Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 25 octombrie 2015

Bucuriile curate ale vietii mele

- bucurie inseamna sa:
              - ai mancare sanatoasa (pentru fiecare inseamna altceva:) - pentru mine inseamna in primul rand oua, nu pot manca oua din gaini chinuite, parca inghit plumb, imi autoprovoc rau, desi pot manca orice porcarie, oricat de junk, dar macar e asa de procesata si de plastic incat nu mai pastreaza nici amintirea unui animal dezanimalizat (sau desfiintat)
              - ai cafeaua care iti place (tare grele diminetile fara ea)
              - sa ai timp sa mesteresti prostioare
              - sa fii fata si sa ai lucruri de fete:)
              - broscute din Cluj 
              - sa citesti idei de la oameni mai destepti si mai frumosi decat tine
              - sa pierzi vremea pe net mai putin
              - sa te arunci sambetele in cersafuri care miros a curat
              - sa-i faci pe plac copilului si sa faci o petrecere:)) in dormitor, cu costumatii si decor
              - sa pictezi pe pietre (e atat de fain sa tii in palme o piatra, are in ea toata memoria pamantului)
              - sa stai nemiscat in padure si sa asculti suntelul frunzelor care cad
              - sa te salute un baiat pe bicicleta de 6-7 ani necunoscut, sa-l intrebi ce faci puiu', iar el sa-ti raspunda candid "ma duc la bunica":) (asta la tara:), in care oras din lumea asta ar fi posibil?)
             - sa fie sfarsit de octombrie si sa stai in tricou in soare pe un delusor si sa asculti sunetele satului de la picioarele tale

:) fiecare oras are un produs culinar care-l defineste si de care-mi amintesc:), Clujul are broscute
acopera-mi inima cu ceva
toamna
galben
copil harnic
si talentat (bufnita alba a facut-o fara niciun ajutor;) si e cea mai reusita
cafea si cersafuri curate de sambata
prostioare de fete
dor:)
manastirea Barnova
Sa aveti o saptamana de poveste!

32 de comentarii:

  1. ce frumos! ce-as vrea si eu o broscuta,mama facu prajitura copilariei, dar mai ar merge si-o broscuta,! Imi plac pixul,rujul,dar nu-mi dau seama ce e mov,un parfum? despre cana ce sa mai zic,de multe ori ma vrut sa mi mai cumpar dar mai amana nitelus, poate ajaung pe la ikea.... saptamana faina si usoara! pup fata harnica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e Alien http://www.fragrantica.com/news/Thierry-Mugler-Alien-Alien-Eau-Luminescente-Alien-Sunessence-Meet-Fragrant-Extraterrestrials--844.html, singurul parfum care e pe sfarsite (pe care am reusit sa-l termin, eu ma dau cu parfum doar cand vreau sa punctez un moment, nu ma dau in fiecare zi, poate nici in fiecare luna), asta era in sertarul mamei mele, mi-a placut cum miroase si mi l-am insusit:), intre timp cred ca ii voi fi fidela, niciun altul nu mi se pare la fel de fain:). Ce fain de voi ca aveti Ikea in oras...si ce fain de mine ca nu o am, ca si asa am prea multe prostii nefolositoare in casa:)) . Saptamana cu spor!

      Ștergere
    2. Ce inseamna prajitura copilariei tale?

      Ștergere
    3. e f departe de mine ikea, tocmai in baneasa ajung doar cu o prietena cu masina cand are ea timp...
      prajitura cu mere si aluat ras pe deasupra, trebuie sa o cunosti sunt sigura...coca sus,coca jos mere la mijloc si coca rasa deasupra :)

      Ștergere
  2. M-ai topit cu cana si asternutul atat de...roooz!!
    Pietrele sunt adorabile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)), cam mult roz, dar...sambata era innorat si trist...

      Ștergere
    2. Pentru mine e exact cat trebuie :))

      Ștergere
  3. ce fotografii frumoase, Anca draga...

    Minunat galbenul. Si din fir si din frunze. Bufnitele superbe, mama talentata, copil la fel.:)

    Crizantemele sunt florile cele mai pline de viata din toata lumea asta. Asa le vad eu:) si le ador pt ca tin atat de mult!

    Saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), da, cred ca are talent, nu ceva de speriat, dar suficient incat, cu ceva munca sa faca ceva din asta daca i-o placea, chiar si numai pentru ea:). Si mie imi place galbenul si-mi plac floricelel astea mici de toamna, acasa la mine o sa-mi fac o alee:). Satamana cu galben si soare!

      Ștergere
  4. As fi vrut sa aleg o poza preferata dar nu pot pentru ca toate imi plac, sunt superbe toate.O aeara minunata va doresc

    RăspundețiȘtergere
  5. Cearșaful meu de sâmbăta asta este aproape identic: tot roz si tot cu trandafiri :) imi plac desenele voastre pictate pe piatra, firul galben, crizantemele si pacea pe care mi-o inspira fetița cea harnică. Mi s-a făcut dor de Barnova - am fost doar o singura data, demult. Va îmbrățișez pe amândouă. Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Barnova este minunata acum, totul e galben si rosu...e liniste si vuiet de sat:), minunat. Incerc sa o las pe Ilinca sa faca cat mai multe lucruri (ea vrea, pe unele nule poate), chiar daca asta inseamna sa mananc o salata din castraveti ofiliti de acum:)). Imbratisari

      Ștergere
  6. Așa îmi place copacul ăla galben, în Casa de pe lac exista evident o casă pe malul lacului, una cu pereții din sticlă, asta nu prea mi-a plăcut dar în mijlocul căreia crește un arțar, tare frumos ar fi să îți treacă atâta frumusețe prin sufragerie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu n as putea avea un copac in casa, daca se usuca? m-as gandi ca am facut eu ceva...dar in fata geamului si geamurile pot fi imense:)

      Ștergere
  7. Ai venit la Cluj? Poate ne vedem data viitoare1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am venit, daca veneam te anuntam, a fost o prietena la rude si i-am spus de broscute:))

      Ștergere
  8. Nu stiam de broscutele de la Cluj. La noi la Galati cred ca e prajitura Siret. Nu cred sa mai fie prin alta parte. E atat de dulce de ti se lipeste limba de cerul gurii dar eu o ador pentru ca inseamna copilarie.
    Imi plac cearsafurile cu trandafirasi si bufnita alba si felul in care ai spus ca pietrele au in ele toata memoria pamantului. Nu m-am gandit la asta, dar ai dreptate. Multumesc pentru starea de bine si de frumos pe care o capat la fiecare vizita. Saptamana usoara Ancuta, draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Siret deci? Cand trec prin galati am sa mananc neaparat:). In Cluj ams tat acum 9-10 ani o luna si jumatate zi de zi si am avut timp sa mai descopar cateva lucruri. Din pacate in Galati sunt mereu pe fuga:) spre mare. Saptamana plina de soare:*

      Ștergere
  9. Imi vine sa plang de frumusetea cearsafurilor si a canitei tale. Totusi tare cred ca sotul meu nu cred ca ar fi incantat sa doarma in trandafirasi roz... Mi-as lua pentru noptile in care el este plecat de acasa. :D
    Bufnita de pe piatra este superba! Ce talentata este fiica ta! Ilincuta draga te pup pe obrajorii tai pufosi ca niste gogosele dulci pentru ca esti frumusica, talentata si harnicuta.
    Acum chiar ma pot apuca de treaba cu mult spor dupa atata calm si frumos.
    Va pup dragilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sa ai o fata, ii pui ei cersafuri si te mai furisezi la ea:), sau...iti imbraci doar perna ta in trandafiri, apoi un cersaf, apoi...
      Este talentata da:) si ii si place mult sa deseneze:). Spor la treburi:), voi lucrati asa de mult ca ma faceti sa rosesc:), la noi is toate dupa cum ne tuna pe moment...

      Ștergere
    2. Nu ai de ce rosi... sunt constransa de situatie sa lucrez cu el acasa... si nici nu reusesc de multe ori sa fac cat trebuie. In schimb eu rosesc ca nu reusesc sa fac lucru de mana pe cat ar trebui, pe cat imi doresc si planific. :)

      Ștergere
  10. Ce fotografii frumoase si colorate!
    Si ce fetita harnicuta, taie foarte bine feliile de castravete :*
    Am avut o mica revelatie - cand am ajuns la partea cu faptul ca pentru tine una din micile bucurii ale vietii este "sa fii fata si sa ai lucruri de fete:)".
    Am realizat ca desi sunt feminina (imi place mult sa port aproape numai fuste sau rochite si sa am parul lung), toate celelalte nu s-au lipit de mine (imi ia 15 minute ca sa ma dau cu rimel :)) - oricum se intampla foarte rar; nu suport unghiile lungi sau unghiile date cu lac; nu-mi plac rozul/rosul, ci albastrul si verdele; ma dau cu parfum doar cand merg la vreo nunta; nu-mi place sa primesc flori (mi-e mila de ele); shopping-ul este o corvoada, ma epuizeaza psihic, sunt foarte fericita cand intru in primul magazin si gasesc acolo ce-mi trebuie; intotdeauna am numai 2-3 perechi de pantofi din care una e mai de ocazie, deci sta degeaba in cutia ei; am haine putine si nu ma pricep la moda; bicicleta mi-am ales-o masculina, la ea nu se potriveste un cos cu floricele, ar fi ca nuca-n perete; daca va fi vreodata sa ma reapuc de condus si sa am masina mea sigur nu va fi micuta si cocheta etc.). Ce ciudat! :)) (scuze, am vorbit asa de mult despre mine - stiam lururile astea despre mine, dar acum le-am pus pe toate cap la cap, pentru prima data)
    Sa aveti o saptamana linistita, cu mici bucurii in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Na! ca ma bag si io ca musca-n lapte :)
      Desi ador rozul, lucrusoarele de fete, unghiile lungi si admir fetele care se machiaza frumos si des, nu sunt foarte feminina. sunt din topor, galagioasa, nerabdatoare, grabita in miscari si purtari... Mi-ar placea sa fiu dulce si feminina, dar nu imi iese.

      Ștergere
  11. :)) Maria tu esti o persoana de o feminitate incredibila, printre cele mai feminine. Si eu cu parfum ma dau de cateva ori pe an:), ca sa punctez un moment, nici eu nu suport unghiile lungi, iar oja pe unghiile taiate din carne ma gandesc daca imi place. Cu rimel ma dau des si cu ruj mai nou(e f discret si buzele mele arata ca acum 10 ani, in timp, in ani, buzele nu mai sunt roz, se vinetesc parca:). In rest imi plac mult lucrurile feminine, cu buline si roz:), asta nu ma face mai feminina ca tine. La cumparaturi si mie mi se pare o corvoada:) iar papuci imi place sa port sport, copilaresti, colorati:)). Cred totusi ca eu valorizez prea mult "lucrusoarele", "porcarioarele" feminine si dragalase, mama mea de ex nu suporta lucrurile... Uneori ma intreb daca prea multe bulinute sau roz, vor sa suplineasca ceva:)), sper ca nu:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Weendul v-a fost însorit, inflorit, îngălbenit, îndulcit și înțeleg ca a fost și... fericit! Bravo, tot asa sa va fie! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumim, sa dea Domnul la toata lumea, chiar a fost un week-end cald:)

      Ștergere
  13. Ce poze frumoase si ce frumoase sunt prostioarele de fete!
    Si pentru mine ouale de tara reprezinta un aliment sanatos.
    Imi plac mult cearceafurile, normal pentru ca orice are trandafiri e pasiunea mea, de aceea imi place mult stilul shabby chic, sotul insa nu e la fel de incantat :))
    Ce sunt broscutele, sunt prajituri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...niste prajituri bune bune, inauntru au o compozitie densa ca salamul de biscuiti dar fara gust de rom si fara bucati de biscuiti, iar deasupra fondantul dulce:). Pai cred ca nici un sot nu e incantat de trandafiri, eu nu inteleg de ce nu fac lenjerii cu trandafiri si dungi, sa le combine cumva, o perna cu dungi una cu trandafiri...

      Ștergere
    2. Yumm..cred ca sunt super broscutele si salamul de biscuiti imi place la nebunie..uite ca am la ce sa ma gandesc acum haha :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...