Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  14.11.2015
Afara: e foarte cald, nu-mi amintesc de asa o toamna lunga 
 Ma gandesc: ca ar trebui sa spal masina (geamurile laterale sunt aproape opace, de obicei eu o spal pt itp:))
Am invatatca stilul meu voluntar de a spune,de a face,de a lua apararea de a, de a, de a... mereu ma baga in bucluc
Sunt recunoscătoare pentru: liniste(nu stiu de unde mi se trage, dar am o stare de liniste)
Vreau: sa fac lista cu cadourile de Craciun (stiu in mare ce si cum, finante n-am, idei parca mai multe decat in alti ani)
Citesc: aseara am citit cateva pasaje subliniate din Biblie (am observat ca in genere revin la pasajele subliniate..., poate ar trebui sa subliniez mai multe). As vrea sa nu mai citesc aberatii pe facebook dar mai fac si de astea...
In bucătărie: struguri, clementine, portocale, pulpite la ceaun (noi mancam foarte rar carne de pui din comert, o data la cateva luni, dar pentru ca incepe postul, am facut un exces de hormoni si plastic :)(pulpe, cremvursti), cum ii spun si Ilincai, mai mancam si porcarii din cand in cand, sa ne bucuram si papilele gustative, cartofi gratinati in cuptor:)
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  As vrea sa scriu cu litere din panza numele unei fetite mici la a carei botez vom merge in a treia zi de Craciun. Mi-am printat literele, urmeaza decupatul, cusutul, umplutul cu vata:)
Ascult: linistea si Coldplay
În casa: e bine
Azi: stam acasa, vom bucatari, croseta, citi, desena
Unul dintre lucrurile mele preferate: cartile frumoase pentru copii:) (poate pentru ca pe vremea noastra nu aveau hartia si desenele atat de frumoase. Continutul era insa de multe ori mai calitativ:). Cel mai mult imi plac cartile de Craciun:), le-as cumpara pe toate:)
Ma gandesc:ca timpul trece mult prea repede
Saptamana care a trecut: a fost una linistita
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine as vrea sa mergem la Biserica si apoi vom merge intr-o vizita.

Un citat: 



 O imagine pentru astazi:
cafea de iarna:)-in imagine cea cu turta dulce si decorurile si luminitele de iarna

4 comentarii:

  1. O carte frumoasa de Craciun este "Ingerii Craciunului", are text putin, dar ilustratii frumoase (doar pe dol.ro si librarie.net se mai gaseste, la dol are reducere acum)
    Darul pentru botez va fi tare dragut, imi plac si mie literele astea (tot vreau sa-i fac nepotelei mele cifre cusute, colorate, ca sa se joace cu ele si sa le invete fara sa-si dea seama cand, le-am tiparit si decupat, dar n-am avut timp deloc, am avut foarte mult de lucru). Am sters contul de fb, asa ca acum am niste timp liber :p, sper sa i le fac pana la Craciun.
    Mi se face si mie pofta de crenvursti de 2-3 ori pe an, desi stiu ca-s porcarii, dar ultima data am nimerit unii cu gust de pene de gaina :)), asa ca m-am lecuit de ei momentan.
    As mai scrie, desi deja e cam mult text, insa cele intamplate in Paris m-au facut sa ma gandesc la inutilitatea multor lucruri din jurul meu (azi am triat niste obiecte din casa, influentata de stirile pe care le-am ascultat pe internet toata ziua ... cat de fragila e viata ...).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cumparat-o in 2 exemplare, al nostru il va aduce Mos Craciun, celalalt va merge la un caodu (cred ca tot tu mi-ai recomandat-o), are niste desene magice:). Si mie imi plac crenvurstii si tot as mananc:)) rar de tot. Eu inca nu l-am sters, dar ar trebui sa o fac... Sa-i ierte Domnul pe ei si sa ne pazeasca pe toti...

      Ștergere
  2. Deja luminite?! :( De ce fura asa de devreme din farmecul Craciunului?
    Imi place linistea ta caci venind aici parca iau si eu o picatura.
    Va puuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Kaufland sunt decoratiuni din octombrie:) . Pe de alta parte, acus este decembrie:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...