Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 9 octombrie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  10.10.2015
Afara: e frig, am dat drumul la centrala
 Ma gandesc: la prostii administrative
Am invatat: sa ma bucur de lucruri mici mici cum e caldura din calorifere, un macaron, un ceai cald si bun indulcit cu miere, un ruj nou, o pagina de carte furata seara inainte de culcare:)
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate
Ieri: am fost la job si mi-am cumparat ruj de care sunt tare mandra, ieri am umblat numai rujata. Mie rujul mi se parea pentru "peste 40", dar m-am inselat:)-thank God I'm a woman:)
Citesc: Jurnalul fericirii  -nu stiu cum dar nu prea am timp de citit, totusi nu trece zi fara una doua pagini
In bucătărie: absolut nimic:)) - ieri eu am mancat in oras, Ilincai i-am cumparat mancare la pachet si am facut floricele la ceaun. Acum imi beau cafeaua iar ea mananca cereale cu lapte (nu inteleg de ce le plac copiilor, dar ce bine ca exista:))
Ceea ce astept (sper): ...
Ce mai mesteresc:  acelasi poncho, saptamana asta nu am facut niciun rand
Ascult: Linistea
În casa: e cald
Azi: mergem sa ne intalnim cu mama si sa cascam gura la tarabe (sunt sarbatorile Iasului, de Sf. Parascheva si tot orasul e impanzit de tarabe cu nimicuri), nu stiu de ce nu-mi place deloc, dar Ilinca e foarta incantata - ii voi da si bani adevarati (un buget de 13 lei cu care sa-si cumpere ce doreste).Cat ele se plimba ma duc si la cursul de fotografie:2 in 1 (aceasta e chiar tema de sambata asta-Sarbatorile Iasului)...
Unul dintre lucrurile mele preferate: lana
Vreau:sa participam la un colaj realizat de Ador copiii cu poze inainte/dupa ale copiilor adoptati. Transformarea e socanta si stiu ca pe mine m-a impresionat foarte tare un colaj de acest gen realizat de rusi:)
Saptamana care a trecut: nu am facut nimic memorabil
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: azi iesim cu mama la tarabe
Un citat: cam asa e din pacate...

O imagine pe care vreau sa o impartasesc:  week-end plin de bucurie sa aveti!
aseara, Ilinca buchisea poezia Painea de Leonida Lari. A fost foarte impresionata de faptul ca acel copil e infrigurat, mult mai mult decat flamand:) (se pare ca frig le-a fost copiilor nostri, nu si foame, sa dea Domnul sa nu-i fie foame niciunui copil)

23 de comentarii:

  1. Sunt curioasa cine apreciaza cel mai mult la voi caldura de la centrala.. La noi pisica fara indoiala. Putem sa punem rufele la uscat si pe ea.. Nu se supara deloc, important e sa nu isi piarda locul de pe calorifer.
    Si noi mancam cereale cu lapte, de fapt fulgi de porumb ca celelalte ni se par prea dulci. Nu am mancat cand eram mici si ne-am gandit sa recuperam:)). Sa ai weekend linistit cu muulta odihna. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac Fortza cu iaurt:). Pisica noastra nu incape pe calorifer:)), dar sta cu rotile in sus :) pe covor langa. Week-end cu bucurie!

      Ștergere
  2. O carte cu poezii foarte, foarte frumoase si cu tâlc e "Poezii cu iz filocalic" scoasa de niste maicute de la Diaconesti, poate o aveti. Pe fetita din unele poezii sa o cheme Iliiiincaaa!

    Porcusorul Murdarila

    "Porcusorul Murdarila
    A ajuns sa-l plangi de mila.
    Fiindca Radu si Ilinca,
    Venind vara la bunica,
    Tot vazandu-l in ograda,
    Tavalindu-se in balta,
    Plin de glod pana la gat,
    Ud si mirosind urat,
    S-au gandit ca e frumos
    Si e foarte de folos
    Sa-l invete-a fi curat
    Si un pic civilizat.
    Prin urmare in copaie,
    I-au facut degraba baie
    Cu sampon si cu sapun
    Cat s-a mai zbatut, saracul,
    Guitand de-a sculat satul.
    In sfarsit iata-l curat,
    Tuns, gatit si aranjat
    Si-n odaie dus plocon,
    Roz si gras ca un balon.
    Dar de-acum incepe greul:
    Sa educe derbedeul!
    -Porcusor, zice Ilinca,
    Vino-ncoace la mamica!
    Ai aicea farfurie,
    Ai si paine o felie
    Si-un servef daca doresti;
    Te poftesc sa te servesti.
    :)) si dupa fiecare poezie e cate o morala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) am sa o caut:), nu o avem:*multumim

      Ștergere
    2. foarte dulci poeziile!
      leonida lari e una dintre poetele mele de suflet!

      Ștergere
  3. Frumoasa atmosfera. Un sfirsit de saptamina minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uitasem de aprinsul lumanarilor, dar am vazut provocarea de la Irina:)

      Ștergere
  4. Vremea rece își are farmecul ei, pentru ca ne face să ne bucurăm de lucruri mici și frumoase.
    Poezia de care ai scris o știu de la mătușa Tania, din Basarabia. Aveam vreo opt ani când mi-a zis-o, am memorat-o imediat și mă impresioneaza și acum. O mai spun uneori copiilor la școală, cu speranța că vor prețui hrana pe care o au.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e o poezie foarte faina, desi cred ca devine abstracta pentru copiii rasfatati de astazi, care nu se mai pot transpune, nu pot empatiza cu un copil flamand, care apreciaza o bucata de paine... Vremea rece cred ca ne face sa apreciem caldura din case:), sa vedem efectiv casa cu alti ochi:)

      Ștergere
  5. si eu iubesc Fortza cu iaurt si miere!:)

    Sunteti binecuvantati cu Sf.Parascheva atat de aproape. Eu prefer insa zilele obisnuite sa merg acolo.

    Frumos, bunica-mama-fiica la plimbare, cumparaturi!

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel:) ma duc in zilele libere ca sa ii las pe pelerini sa mearga acum. Singurul regret este ca anula cesta au adus si Moastele Sf. Maria Magdalena si Ioan Gura de Aur, ambii printre favoritii mei si nu raman dupa sarbatori deloc:).
      Da, si anul trecut am fost si anul acesta:), la tarabe au mers ele, apoi la prajituri si struguri pe o banca impreuna:)-devine o traditie, cum mergeam eu cu bunicul la balci la Vaslui:))
      Imbratisari:*

      Ștergere
  6. Buna fetelor ma bucur sa va revad macar in poze ;).pe curand Violeta &co

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos,ca de fiecare data magice postarile tale! cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. In concluzie, ce bine e sa fii motan, sa fii fericit cu un loc bun langa calorifer sau soba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar cred ca au o viata feerica motanii tinuti in casa:)), dorm, mananca, sunt alintati, rar se joaca...cel putin cei ce stau la casa si pot iesi si afara...

      Ștergere
  9. Bună Anca! N-am mai fost de mult în vizită la căsuța ta de poveste și în seara/noaptea asta am citit toate postările pe care le pierdusem. Nu trebuie sa mai spun dacă mi-a plăcut ce am citit și vazut, faptul ca m-a prins ora 2 din noapte pe aici cred ca spune tot.
    Am o rugăminte care sper sa nu te deranjeze prea tare. Am observat ca toate lucrurile tricotate sau croșetate de tine sunt din niște fire foarte frumoase și chiar de le-am văzut doar în poze, par a fi de buna calitate. Dacă nu te superi, ai putea să-mi dai link-ul magazinului de unde le comanzi? Asta bineînțeles dacă le iei de pe net. Mulțumesc!
    Va doresc sa aveți zile de poveste (dar fără balauri ☺)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumim, draga Ina atele le-am cumparat din diverse magazine, site-uri...cel din care fac poncho-ul este un fir 50%lana ,50%bbc si este luat de pe facebook de la o doamna Nicoleta Dena:). Ce e drept incerc sa folosesc materiale cu multa lana, pentru ca...pur si simplu imi place lana, mai mult decat orice alt fir:), imi place sa o prt si sa o simt in palme cand lucrez, are o caldura aparte:)

      Ștergere
    2. Da, da, da, și eu tot lână caut, sau oricum sa aibă procent mare de lână în compoziție pe lângă alte adaosuri. Imediat o sa o caut pe doamna Nicoleta pe fb, mulțumesc mult pentru promptitudinea răspunsului.
      Îți mai spun ceva, dar sa nu razi, n-am găsit nicicum "butonul" pentru a urmări blogul tău. Când vreau sa intru pe aici pur și simplu tastez www-...ul. Sigur trebuie sa fie și alta cale, dar n-am găsit-o eu, poate ma lămurești tu.
      Zi plăcută sa ai!

      Ștergere
    3. Multumesc Ina am pus acum buton in dreapta - urmarire prin email:) (:)) nu mi-a trecut prin cap)

      Ștergere
  10. Aha, hai ca mi-ai luat o piatra de pe inima, credeam ca sunt eu mai... bleagă așa, de nu găsesc "butonul".
    Mulțumesc încă o data pentru pontul cu firele, doamna Nicoleta, foarte promta, deja mi-a pus comanda la poștă. Hihihi, abia aștept.
    Seara faină sa fie acolo în căsuța cu povesti! ☺

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...