Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 3 octombrie 2015

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele 

pinterest
Pentru astazi (data/ora):  03.10.2015
Afara: e cald si frumos, cu lumina de miere si galben
 Ma gandesc: sa planific niste lucruri, macar asa ca si coloana vertebrala, ca sa ma orientez
Am invatat: sa ma protejez...
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate, toamna
Ieri: am fost la job, apoi la o cafea cu dovleac, apoi am mers din Lidl in Lidl in cautare de halumi, dar nu mai era...desi se mai gaseste si la alte supermarketuri de la ei e cea mai buna.
Citesc: Jurnalul fericirii  - citesc foarte putin zilnic, cred ca este cel mai bun scriitor care a scris in romana, alaturi de Sorescu si Stanescu (si nici n-am terminat cartea)
In bucătăriea fost friptura de vita, acum se coace jumatate de dovleac, jumatate va deveni o supa crema:). Am de gand sa fac mai multe din dovleac( cafea cu dovleac, pumpkin bread, as mai face o tarta, clatite, poate niste briose, daca n-as fi la o dieta sugarfree ). La toate imi trebuie piure care se face din dovleac copt...
Ceea ce astept (sper): ...
Ce mai mesteresc:  un poncho - aproape am terminat jumatate
Ascult: desene animate, masina de spalat care stoarce
În casa: e bine
Azi: dimineata am fost la cursul de fotografie, unde am aflat o multime de detalii tehnice care pe mine ma plictisesc, nu sunt un om atehnic, adica stiu sa schimb o roata, sa invart un surub, sa instalez un program, dar nu ma pasioneaza, le fac cand e nevoie..
Unul dintre lucrurile mele preferate: mirosul de dovleac , mere, gutui coapte
Nu-mi plac: prajiturile cu crema sau frisca
Saptamana care a trecut: am lucrat, am citit, am tricotat, am facut proiecte mici cu Ilinca
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: maine as vrea sa mergem intr-o drumetie:)
Un citat: "Dumnezeu secera si unde n-a semanat: inseamna ca trebuie sa dam de la noi, sa ne straduim, sa dam cu imprumut, sa luam initiative. Atitudinea de: parca ce rau am facut eu! eu n-am facut rau nimanui! fac si eu ce pot! daca nu pot mai mult! este...o atitudine de gura-casca, se afla in contradictie cu parabola talantilor si vadeste ca n-am inteles cat de grav e pacatul de lenevire si cat de concret considera Dumenzeu indemnul: cerurile se cuceresc. Nici cat de grav, de staruitor ni se cere efortul si nazuinta spre imposibil, daca nu chiar imposibilul insusi.
- Cu Dumnezeu nu-i de glumit: "Iesi din tara ta si din rudenia ta si din casa tatalui tau", "Ia-ti crucea ta", "Vino dupa mine", "Vegheati dar", "Spalati-va si curatiti-va", "Du-te si striga", "Scoala-te, ridica-ti patul si umbla" Jurnalul fericirii
O imagine pe care vreau sa o impartasesc:  week-end plin de bucurie sa aveti!
azi dimineata in timp ce imi faceam cafeaua
seri in timpul saptamanaii
terapie

18 comentarii:

  1. ce fain iese poncho!n-am facut nici unul, il trec pe lista
    saptamana asta am facut si eu dovleac copt de doua ori.Anul asta e foarte bun, teribil de dulce

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si eu abia astept sa-l termin, cred ca este tare comod, cel putin pentru mine care prefer blugii toamna. Eu am facut si supa de dovleac -2 kg de dovleac, fiert cu 6 catei de usturoi si apa cat ii acopera, dupa ce fierbe - se blenduiesc, se pune un cub de unt si 4 linguri de smantana, sare, piper - am mancat-o singura aseara:))

      Ștergere
  2. Anca, e minunat poncho-ul! Cred ca imi iau fire si-i dau mamei sa imi faca unul. Imi poti spune unde ai gasit minunile de culori?

    Ce dulce e Ilinca. Mandale, nu?:)

    Abia astept sa se deschida Lidl mai aproape de mine sa imi iau si eu prostioare de la ei. Au tot felul de agendute, liste shopping dragute.

    Dovleac....mie nu imi place deloc. In nimic.:)

    Minunat citatul!

    Drumetie faina maine! Si noi suntem la bunici. Azi am hoinarit prin padure. Octombrie, o incantare!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de la Lidl iau multe prostioare ieftine, iar carnea lor mi s-a parut a avea gust de carne si imi place ca au teme saptamanale care revin. E o coronita de toamna, pe care am decupat-o si am liit-o dimineata pe usa de la gradinita sa le faca supriza la colegi:)
      Mie imi place mult dovleacul, in orice:), dar si merele/gutuile coapte si parfumate.
      Ce fruuuuumos e la voi al bunici. Duminica cu bucurie:*

      Ștergere
    2. Firele cred ca sunt Nako, la merceria Picutex din Iasi - sau on line- sau de pe Breslo, magazin tot Picutex. 100 grame/ 12-14 lei.

      Ștergere
    3. Firele le cumpar de pe facebook de la o doamna Dena Nicoleta sunt 50%lana, 50%bbc:)

      Ștergere
  3. Foarte frumoase franturile din viata ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Părintele Nicolae m-a "vrăjit" şi pe mine, de la prima citire :), am început cu "Dăruind vei dobândi".
    Cerul dis-de-dimineaţă e superb...Te îmbrăţişez, mi-a fost dor să te citesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* este super, super. Imbratisari:)

      Ștergere
    2. :* este super, super. Imbratisari:)

      Ștergere
  5. imi plac serile tihnite de toamna si fetita voastra cea harnicuta care deseneaza cu spor cat mai aproape de tine..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam prin bucatarie sunt momentele din dupa amieze cand avem timp de stat una cu alta asa ca furam fiece clipa. Ajungem la 6 acasa si nu stiu cand in jumatate de ora se face 10...

      Ștergere
  6. superbe fotografii, cu "suflet"Poncho ul minunat, si pixul e super dragut, duminica si saptamana faine si usoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana si mie imi place cum iese poncho-ul, am mai mutle pixuri de copii ca eu tot un copil sunt:))

      Ștergere
  7. Ce devreme te trezești, eu în week-end abia pe la 8 cad din pat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu sunt o persoana matinala, adorm insa la 22:)

      Ștergere
  8. http://baroquebooks.ro/colectii/noblesse/205-arta-conversatiei

    o carte..........poate chiar mai potrivita pentru cei care te-au suparat acum ceva timp, prin nepolitetea lor.

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...