Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 6 octombrie 2015

Miercurea fara cuvinte

Buna dimineata
supa crema de dovleac placintar: minunata:)
duminica
Miercurea aceasta n-am cu ce ma lauda: incerc sa tricotez macar cate un rand pe zi la poncho, uneori imi iese, alteori nu, de citit citesc 1-2 pagini in pat, inainte sa pic. Mi se pare mie sau timpul s-a condensat mult prea mult?
Sa aveti spor!

19 comentarii:

  1. Imi place mult ultima poza! Esti inconjurata numai de lucruri frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cateodata ma oboseste amalganul de obiecte, dar nici stilul minimalist hotelier nu mi se potriveste:)

      Ștergere
    2. Exista si carti de colorat pentru adulti (anti-stres). Vroiam sa-mi iau si eu, dar m-am gandit ca e mai bine sa fac ceva util, sa produc ceva efectiv, sa alung stresul facand ceva mai practic. DAR mi se pare foarte interesanta ideea.

      Ștergere
    3. Asta este pentru adulti -Secret Garden...dar tot plictisitor e, iti incearca mult rabdarea:))

      Ștergere
  2. Prima foto e pt cea mai mare iubitoare de nori (eu)! :)

    A doua o sar...:)

    A treia e de dulce indeletnicire de duminica! Si eu vreau sa imi iau cartea. Dar cred ca voi avea prea multi doritori la ea.:)

    O miercuri cu tihna in toata treaba vietii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, era cerul foarte fain:), a doua da:)) e minunat, aseara am mai fiert un dovleac sa mai fac:), eu am gasit paginile pe net si i le-am printat Ilincai:)si mai coloram aceleasi lucruri-mie mi se pare plictisitor sa colorez:)), asa facem impreuna si...

      Ștergere
  3. Eu sunt la capitolul utilat bucătăria și am în meniu supe cremă, folosești un blender individual sau o componentă a robotului?Că parcă mai repede mi-aș lua robot decât fiecare ustensilă separat ( blender, mixer, tocător)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am o jucarie noua:))-un blender vertical, pana acum foloseam la supe creme fie tocatorul fie blenderul de legume/fructe(care din punctul meu de vedere este total inutil). Acesta are cap metalic si poate fi folosit inclusiv pe alimente calde spre fierbinti, se curata imediat...mie mi se pare o inventie:). Tocatorul meu da semne de oboseala, il am de vreo 7 ani, altul nu o sa mi mai cumpar...pentru ca ma pot dispersa foarte usor de el, de cand am blenderul vertical nu-i mai vad utilitatea.Mixerul este util:). Daca gasesti un robot care saocupe foarte putin loc si sa se curete usor...Eu as opta pentru bucati dispersate ca le gasesc mai usor loc in dulapuri:)

      Ștergere
  4. Ce frumos e cerul ...
    Dimineata foarte rar privesc cerul cand ma trezesc - sunt agitata sa nu intarzii (nu sunt matinala de placere, ci pentru ca TREBUIE). Sunt mai degraba o pasare de noapte, de aceea ma uit adesea la apus, la luna si la stele si mult mai rar la rasarit. Uneori iesim noaptea undeva in afara orasului, oprim intr-un loc sigur si inchidem farurile masinii; se vad mii de stele, atunci imi place mie cerul cel mai mult. Iar pe locul doi e cerul plin de nori.
    Ar trebui sa fac mai des un efort si dimineata pentru ca rasaritul e frumos si totodata diferit de apus, chiar daca cerul e tot rosiatic.
    Peste a doua poza as sari si eu pentru ca nu-mi place deloc dovleacul :)), insa farfuria e tare dragut colorata si ... mi-am imaginat ca in ea e cir de mamaliguta :P
    Timpul s-a comprimat ingrozitor - am ajuns sa spun ca bunicii, demult, ca nu stiu cand trece timpul asta asa repede - am senzatia c-am clipit si-a mai trecut inca o luna, parca trec toate pe langa mine si ma apasa gandul ca pierd timpul fara folos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Natura are alt ritm, pe care eu l am pierdut. Daca stau la ara sau in parc sau pe coclauri timpul se scurge in ritmul luo firesc, incet, chiar plictisitor. Altfel...atata zgomot ne fura. Si mie imi place cerul plin de nori noaptea in serile de vara, altfel ma culc la 10:)) din pacate priveac cerul doar dimineata in rest doar ca sa verific prognoza meteo:)

      Ștergere
  5. si mie imi place mult ultima poza,dovleacul deloc,din pacate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nici nu mi inchipuiam ca sunt pers la care nu le place dovleacul:) ; am reinceput sa aprind lumanari cand am vaz provicarea Irinei mi am amintit:)

      Ștergere
  6. Nu stiu daca îmi place sau nu dovleacul pentru că nu l- am încercat niciodată in nicio variantă, dar nici nu mă tentează deocamdată.
    E o mănăstire/ biserica care se vede in departare in prima poza?
    Am facut facultatea in Iasi si tare mi-e dor de el uneori! Cel mai tare ii duc dorul acum toamna cu sărbătoare Sf. Parascheva, zilele orasului...
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E Manastirea Cetatuia, o vad de pe geam:). Mie fix in aceasta perioada nu imi place, anul acesta va fi si foarte frig, dar la anul poate trageti o fuga pana la Iasi :* de ziua Sfantei:)

      Ștergere
    2. Da, la anul poate ne ajuta Dumnezeu sa ajungem de ziua Cuvioasei. Anul asta nu ne- am putut încumeta, mai am cateva zile si trebuie să nasc a doua fetita a noastră :) poate chiar de ziua Sfintei :)

      Ștergere
    3. Sa-ti ajute Maicuta Domnului si Sf Parascheva sa ai nastere usoara si printesa sanatoasa! Ar fi minunat sa se nasca de Sfanta, mereu zilele de sarbatoare sunt pline de minuni:*

      Ștergere
  7. Ce masina de cusut frumoaaasa! Coase bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect! Are o singura cusatura, cea clasica, dar e facuta pentru idioti (asa imi plac mie lucrurile, simple simple, nu am rabdare sa studiez manualele niciunui produs). Se adapteaza ea la tipurile de materiale, n-a trebuit sa-i fac nicio reglare, nu agata, nu rupe ata, e ruseasca veche si eu sutn foarte incantata de ea:)

      Ștergere
  8. Tare mai tanjesc si eu dupa una. Si saptamana trecuta era redusa o masinuta la 480 de la 600.. Doar ca emag nu precizeaza cand incep si se termina promotiile... Si fix cand sa dau comanda a expirat oferta. Si m-am suparat si mi-am luat fire de crosetat. Nu stiu cum sunt masinile noi, sper sa fie totul in regula si sa nu ma uit la ea ca vitelul la.. Hihihi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...