Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 3 noiembrie 2015

Miercurea fara cuvinte


Mi-am dat seama de ce citesc asa greu Jurnalul Fericirii, poate pentru ca fiecare pagina e...plina, asa cum n-am intalnit alta carte:)

"Oamenii pe masura ce imbatranesc, decad si duc o viata mai lipsita de sens si bucurii, dar tin mai mult la ea si se agata cu incapatanare de vid, in timp ce tinerii plini de avant sunt oricand gata sa se jertfeasca, sa se inroleze ca voluntari ori sa se sinucida..."Jurnalul fericirii

o icoana desenata de mine acum cativa ani:)
bruma
I,m waiting for the miracle...to come
Rambo zis Pipin cand e la noi in gazda, zis Bombol de Ilinca
cum numai cainii stiu sa priveasca si...
cum numai pisicile
puzzle - asa de concentrata a fost, aproape trei ore nu s a ridicat, n a vorbit, nu a baut apa, n a fost la baie...

26 de comentarii:

  1. Reply :D : Vroiam sa spun ca-mi place icoana foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc, am daruit o de cand am facut-o si am revazut-o cand am fost duminica in vizita, pacat ca e facuta pe un lemn destul de grosolan...

      Ștergere
  2. Multumesc pentru delectarea vizuala. Shubi e un fenomen, ce ochi are... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are, nu?:*********, si mie imi plac, in relaitate sunt si mai faini, asa ca de chihlimbar:)

      Ștergere
    2. Ah, ce frustrare de "mama" de Costica am acum! Si Costica are niste ochi imensi, o privire aparte. Multa lume sesizeaza asta.
      Sorry......trebuia sa ma laud cu el... (blush, blush - :D : D)

      Ștergere
    3. Costica are privirea, Shuba culoarea:)

      Ștergere
    4. Daaa, zici ca-s doua pietricele in loc de ochi... Pff... ce m-as delecta cu degetele prin blanita aceea gri cenusiu... <3

      Ștergere
  3. Ce minunate priviri!
    Andrei nu a facut nici macar un puzle vreodata pentru ca nu le suporta si nic nu am insistat. El nici macar cand doarme nu ar rezista sa stea linistit atata timp.
    Icoana mi-a taiat rasuflarea. Este superba si imi place atat de mult cum pruncul o tine pe dupa gat pe Fecioara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) sigur face el altele, mestereste, joaca jocuri... puzzle-urile sunt foarte plictisitoare, nici eu n-am avut rabdare sa fac vreodata:)

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa icoana! Sa nu iroresti talantul, sa faci cat mai multe ca iti ies foarte bine! Blatul din lemn de tei preparat e destul de scump, dar MDF-ul preparat e mult mai ieftin si se picteaza foarte bine pe el, se aplica si foita de aur sau imitatia de foita foarte bine. Sa nu se supere cuțul, dar pe Shuba nu-l intrece nimeni! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:), am sa mai exersez pentru ca nu ma pot abtine, nu ca as fi talentata, eu merg mai mult pe decorare:) ce poate face oricine:)

      Ștergere
  5. E frumos si catelul, dar pisicul e adorabil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) este o pisica tare frumoasa, totusi nicio pisica nu face cat un catel...(eu sunt fan catei)

      Ștergere
  6. Oau , da ce frumoasa e icoana ...ai talent , nu gluma ! E ceva s poti picta asa ! ... Cat de rabdatoare e minunea ta ! Si ce-a facut cu el dupa ce l-a terminat ...ti-a cerut cumva sa-l expui ca tablou? ...al meu nepot , tot asa era , si le are inramate prin casa .... Groasa bruma ...abea azi noapte a venit si pe-aici ! ...Imbratisari si la cat mai multe icoane pictate ! Merita sa-ti investesti timpul in asa ceva ! Va pupicesc , frumosilor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-a stricat sa-l refaca:)), dar m-am gandit sa-l lipim, mai ales ca...din greseala am cumparat un lipici de 16 lei anul trecut pe care scria ca e pentru puzzle:). Bruma a fost faina si sclipea magic in soare:). Nu sunt tare talentata, dar ca terapie si un feld e rugaciune cu mainile si rabdarea eate:). Imbratisari:* Gabita

      Ștergere
  7. Imi place icoana pictata de tine. Ai mana buna si foarte multa sensibilitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc draga mea, cred ca am doar un simt al culorii, in rest...

      Ștergere
  8. tu ai facut icoana? E superbaaa!!

    Si fiica mea a avut perioade puzzle. Si mie imi place sa fac (2 mii piese, nu ma incurc), asa ca mi se pare normal...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am rabdare sa fac nici unul cu 50piese, aveam unul de 100 primti de mine cadou dinainte de Ilinca si l-a facut tot ea:*

      Ștergere
  9. Buna, este reusita icoana. Nu ai avut niciun ajutor la conturarea umbrelor? Cred ca icoana se numeste "Dulcea sarutare", sper ca nu ma insel. Si eu sunt iubitoare de catei, dar motanul are ochi ca de chihlimbar si nu pot ramane indiferenta. Mai ales ca sunt iubitoare de bijuterii cu chihlimbar :) Ilinca pare sa aiba multa rabdare, iar in viata ni se cere deseori sa avem multa rabdare.. Spun eu, care stau prost la capitolul rabdare.. Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Cred ca in poza pare mai bine lucrata decat in realitate de ma intrebi de umbre:). Nici eu nu sunt deloc rabdatoare, fac penitenta efectiva atunci cand trebuie sa am rabdare...

      Ștergere
  10. Draga mea, icoana chiar e minunata. Minunata!

    Ilinca a dat dovada de rabdare cu adevarat, sa o tina Dumnezeu rabdatoare si in ale vietii!

    Shuba....o frumusete! Tot mai mult imi doresc asa un motan!:)
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt carti care se citesc in tihna, sunt carti care au nevoie de timp pentru a fi gustate.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumoasa e icoana!
    Eu am doua maini stangi cand vine vorba de desenat/pictat.
    Ce frumoasa e perioada aceea a copilariei cand uiti de mancare si de apa, pacat ca noi ca adulti uitam sa ne mai entuziasmam precum copiii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...