc ca iti faci timp sa treci pe aici! Zile faine si voua:*

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :******************ce oameni frumosi trec pe la noi;)

      Ștergere
  5. Ce frumos e totul la tine!!!! Imi place mult cadoul bebelusei, sunt f reusite literele! Minivacanta placuta in continuare si pofta buna la briose, arata apetisant! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, sper sa se bucure mamica (ca beblusa e prea mica) de ele. Zile pline de bine!

      Ștergere
  6. Bluzita crosetata e asa delicata :X, iar literele simpatice si vesele, e un cadou cu suflet.
    Minivacanta placuta :*, si eu tare m-am bucurat de zilele astea libere si linistite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc, da...desi sunt doar patru zile, le-am perceput ca o vacanta adevarata:), mai ales ca am primit si un dar asa minunat;)

      Ștergere
  7. Blanda imi doresc si eu sa fiu....de-o viata!

    Ce nume frumos are bebelina:) iar literele sunt frumoase tare!

    E cald si bine si roz la voi! Minivacanta numai cu frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o voce metalica cateodata si sfichiuitoare...cred ca am uitat sa rad mai mult, sa nu mai iau lucrurile in serios. Da...are nume frumos;). Zile pline de caldura!

      Ștergere
  8. Pentru a coase curbele frumos uite aici: http://www.craftsy.com/blog/2015/02/sewing-curved-seams/
    Tare-i bine la voi... ca intotdeauna. Si eu tare imi mai doresc sa fiu blanda, dar nu imi iese deloc. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cusut acum le cos bine, am si taiat materialul ramas,dar cand le intorc, fac niste purcelusi...am sa mai exersezi uitandu-ma la material. Multumesc:*

      Ștergere
  9. perfecte!!!! cum de le coci asa perfect?!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...