Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 11 noiembrie 2015

Cuvantul anului 2016


De obicei ignor joculetele de pe facebook de genul ce semnifica numele tau, cati copii vei avea, ce casa ti se potriveste...dar ieri am gasit unul simpatic. Si cum Irina ne provoaca de vreo doi ani incoace sa ne alegem un cuvant pentru anul ce va veni, m-am gandit ca e numai bine sa ne jucam putin.
Jocul se bazeaza pe un algoritm simplu: are un numar limitat de cuvinte, care vin random.
Am fost surprinsa de cuvant, nu ar fi fost in lista mea de cuvinte, dar ma gandesc tot mai mult ca este exact ce trebuie:)
Daca vreti sa va jucati, va las link-ul mai jos:)
Cuvantul anului pentru 2016

19 comentarii:

  1. Multumim de link! M-am jucat si eu!!!Cuvantul meu este prietenie!!!
    O zi buna Anca!
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. al meu e bucurie! Da,Doamne ca am o perioada, neagra rau,simt ca nu mai pot deloc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. minunat, unul din cuvintele mele favorite:)

      Ștergere
  3. Am facut si eu joculetul, mie mi-a iesit 'future'. :)))) Mai generic de atat nici ca putea sa fie! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si la mine tot schimbare ! ...Eu zic ca atata timp cat exista constientizare , schimbarea se produce in fiecare moment ! Te imbratisez , Anca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de schimbari, unele sunt foarte mari:)

      Ștergere
  5. O sa va dezamagesc. Mi l-am facut de trei ori, de fiecare data apare altceva :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E normal:) algoritmul are un numar finit de cuvinte pe car ele arunca random:). Primul este cel corect:)), desi banui ca nu ti-a prea placut de ai mai facut inca o data...

      Ștergere
    2. ba chiar mi-au iesit cuvinte frumoase, dar nu le mai tin minte :))

      Aha, am citit comentariile de mai jos si-mi amintes ca "Joy" mi-a iesit si mie, si "love". Pe al treilea nu-l mai stiu si oricum nu-mi mai amintesc ordinea.

      Ștergere
  6. Am iești nesperat de bine, cuvânatul anului e dragoste dar deja 2016? Când a trecut 2015 ? :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi-a aparut JOY- BUCURIE, mi-a inseninat putin ziua. Chiar trebuie sa ma gandesc serios cum sa fac sa functioneze, sa ma bucur cat mai mult la anul, sa nu ma mai las coplesita de toate problemele, grijile, supararile asa cum am tot facut anul asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. da! ma gandeam si eu la oarece schimbari!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma voi juca si eu! m-ai facut curioasa, desi nici eu nu sunt fan al jocurilor de pe facebook.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...