Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 23 octombrie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  23.10.2015
Afara: e soare de miere si galben peste tot
 Ma gandesc: la week-endul care urmeaza, as vrea sa reusesc maine sa ma duc la fotografiat:)
Am invatat: sa anticipez lucruri mici care fac diferente mari
Sunt recunoscătoare pentru: vremea minunata de afara:) Ador octombrie:)
Ieri: am fost la jobla plimbare cu Ilinca
In bucătărie:  ciorbita de vita si bananabread :)( americanii de lenesi ce sunt au niste retete asa de simple si de faine:). Ilincai i-a placut intr-atat incat s-a dus singura si si-a mai taiat o felie
Ceea ce astept (sper): ...
Ce mai mesteresc:  un fular galben:)
Ascult: pasarelele in copaci, nuci care cad...
În casa: e nevoie de putin smotru...in rest e ca acasa:)
Azi: ma duc si o iau pe Ilinca de la gradinita si stam pe afara:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: mirosul de copt in casa, paine coapta, chec, cozonac, prajituri, tarte, miros asa...a acasa
Ma gandesc: daca e o idee buna sa o schimb pe Ilinca la alta gradinita...
Saptamana care a trecut: a fost una ca oricare, odihnitoare:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine ma duc sa fotografiez cu colegii de la curs daca am cu cine sa o las pe Ilinca:), daca nu...mergem impreuna:) doar noi;)
Un citat:
pinterest

 O imagine pe care vreau sa o impartasesc:  week-end plin de bucurie sa aveti!
net... (nu-mi amintesc sursa, oare la Loredana?)

9 comentarii:

  1. Spor la fotografiat mâine! Toamna e tare frumoasă! La noi a plouat până la prânz, iar apoi a ieșit soarele și totul a devenit auriu. Un puști se amuza, în timp ce mergeam spre poarta școlii, spunând ca va deschide umbrela să îl apere de soare.
    S-a întâmplat ceva la grădiniță? Care e motivul pentru care iei în calcul varianta schimbării acesteia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cotele la care au ajuns fetele sa valorizeze hainele, pantofii, pana si masinile parintilor (de neconceput pentru mine pentru niste copii de gradinita), jocurile doar de-a "miritul" si inca cateva mici amanunte. Am vazut si alternativa in vara si mi-a placut:)

      Ștergere
  2. Din păcate, am văzut și eu astfel de situații... Pentru mulți dintre acei copii, astea sunt "valorile" printre care cresc... Sper ca, în cazul în care hotărâți să faceți pasul ăsta, să fie ușor pentru amândouă, iar Ilinca să meargă de drag la grădiniță! E cea mai frumoasă perioadă și merită să adune amintiri minunate! Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  3. uite,pt coronita ta! http://thelittletreasures.blogspot.mk/2015/10/how-to-read-crochet-charts-autumn-leaves.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Săptămâna trecută am găsit o bluză galbenă la 3 lei :) în ton cu toamna.

    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie a inceput sa mi placa tot mai mult galbenul:)

      Ștergere
  5. Bun meniul tau, cred ca o sa fac si eu banana bread, imi place si tine bine de foame.
    Cum e jocul asta de-a miritul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ma miresc cu tine, ma miresc cu ea ca e mai frumoasa si are rochita cu sclipici...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...