Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 18 octombrie 2015

Bucuriile curate ale vietii mele


-Ieri a fost gri afara, am stat in casa si am crosetat elemente de toamna pentru jumatate de coronita va iesi simpatica
-am facut friganele :), comfort food- lapte+2oua+zahar+vanilie se bat, se inmoaie felii de paine bine de tot, se prajesc in tigaia pensulata cu ulei/unt, se mananca cu dulceata optional:)
- i-am luat Ilincai un interviu (m-am inspirat de pe blogul Claudiei)cu cateva intrebari pe care as vrea sa i le repet an de an si sa i le fac cadou la 18 sa vada cum a evoluat..., una dintre intrebari, "Spune un singur cuvant despre viata ta"  Raspuns "cu tine" :) (cea mai interesanta, printre dulciuri, costumatii de Elsa si activitati din vacanta de vara:)
- am senzatia ca e prea aglomerata casa mea, o multime de flecustete fara rost, adunate, pe unele le-am pus in cutii mari de acum cateva luni, nu le-am simtit lipsa nicio clipa. Mai sunt de zece ori pe atat. Am sa organizez un garage sale pentru ele intr-o zi:). Nu sunt adepta stilului auster/minimalist, dar toate adunate au ajuns sa ma oboseasca
petale pentru ceai:)
work in progress:)
jumatate din coronita de toamna:)
momente de respiro:)
muzica:)
cosuri (am avut o perioada cand tot le cumparam asa ca acum sunt peste tot)...
Duminica cu bucurie!


15 comentarii:

  1. Ce frumoase poze!!!! Coronita de toamna este superba!!!!
    O zi buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee frumoasa cu interviul, raspunsul Ilincai m-a emotionat.
    Imi plac culorile ce le folosesti la coronita, se prevede a iesi ceva minunat.
    Cosuletele impletite sunt printre lucrurile ce le pretuiesc, ultima poza e preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc Valentina, si eu am avut o perioada in care-mi placeau tare. Pe cat sunt de folositoare ca ascund nimicuri, pe atat aduna prostii:)

      Ștergere
  3. Tot am zis sa cumpar si eu petale de trandafir pentru ceai..arata foarte bine!
    Mai sunt bune si pentru un macerat in uleiul pe care il folosesti in scop cosmetic.
    O duminica frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunica mea punea petalele in spirtul cu care se facea frectie:), avea un miros specific:). Multumesc, la fel:)

      Ștergere
  4. Frumos weekend la tine, liniștit și colorat și vesel... Săptămâna ce vine să vă fie la fel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va pup! Citesc cu nemarginita placere fiecare postare... mai greu e sa scriu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*, a trecut de mijlocul lui octombrie, mai vii?

      Ștergere
    2. :(( Nu. Nu avem cum. Ieri a fost ziua socrului pentru care trebuia sa mergem de fapt. Poate veniti voi in Delta :*

      Ștergere
  6. ce-mi place coronita!mi-am propus si eu sa fac una, dar pana acum n-am reusit.Poate saptamana asta ma invrednicesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) spor. Mi-ar fi trebuit niste crengute de salcie mai bine, ca sutn elastice si le pot da o forma rotunda, dar n-am avut de unde lua.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...