Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 22 noiembrie 2015

Bluzita crosetata


- lant de 90 ochiuri
-rand 1: lant de 2 (va fi numarat ca primul piciorus dublu), 14 picioruse duble (in fiecare ochi din lantul anterior) - doi ochi lant- 15 picioruse duble-2 ochi lant-30 picioruse duble- 2 ochi lant-15 picioruse duble -2 ochi lant-15 picioruse duble. Urmariti schema desenata mai sus (cerculetele reprezinta grupul de 2 ochi lant dintre grupurile de picioruse duble)


 


- rand 2: 2 ochi lant, cate un piciorus dublu in fiecare piciorus dublu anterior - cand ajungem la gaurile formate din cele 2 ochi lant, facem 1pd-2ochi lant-1pd....
-randurile 3 si restul...la fel pana cand incap mainile asa cum se vede in poza de mai jos
- randul cu lila- (grupuri de 2pd-2ochi lant-2pd). Incepem 3 ochi lant (considerat primul piciorus), 1piciorus dublu in aceeasi bucla de la primul piciorus din randul de mai jos, 2 ochi lant, 2 pd in ac. bucla, numaram 3 ochi liberi, in al 4-lea 2pd, 2ochi lant,2pd, numaram 3 liberi, in al 4-lea repetam. (Randul acesta am sa-l exemplific mai bine, prin poze zilele urmatoare)



7 comentarii:

  1. iese super, multumesc de explicatii, o sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut un pulover facut de mamaia exact asa va trebui sa salvez si eu explicatiile, superb iti iese :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai mult, mult spor! Nu-i asa ca e mult mai usor sa crosetezi decat sa tricotezi? :)) sunt atat de frumoase si culorile!!

    RăspundețiȘtergere
  4. super, o sa incerc si eu cand mai termin din proiectele incepute. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce simplu pare!

    Multumesc de tutorialul acela cu salul. Nu-ti zic ca l-am si inceput si merge foarte repede, o sa pun pe blog in curand. Deja visez la altele :)).

    RăspundețiȘtergere
  6. De abia astept sa o vad terminataaaa! Va arata grozav!
    Multumesc pentru tutorial!

    RăspundețiȘtergere
  7. saru'mana! Caut fire si tre sa incerc!:) Mov vrea si Teo tot mai des la hainute!:) Multumim!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...