Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 21 octombrie 2015

Miercurea fara cuvinte

- Ilinca invata sa citeasca si mami sa coloreze:)
- nu am putut sa ma abtin, asa ca am inceput un fular din lana galbena
in plan secund... Shuba extenuat dupa o zi de somn:)
-luni mi-a fost rau tare, cum nu mi-a mai fost de ani, am ajuns acasa, am incalzit lapte, i-am pus Ilincai cu cereale si i-am zis ca dupa ce se uita la Sofia sa stinga luminile sa vina la culcare. Presupun ca asa a facut:), dimineata era langa mine si luminile stinse. Am fata mare:), pot sa ma culc, ca stie ea ce sa faca.
-bunicul meu mi-a trimis nuci cu tot cu ciocan ca s-a gandit el ca nu am cu ce sa le sparg:))
-azi Ilinca a facut o prostioara la gradinita, mi-a povestit in seara asta, ii zic "mami ma cam superi", la care ea"dar daca nu-ti spuneam era o minciuna, nu? mai bine sa-ti spun, nu?" - fiecare pasare pe limba ei piere:))-oare nu eu i-am spus ca sa ascunzi un adevar e tot o minciuna?
Zile de miercuri pline de spor si poveste!

15 comentarii:

  1. Sper ca esti bine acum,mi se mai intampla si mie cand sunt foarte obosita sa mi se faca rau,dar trece.Ce galben frumos,ce-as mai tricota si eu ,e plina de energie pozitiva culoarea asta...si andrele bune as vrea sa-mi iau...oare unde as putea sa gasesc?Asa-s copiii,mai fac cate o prostioara,dar noi ii iertam ca ii iubim:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrele f. bune http://firedetricotat.ro/knitpro-symfonie-wood/959-knitpro-symfonie-wood-andrele-fixe-100-cm.html#/diametru-4_mm, eu am doua perechi...ca sunt cam scumpe, dar e o placere sa lcurezci cu ele, odata ce le ai in mana nu mai poti reveni la metale clantanitoare. Si sunt si frumoase:)

      Ștergere
    2. Multumesc Anca,am cautat pe site si galbenul asta minunat ,dar nu l-am gasit:(.

      Ștergere
    3. galbenul il am de la o doamna de pe facebook Nicoleta Dena:), nu il avea exus, avea poza la profil si am intrebat-o:)

      Ștergere
    4. O stiu pe doamna Nicoleta,am comandat fire de la dansa.Merci.

      Ștergere
  2. Super, super simpatic bunicul tau!
    Si pe Costica il extenueaza somnul :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu aveam cu ce sa le sparg, cu piciorul:)) era singura varianta. Da...pisicile mai mult dorm...de asta nu mi-ar placea sa fiu pisica, pierzi atatea clipe:)

      Ștergere
  3. Ce dragut bunicul tau! Dragul de el!
    Tare e greu pentru pisici... ziua sa dormi... noaptea sa dormi. Greu tare, zau!
    Ai fata mare, inteleapta si dulcica... Ce mi-ar placea sa fiu si eu o mamica asa de calma si draguta. Uneori ma scuz ca am baiat. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e mare, e diferenta intre 4 si 5 ani:). De unde atata calma...cateodata se aud niste urlete:)), dar ce e drept eu tip rar, cand se umple paharul, in rest...incerc sa le tratez la diverse, nimic nu e atat de grav -la inceput o cicaleam de numa numa, apoi mi-am amintit intr-o zi ca atunci cand fratele meu a facut o prostie la gradinita mama mea s-a distrat, pe ea o distrau prostoarele facute de noi si mi-am dat seama ca asta ar trebui sa fie atitudinea - uneori imi iese, alteori nu:*

      Ștergere
  4. draga de ea... ajutor de nadejde! sanatate multa si spor,e super fularul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), da...ma ajuta si la taiat legumele mai moi: castraveti, ardei, devine tot mai independenta:)

      Ștergere
  5. Ce simpatica Ilinca in nevinovatia ei...Si eu prefer sa aud de la fete daca fac cate o prostioara, asta inseamna incredere reciproca. Si prostioare toti am facut, sau facem. :)
    Weekend frumos sa aveti!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), eu inca fac;), da si eu pretuiesc increderea:)

      Ștergere
  6. Vai ce galben frumos!
    Ce draguta e fetita ta, e minunat ca are incerdere sa iti impartaseasca prostioarele, esti o mamica foarte buna de nu se teme de tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am avut o pauza de net si acum recuperez. Cu ciocan cu tot ?! :))) Simpatic bunicul :)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...