Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 30 octombrie 2015

Vineri, jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  30.10.2015
Afara: e soare de miere si galben peste tot
 Ma gandesc: ...
Am invatat: sa nu iau lucrurile in serios tot timpul
Sunt recunoscătoare pentru: vremea minunata de afara:) desi eu stau in casa asa ma bucura soarele care-mi intra pe ferestre!
Ieri: am fost la doct. de familie, apoi in drum spre casa am oprit la piata :). Ilinca imi spune ca vrea o surioara sau un fratior dar nu un copil sarac pe care-l trimit parintii sa cerseasca sa cumpere sampanie ca ei sa bea sa inebuneasca. Hehei ce bine ar fi sa bea parintii copiilor cersetori sampanie...
Citesc: Jurnalul fericirii :). N-am mai citit zilele acestea, si nici nu pot explica cum daca e atat de fain si curgator il citesc asa de greu...
In bucătărie:  momentan nimic, este o supa de linte, dar...chiar si mie mi se pare rea, desi eu supe de legume (creme ce  e drept) pot manca zilnic. Diseara probabil voi face o lasagna
Ceea ce astept (sper): Domnul stie ce e bine
Ce mai mesteresc:  am terminat fularul galben:)
Ascult: Shuba care sforaie
În casa: e bine
Azi: am stat acasa:), am tricotat, am ascultat cateva conferinte pe youtube. La un moment dat, eram in bucatarie si o intreb pe Ilinca ce se aude "iti vorbeste tie":) zice. 
Unul dintre lucrurile mele preferate: covorul de frunze de pe jos
Ma gandesc:la multe, la nimic. Am inceput cursul de fotografie si nu stiu daca am 5 fotografii pe care le pot arata...trebuie mai multa perseverenta, ar trebui sa am aparatul mereu cu mine:), sa surprind, sa inghet momente, lumini...
Saptamana care a trecut: a fost stresanta, am stat acasa, Ilinca a bolit
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine sper sa ajung la curs, ultimele 2 week-end uri am chiulit, daca nu, voi trimite pozele:)
Un citat:
"Chesterton: Aventura nu-i sa te urci pe un yaht supra-elegant si sa faci inconjurul lumii; aventura (si romantism) este sa-ti rodesti viata care ti-a picat acolo unde te-ai nascut din intamplare si in conditiile date. Asta e tot ce poate fi mai legat de primejdii, de neprevazut si de Mister" Jurnalul fericirii   
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:  week-end plin de bucurie sa aveti!
                                                   am reusit sa surprind nuanta reala de galben:)

13 comentarii:

  1. Ce frumusel e fularul..mie imi place mult culoarea galbena si culoarea folosita de tine chiar e draguta foc.
    Sper ca fetita se simte mai bine!
    Va pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se simte bine:) mai are bubute dar n o mai mananca nu mai face febra:) e ca noua. Galbenul e foarte fain:) mai ales cand vine vremea cenusie:*

      Ștergere
  2. Ce lumina placuta in prima fotografie!
    Lasagna faci cu foi de casa? Ai o reteta? Ma tenteaza sa ii fac lui Andrei caci il urmareste pe Garfield :D
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e lumina uneori in sufr dupa amiaza, e spre sud. Ei cum cu foi de casa, dar cele de la supermarket ce au? Scriu reteta, n am dat gres niciodata cu ea;) imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  4. A iesit frumos fularul! E in ton cu toamna asta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaa:) si numai bun de inveselit zile mohorate.

      Ștergere
    2. Și-n plus l-ai făcut extrem de repede și e... mareeee și minunat de frumos.

      Ștergere
  5. Ilinca a descris într-un mod foarte frumos un lucru urat, "sa cumpere șampanie ca ei sa bea sa înnebunească", suna poetic asa...
    Deja e gata fularul? Acum câteva zile parca l-ai început. Hărnicie mare pe strada voastră ☺
    Weekend plăcut și nescarpinacios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai am stat acasa:)) Multumim, deja e gata scarpinul:)

      Ștergere
  6. Super tare " iti vorbeste tie " !! Bestial ! ...Frumos, frumos soarele tau ( si cel ce se oglindeste in camera si cel de la fular )! ...Cam care ar fi criteriul oare , la treaba cu " neluatul lucrurilor in serios tot timpul "? Nici mie nu-mi prea iese . Nu prea stiu de gluma si nici nu-mi iese , decat rar , treaba cu haz de necaz ! ....Ma bucur ca Ilincuta e bine acum ! Imbratisari calde de la noi si va doresc un noiembrie plin de usor si claritate ! Imbratisari , dragele mele !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce culoare delicioasa!

    Mai nou si eu ma delectez cu crosetatul si ascultatul conferintelor pe youtube. Mi-am sters contul de FB si parca dintr-o data am foarte mult timp liber.

    Te pup, Ancuta draga!

    P.S. Si eu sunt atasata Jurnalului... a fost o carte de vindecare pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...e o carte minunata:),fiecare popozitie parca face lumina si in plus este si foarte bine scrisa...la mine e in top 3 scriitori romani (Sorescu, Stanescu, Steinhardt). Si eu ma gandesc sa-l sterg, cel utin in ultimele zile, mi-a fost rau sa l deschid:)

      Ștergere
  8. la cate mizerii am vazut in ultima saptamana nu-mi vine sa mai deschid fb, mai mult ma enervez. Trebuie si eu sa-mi limitez timpul petrecut acolo.
    Imi place mult culoarea fularului, sa-l porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...