Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  07.11.2015
Afara: e intuneric, astazi a fost innorat
 Ma gandesc: ...
Am invatat: ca linistea este cea mai armonioasa muzica
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate :), pentru micile bucurii 
Ieri:am fost la serviciu, apoi la un ceai si o prajitura
Citesc: Jurnalul fericirii :).Sunt aproape de final:), dar nu ma grabesc, nu stiu de ce as putea sa ma apuc dupa el. Aseara am fost intr-o librarie si...ei bine pentru prima oara nu-mi venea sa cumpar nimic pentru ca eu aveam o comoara acasa
In bucătărie:  o supa/bors super facuta dupa o reteta de pe un blog turcesc, tradusa cu google translate si cheesecake
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  o bluzita Ilincai:)
Ascult: televizorul, este o comedie cu Whoopi Goldberg calugarita, este singurul film de adulti la care am considerat ca se poate uita Ilinca pana acum.
În casa: e bine
Azi: am stat acasa:), am crosetat, bucatarit
un motan atent la detalii

Unul dintre lucrurile mele preferate: aerul inghetat al diminetilor
Ma gandesc: la zilele care urmeaza. Maine e o sarbatoare minunata :)
Saptamana care a trecut: a fost una linistita
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine as vrea sa mergem la Biserica si sa ne odihnim
Un citat: "Frumusetea e pretutindeni, dar nu se dezvaluie decat dragostei" JF
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:  week-end plin de bucurie sa aveti!
the fairy land is...here:)

14 comentarii:

  1. Frumoase cruciulite ! E magie ce faci tu acolo ! Se coase greu asa , pe etamina ?...De unde pot invata ?....Ce privire umana are blanosul tau ! ...O duminica asa cum va doriti ! Imbratisari ,dragele mele , dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte usor, cel mai usor. Cauta un model simplu cum e acesta, daca vrei ti-l trimit pe acesta pe mail si se coase foarte repede si iese si frumos. Eu n-as maia vea rabdare sa fac un goblen acum, poate doar daca ar fi in cruciulite.La multi ani, Gabita!

      Ștergere
    2. Multumesc draga mea , draga ! Da , l-as vrea si multumesc tare mult ! Ma tot gandesc cum cosi , daca materialul nu e delimitat ?! Dar daca spui tu ca e simplu , atunci voi incerca si eu ! Multumusc din suflet ! Te pup dulce si va imbratisez cu mare drag !

      Ștergere
  2. Ce mustati crete are motanul! :P
    Spor la mestereli!

    RăspundețiȘtergere
  3. Motanul cela pare ca vrea sa învețe a coase cruciulițe. ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la cat e de atent la fiece miscare de-a mea, ar trebui sa ma poata inlocui in majoritatea activitatilor:)

      Ștergere
  4. Dap trebuie musai să îmi cumpăr și eu cerculeț din ăla de întins pânza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este minunat:), eu am unul de firma (am aflat asta vara ca exista:)), aveam unul f. grosolan si greu de strans de pe la o taraba cu linguri de lemn si alte cele:)

      Ștergere
  5. poate dupa Jurnalul Fericirii vine la rand Daruind vei dobandi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce taram de poveste in ultima poza!

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact asa voiam sa iti spun, ca Dulapul cu vise. Daruind vei dobandi. Poate veni la schimb cu JF.

    cu ce lucruri frumoase si tihnite se ocupa mainile tale! E frumos la voi!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...