Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 13 octombrie 2015

Miercurea fara cuvinte

toata saptamana a fost asa...
noi am fost asa
am terminat jumatate de poncho in fix o luna, m-am apucat aseara de cealalta jumatate - daca pastrez ritmul:)) pana la sfarsitul lui noiembrie am poncho  de toamna la inceputul iernii. Ma mananca degetele sa incep ceva nou, mai ales ca am o lana galbena, galbena (incepe sa-mi placa tot mai mult galbenul - daca pana acum imi placea ocru, acum imi place si galben solar si...). In cana e supa crema de dovleac;)

Pe 27 octombrie concerteaza la Bucuresti Dulce Pontes , la care tare m-as mai duce, dar mi-e imposibil datorita faptului ca este in mijlocul saptamanii. Oare concertele n-ar trebui sa fie vinerea/sambata  ca oamenii din provincie sa vina linistiti la concert, sa viziteze putin Bucurestiul ca apoi sa mearga acasa, fara sa-si ia concediu?
De citit - tot Jurnalul fericirii il citesc, n-am timp sa deschid cartea, pentru ca adorm pe la 9 jumatate...daca o fac cuvintele danseaza intr-o armonie perfecta:)
Va las cu doua melodii minunate:) -a doua o interpretare personalizata:)
up-date: cand o zi banala la serviciu are in mijloc o pauza cu o prietena, cafea si briosa cu ciocolata si soare:)

14 comentarii:

  1. Si la noi a plouat toată săptămâna, la meniul zilei și eu tot supă cremă de dovleac am, iar de mâncărimea la degete pentru început de ceva nou ce sa mai zic? Noroc ca e sărbătoare azi, pana mâine îmi trece și revin la migălurilel începute mai de mult, ca trebuie și ele terminate înainte de a începe ceva nou.
    Îmi place cum îți ții tu lucrul intr-un ceainic cu hăinuță.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi mi-am luat si la serviciu supa crema de dovleac:), am incalzit-o la microunde, am baut-o in cana. Am o lana galbena si astazi am vazut pe strada o domnisoara cu un fular verde-mar lung lung...numai buna lana mea de un fular de acesta:)), dar tare mi-e frica sa nu abandonez definitiv ponsho-ul:)

      Ștergere
  2. Și eu am problema asta în mijlocul unui proiect văd o lână nouă și în loc să mă bucur de cea fac mai mult visez la ce voi face, trebuie să rezolv cumva asta că viața se întâmplă la prezent și e păcat să nu mă bucur când au loc lucrurile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine un proiect care se face in doua luni:)) devine plictisitor:) si abia astept sa-l termin, Rabdarea nu e calitatea mea de baza:)

      Ștergere
  3. Ce simpatic este Shuba somnoros! Are blănița pufoasa, ca păturica pe care sta, ce l-as mai plimba eu in brațe..😻 Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pufos si cald...din pacate nu sta in brate:))-in 6 ani de cand il am a stat de vreo 5 ori in brate:)) de fiecare data fie a fost un cutremur, fie m-am gandit ca simte ca mor sau ceva:))

      Ștergere
  4. Cam așa. Eu, dacă număr, am nu mai puțin de 5 "proiecte" începute. Într-un fel e bine, că se întâmplă ca într-o zi sa să mă plictisesc de unul și atunci lucrez la altul, sau și mai și, să nu am lumină bună să cos de mână și atunci continui ceva început la mașina de cusut. De aia, câteodată, termin mai multe proiecte în același timp, de zice lumea "da' harnica mai ești, faci atâtea... " De fapt și durează mai până termin ceva, dar se vede doar ca am terminat multe în același timp. Dar nu-i bai, fiecare cu stilul lui, nu? ☺.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ina la ce minunatii faci tu, nici daca as termina un singur proiect in doi ani nu m-as gandi ca sunt inceata;). Cred ca am sa-ti urmez exemplul (sa incep mai multe, ca sa fac ce faci tu nu am talentul).

      Ștergere
    2. Ești simpatică... Las' ca ai și tu talentele tale ☺

      Ștergere
  5. si eu am perioada galbena :)) mai intai ocru, acum galben soare, ca mi)e dor de soare.
    In rest, eu am decis sa nu mai incep si nici sa nu cumpar nimic pana nu termin ce am pe aici. No, asta da decizie grea la mine!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Stiu si eu, dar am vazut o combinatie galben solar-indigo minunata:))

      Ștergere
  6. Pisica torcand intre paturi e imaginea ce imi contureaza mereu zilele ploioase si friguroase. Am cautat pe net pui de pisoi argintii ca Shuba, dar au preturi prea mari pt noi deocamdata.:)

    Pauza de la.job face distinctia intre o zi banala si una frumoasa la serviciu. Si iar Starbucks....Bun, bun!

    Minunate culorile toamnei din lana/ceainicul/cana/dovleacul tau!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este da, mai scump, Shuba a venit de Mos Craciun acum 6 ani intr-o perioada trista trista pentru mine. Imi amintesc ca...calcam rufe benevol (adica nu era dimineata si nici nu trebuia sa plec undeva, asta numai la o mare tristete pot face) si cand a intrat Shuba s-a aruncat direct intr-un bol mare plin de globuri, am inceput sa rad in hohote si tot ma face sa zambesc de atunci.
      Nu sunt snoaba si nici fan Starbuckss, dar sunt singurii care au cafea cu dovleac...

      Ștergere
  7. Daaa.... Nici pisica mea nu vrea in brate.. Decat dupa ce aspir. Daca ar fi geamul deschis cand aspir, s-ar arunca fara ezitari. Dupa aspirator sta si in brate, poti sa si dormi cu ea/pe ea....:)) Dar la cat de dragut e Shuba sunt sigura ca se indura aspiratorul de el si trece pe modul silentios :))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...